Die Koreaanse is een echte shock klassieker. In Hong Kong heb ik een keertje een sushi-vis-hak cab of zoiets gezien. Je moest met een mes getimed vis op de juiste plek doorhakken. Heb er geen afbeelding van kunnen vinden, maar het had zwart met rode graphics en een nepmes om mee te kunnen hakken. Was waarschijnlijk al een redelijk oud spel.
Ik hoop van ganser harte dat dit niet de richting is waarin Nozomi in de toekomst naartoe wil, wat games betreft. Leuk om naar te lachen, maar ik prefereer dat games mijn ass "spanken" in plaats van andersom .
Alhoewel die TotD cab er wel leuk uitziet om te proberen.
The peeing game The one machine that struck me as being very original and weird was one that I found in a place where I least expected it: above a urinal. An infrared sensor starts a timer upon the first squirt of urine and the longer you relieve yourself, the more points you score and the more the sexy looking anime lady on the screen undresses herself. Brilliant.
weer geen arcade game maar Most Beautifull eyes and legs like a bambi LOL
Ha! Die Sub Marine Catcher heb ik in Osaka gezien in de Shin Sekai wijk...heb hem niet geprobeerd want ik wist niet wat ik met een levende kreeft moest op vakantie.