Alluminium kleurige T-molding 18mm gezocht
Alluminium kleurige T-molding 18mm gezocht
Hoi forumers..
Omdat de T-molding van mijn 35 jaar oude super invaders cab in behoorlijk slechte staat is (uitgehard, stukjes afgebroken etc) ben ik op zoek naar een nieuwe. Omdat ik de buitenkant zo origineel mogelijk wil houden zoek ik een t-molding in "geborsteld alluminium kleur", dus geen chroom, maar meer "mat".
Is iemand deze kleur wel een tegen gekomen op een webshop? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Tips welkom.
Greetz,
Matthijs
Omdat de T-molding van mijn 35 jaar oude super invaders cab in behoorlijk slechte staat is (uitgehard, stukjes afgebroken etc) ben ik op zoek naar een nieuwe. Omdat ik de buitenkant zo origineel mogelijk wil houden zoek ik een t-molding in "geborsteld alluminium kleur", dus geen chroom, maar meer "mat".
Is iemand deze kleur wel een tegen gekomen op een webshop? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Tips welkom.
Greetz,
Matthijs
1978 Jeutel Super Invaders running MameUI32 on P4-2,8Ghz, 20 inch 4:3 TFT, Ipac2 with IL Competition sticks & IL Concave buttons
Re: Alluminium kleurige T-molding 18mm gezocht
+1 ik zoek dat ook
+100, iedereen zoekt dat ws
+100, iedereen zoekt dat ws
Heeft iemand een goeie foto van die Tmolding?
Ha.. foto's... sure.. Hier de foto's.. Merk op dat de t-molding plat is en niet bol... Maar tegen een bolle t-molding zou ik geen bezwaar hebben, als de kleur maar ongeveer overeen komt

Greetz
Matthijs

Greetz
Matthijs
1978 Jeutel Super Invaders running MameUI32 on P4-2,8Ghz, 20 inch 4:3 TFT, Ipac2 with IL Competition sticks & IL Concave buttons
zulke zoek ik ook, het is btw T molding zonder T, zoals strijkband
@Anunaki. Nou dat dacht ik bij de mijne ook.. Maar ik heb in een "bocht" onderaan de cab een stukje losgetrokken, en er zit wel degelijk een T aan...
En dus ook een gleuf op de kop z'n kant van de zijwanden... Dat zie je net niet op de foto's bij de afgebroken stukjes...

http://charterindustries.com/images/colorchart.html
die verkopen platte t-molding in metallic maar behalve nintendo flat tmolding is iets anders heeeeel lastig te vinden
die verkopen platte t-molding in metallic maar behalve nintendo flat tmolding is iets anders heeeeel lastig te vinden

OK, bij mij is dat niet...... maar anders maak ik die gleuf er wel in.
Anunaki wrote:OK, bij mij is dat niet...... maar anders maak ik die gleuf er wel in.
LOL, prachtige quote!!