Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Elf

Post by Elf » Fri Jun 02, 2006 21:10

Hmm goed nieuws, hij wil er wel 2 apart houden tot eind Juli. (wel kleine aanbetaling van 100 euro,- om te laten zien dat ik serieus ben) Het plan is dus om eind Juli of begin Augustus naar Hamm te rijden om ze op te halen ( Ik woon vlak bij de Duitse grens dus moet geen probleem zijn)
Iemand intresse? Ken misschien geld tegen die tijd?

Prijs word dus nu 50,- euro en bij het ophalen nog 1200,- euro per cab, misschien dat de prijs nog iets omlaag kan. En ja deze kerel is te vertrouwen check ebay alleen al (zoek Neo_Arcadia) goeie feedback!
Elf

Post by Elf » Sun Jun 04, 2006 12:54

Niemand die de mooiste candy cab ooit wil bezitten?
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Jun 07, 2006 08:44

Slecht moment zo recht voor het wk en vakantie, helaas studeer ik ook nog en heb ik het komende jaar nog geen mogelijkheid een atomiswave binnen te halen. Heeft ie niet nog een mooie astro city voor wat minder pegels, of een vergelijkbare kast??
Trouwens die pinball palace gozer mailt me nu regelmatig, en gisteren mailde hij dat hij een order gat plaatsen dus hoeveel van die kleine cabs hij mee kon bestellen. Ik heb gezegd dat ik rondvraag zou doen, maar verwacht er niks van, hij wil er nl. 650 voor hebben. Zijn ze wel nieuw.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Sep 07, 2006 08:45

Om dit topic maar eens wat leven in te blazen wil ik graag weten wie serieuze interesse heeft in Cabs. Het gaat hier om New Astro City, Super Neo 29, Blast City en de ultieme Capcom Impress. Ik ben rustig aan bezig om een Arcadehal in Nederland van de grond te krijgen, dit is geen bullshit en er komt hopelijk dit jaar nog een container met cabs deze kant op. Nou is het zo dat ik nog geen exacte bedragen weet maar wel dat het voor iedereen die in NL woont interessanter is dan alles hiervoor vermeld en geen gezeik met douane, verzenden etc .etc. Gewoon een bedrag voor de cab die je wilt hebben en dan gewoon oppikken op een adres in Nederland.
Laat me graag weten wat je wilt hebben en evt. met Trisync monitor of niet en ik ga eens rustig kijken wat dat allemaal voor je gaat kosten.
Dit soort dingen zijn geen haastklussen en het zal ook wel een klien tijdje duren, maar het zijn geen ballonverhalen iig.
En jongens denk nou niet allemaal dat je een goeie Arcadecab voor een habbekrats thuis kan hebben, het is nou eenmaal exclusief en dat heeft nou eenmaal een prijs, maar dat hoeft ook niet enorm veel te kosten. Denk er gewoon rustig over na, stel voor jezelf een maximum bedrag en wie weet kunnen we Cabloving NL dan compleet voorzien en dan hebben we allemaal lol.

Hasan :wink:
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Sep 07, 2006 12:56

Je kunt toch van te voren al bepalen wat de verschillende cabs zouden gaan kosten als je in 1 keer een bepaald aantal besteld?

Wat betreft je idee voor een arcadehal: TOP!
ik hoop echt voor je dat het van de grond komt en werkt.
Waar ben je van plan je te vestigen? (kunnen we alvast wat kleingeld en vrije dagen gaan regelen :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Sep 07, 2006 13:37

RoOd wrote:Je kunt toch van te voren al bepalen wat de verschillende cabs zouden gaan kosten als je in 1 keer een bepaald aantal besteld?

Wat betreft je idee voor een arcadehal: TOP!
ik hoop echt voor je dat het van de grond komt en werkt.
Waar ben je van plan je te vestigen? (kunnen we alvast wat kleingeld en vrije dagen gaan regelen :)


Dat klopt ik wacht ook nog op definitief bericht waaruit ik mijn berekeningen kan gaan maken en de kasten op een rij zet met de kosten daarvan.

De Arcadehal komt in Den haag, wordt Arcade en consolebased Gamecafe!
Ik hou jullie op de hoogte!

Hasan
Giel

Post by Giel » Fri Sep 08, 2006 16:37

Als je muziek games er neer gaat zetten (wellicht Pop'n Music, Beatmania, Dance Dance Revolution) dan kom ik in ieder geval een paar keer langs :wink: .
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 18:42

Cool heb ik al aan zitten denken, maar ff kijken welke ik moet nemen, ik laat wel wat voorbeelden zien en moet je maar zeggen welke cool is!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 09, 2006 17:03

Deze topic gaat op slot, er is maar een echte inkoop actie aan de gang en dat is de nieuwe sticky van Psykick!
Locked