Hi,
Ik wilde vanavond weer ns lekker Rush n Attack (aka Green Beret) spelen, en wel op het heerlijke scherm van mijn NAC. Ik heb een Konami Classic adapter en het spel loopt als een zonnetje...... alleen is er geen geluid
Op mijn testbank is er wel geluid als ik de PCB eraan hang en alle andere games die ik in de NAC heb gehad spelen prima met geluid.
hmmmm, de NAC doet het dus goed en de PCB doet het ook goed...... iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Wellicht is er iets specifiek voor de NAC icm met Konami classic?
Groet,
Patrick
Rush n Attack geen geluid op mijn NAC
Re: Rush n Attack geen geluid op mijn NAC
Heb je -5 volt op de voeding van de NAC?
Heeft de pcb geen menu met audiocontrols? (Waar je ook freeplay aanzet etc.)
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Deze game gebruikt geen -5V, de NAC heeft het wel (maar de adapter geeft het niet door) andere games die wel -5 V pakken (bubble bobble bv) werken er perfect in
De instellingen gaan met dipswitches deze staan goed (freeplay en geluid in attract mode staan aan), het geluid doet het in een andere setup prima.
De instellingen gaan met dipswitches deze staan goed (freeplay en geluid in attract mode staan aan), het geluid doet het in een andere setup prima.
Loop je ground draden aan de kabelboom van beide kasten eens na.
Als ze verschillend bedraad zijn en je adapter heeft ze niet allemaal doorgelust, kan dat ook een probleem zijn.
Als ze verschillend bedraad zijn en je adapter heeft ze niet allemaal doorgelust, kan dat ook een probleem zijn.