Akihabara shop
Akihabara shop
Ik heb al in september iets besteld hier, maar nooit iets ontvangen en ook nooi bericht gehad. Heb nu 2x via de site navraag gedaan maar die knakker reageert nergens op. Heeft iemand van jullie zijn emailadres waarop hij wel terugmailt?
Thanks!
Thanks!
Re: Akihabara shop
Je moet Per C. hebben. Je kunt 'm direct bereiken op : contact@akishop-customs.com
Als dit niet hetzelfde email adres is als dat je al had moet je maar tegen 'm zeggen dat je het van van Chris Blok van Shadaloo kreeg. Niet arrogant bedoeld. Maar ik doe een boel zaken met 'm dus misschien zet dat 't wat kracht bij.
Als dit niet hetzelfde email adres is als dat je al had moet je maar tegen 'm zeggen dat je het van van Chris Blok van Shadaloo kreeg. Niet arrogant bedoeld. Maar ik doe een boel zaken met 'm dus misschien zet dat 't wat kracht bij.
Ok thanks Chris, zal hem eens even een mail sturen. Jammer dat de communicatie en service daar zo kak is geworden, zonde.
Ik mail altijd naar contact@Akihabarashop.jp. Ik moet altijd 3 keer dezelfde mail sturen met iedere keer 1 week tussen om antwoord te krijgen.
We were the first gamers !
Dat is eigenlijk ronduit belachelijk.. Ik heb er nooit wat besteld, maar durf dat geloof ik ook niet meer 

Ja, dat is inderdaad belachelijk!
Jinxz wrote:Je moet Per C. hebben.
Dat is dan wel weer een hele grappige woordspeling

Cageman wrote:Jinxz wrote:Je moet Per C. hebben.
Dat is dan wel weer een hele grappige woordspeling
een meervoudige zelfs, hij wordt steeds beter

Ik heb inmiddels contact gehad en gedreigd dat ik Chris in een DariusEx cab met volle bewapening op hem afstuur als hij mijn bestelling niet als de sodemieter verzendt. Nagekeken, en ik wacht al sinds augustus. Hij mailde overigens nu wel na een dag al terug dat hij de boel gaat verzenden. Ben benieuwd.
ruderudie wrote:Ik heb inmiddels contact gehad en gedreigd dat ik Chris in een DariusEx cab met volle bewapening op hem afstuur als hij mijn bestelling niet als de sodemieter verzendt. Nagekeken, en ik wacht al sinds augustus. Hij mailde overigens nu wel na een dag al terug dat hij de boel gaat verzenden. Ben benieuwd.
Perfect dreigement! Zat al klaar