Een paar weken geleden heb ik deze kast mogen ontvangen, een geweldig ding om te zien. Een Sega custom cabinet.
Maar dat hij het niet deed wisten we al toen we hem kregen (vandaar het prijsje) maar ik zou hem toch wel echt erg graag werkende willen hebben.
Wanneer ik de kast aan zet vertoont deze alleen een scherm met cijfers en letters, na een beetje zoek werk blijkt dit zo te zijn omdat hij in een reset blijft hangen.
Nu heb ik hier totaal geen kaas van gegeten (en ook niet de tijd heb om hier al mijn vrije uren in te steken) zoek ik hier naar hulp. Wellicht is het vlot op te lossen, anders moet ik er iemand naar laten kijken.
De game die er volgens het board in zit is Burnin' Rubber (Bump 'n Jump) en lijkt mij een leuke game.
Ook zeker voor de kids als ze wat ouder zijn.
Wie weet kunnen mensen nog tips geven of hier (mocht deze goed gaan werken) een shmup in te krijgen is, zou helemaal tof zijn! Maar voor nu heb ik voldoende aan een werkende kast.
Hier wat foto's, er lijkt overigens niks los te zitten qua bedrading en alles, dus ik ben wel clueless.