presets GroovyMAME voor PHILIPS A68ESF332X043 gezocht+spec's

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

presets GroovyMAME voor PHILIPS A68ESF332X043 gezocht+spec's

Post by appel123 » Fri Jan 30, 2015 00:41

Ik heb enkele maanden terug een mooie zo goed als nieuwe philips A68ESF332X043 met board nummer: 3774.3b van CKONG gekocht maar die is van het forum vertrokken en daar kan ik het dus niet meer aan vragen.... :(

Heeft iemand enige technische info over deze monitor want op internet vind ik er niets over.....

Ik wil nu groovymame gaan gebruiken maar weet niet wat ik voor monitor preset voor deze 31 khz monitor moet gebruiken...ben me nog aan het inlezen over groovymame maar zie wel dat echte monitor preset beter is dan de default 31 khz preset....

ik kan er niets over vinden op het type nummer maar zie wel dat het gaat om de philips a68esf serie en ik haal ook niet uit het type nummer hoe groot hij exact is:zichtbaar beeld 67 cm en hoek tot hoek buitenkant tube is 72 cm diogonaal....is het dan een 26,5 inch of een 28 inch?

heeft iemand een goede info/uitleg/preset/pdf handleiding....enz?

Zelf een preset maken kan ook....maar dan heb ik deze info nodig: (en die heb ik niet)

-crt_range 0-9 HfreqMin-HfreqMax, VfreqMin-VfreqMax, HFrontPorch, HSyncPulse, HBackPorch, VfrontPorch, VSyncPulse, VBackPorch, HSyncPol, VSyncPol, ProgressiveLinesMin, ProgressiveLinesMax, InterlacedLinesMin, InterlacedLinesMax

bedankt alvast! 8)
Post Reply