NGC: huidige opzet stopt, aankondiging event
NGC: huidige opzet stopt, aankondiging event
Het NGC bestaat alweer ruim 1,5 jaar. Tijd voor een update over de stand en gang van zaken rondom het NGC.
We hebben namelijk besloten niet langer niet meer op een vast terugkerend moment open te gaan. Er is de afgelopen tijd veel veranderd in het NGC. De belangrijkste reden hiervoor is dat we de afgelopen maanden ons echt hebben kunnen richten op bestaande en nieuwe projecten. Dit is de vorm waar wij ons het best mee voelen. We zijn van een hobbyruimte naar een wekelijkse, naar een maandelijkse openstelling gegaan. Deze hobby willen we vanzelfsprekend graag delen met de community, maar we geloven meer in events die we eens in de zoveel tijd zullen organiseren.
We hopen dat jullie begrip hebben voor ons besluit. We hebben simpelweg alle tijd en focus nodig om onze eigen hobby te beoefenen. Het is immers wel gebleken dat hoe meer focus wij hebben op onze eigen hobby, hoe beter het NGC en de community er uiteindelijk van wordt.
Zoals hierboven beloofd: Het eerste event wat we gaan organiseren zal zijn op 30 november. Hierover binnenkort meer.
Zet het alvast in je agenda!
Bedankt voor jullie support!
Namens het hele NGC Team: Mart, Hasan, Pascal, Arjan en Ken.
We hebben namelijk besloten niet langer niet meer op een vast terugkerend moment open te gaan. Er is de afgelopen tijd veel veranderd in het NGC. De belangrijkste reden hiervoor is dat we de afgelopen maanden ons echt hebben kunnen richten op bestaande en nieuwe projecten. Dit is de vorm waar wij ons het best mee voelen. We zijn van een hobbyruimte naar een wekelijkse, naar een maandelijkse openstelling gegaan. Deze hobby willen we vanzelfsprekend graag delen met de community, maar we geloven meer in events die we eens in de zoveel tijd zullen organiseren.
We hopen dat jullie begrip hebben voor ons besluit. We hebben simpelweg alle tijd en focus nodig om onze eigen hobby te beoefenen. Het is immers wel gebleken dat hoe meer focus wij hebben op onze eigen hobby, hoe beter het NGC en de community er uiteindelijk van wordt.
Zoals hierboven beloofd: Het eerste event wat we gaan organiseren zal zijn op 30 november. Hierover binnenkort meer.
Zet het alvast in je agenda!
Bedankt voor jullie support!
Namens het hele NGC Team: Mart, Hasan, Pascal, Arjan en Ken.
Re: NGC: huidige opzet stopt, aankondiging event
Ik weet dat jullie veel tijd opofferen voor het open stellen van het ngc.
Ik heb er erg van genoten. En wij waren echte vaste klanten.
Heb veel respect voor de laatste 1,5 jaar en zeker tot het volgende event.
Ik heb er erg van genoten. En wij waren echte vaste klanten.

Heb veel respect voor de laatste 1,5 jaar en zeker tot het volgende event.
Sucks 
Maar ben benieuwd naar het evenement.

Maar ben benieuwd naar het evenement.
Ik kan het wel begrijpen van jullie kant, Het moet voor jullie goed voelen. Jullie steken er veel tijd in, en laten alle members op je cabs. het onderhoud, nieuwe cabs renoveren. etc.etc.
maar voor ons is het wel balen.
Toch een maandelijks uitje, waar ik (en vele hier) graag naar uit keek.
Maar 30 november zet ik graag in mijn agenda.
Misschien de 2e zaterdag van oktober naar Tilburg
maar voor ons is het wel balen.
Toch een maandelijks uitje, waar ik (en vele hier) graag naar uit keek.
Maar 30 november zet ik graag in mijn agenda.
Misschien de 2e zaterdag van oktober naar Tilburg

Ben op een enkele x na iedere x geweest. Het was geweldig.
Niets dan lof voor al die opoffering

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Daar ben ik het HELEMAAL mee eens
Respect voor dit besluit, en volkomen te begrijpen. Een 'stapje terug' zal jullie weer veel meer tijd, energie, maar vooral plezier in de hobby opleveren.
En 30 november heb ik nog niets, geloof ik, dus .....
En 30 november heb ik nog niets, geloof ik, dus .....
Kwaliteit boven kwantiteit, zeer begrijpelijk. Persoonlijk vind ik t als bezoeker wel jammer.
30 november vier ik mijn verjaardag, dus ik zal er normaliter niet bij kunnen zijn
30 november vier ik mijn verjaardag, dus ik zal er normaliter niet bij kunnen zijn
- sombetzki
- Active Level:
Respect voor hetgeen jullie tot nu toe hebben gedaan, helaas maar 1 keer geweest tot nu toe en we waren van plan om 12 oktober met zijn 4tjes weer te komen, maar dat zal dan verplaatsen naar 30 november!
Ben erg benieuwd naar het event!
Ben erg benieuwd naar het event!
Persoonlijk vind ik het tijdens events ook altijd cooler, lekker druk, thema erbij, tafeltje met handelswaar, burgers etc. Vergt wel ook meer voorbereidingstijd voor jullie, maar als je eens een extra stel handen nodig hebt moet je ook niet bang zijn een beroep te doen op de forumleden!
Dank voor alle warme woorden 
Spijker op de kop. Precies zo voelen wij het ook. Gewoon af en toe een gezellig event met een leuk thema. Geeft lekker veel tijd om gewoon de hobby te beleven zoals we deze allemaal beleven, en de gelegenheid om als community lekker af en toe weer eens bij elkaar te komen.

ruderudie wrote:Persoonlijk vind ik het tijdens events ook altijd cooler, lekker druk, thema erbij, tafeltje met handelswaar, burgers etc. Vergt wel ook meer voorbereidingstijd voor jullie, maar als je eens een extra stel handen nodig hebt moet je ook niet bang zijn een beroep te doen op de forumleden!
Spijker op de kop. Precies zo voelen wij het ook. Gewoon af en toe een gezellig event met een leuk thema. Geeft lekker veel tijd om gewoon de hobby te beleven zoals we deze allemaal beleven, en de gelegenheid om als community lekker af en toe weer eens bij elkaar te komen.
Cageman wrote:Dank voor alle warme woordenruderudie wrote:Persoonlijk vind ik het tijdens events ook altijd cooler, lekker druk, thema erbij, tafeltje met handelswaar, burgers etc. Vergt wel ook meer voorbereidingstijd voor jullie, maar als je eens een extra stel handen nodig hebt moet je ook niet bang zijn een beroep te doen op de forumleden!
Kan van alles zeggen, maar dat is precies wat het is! Het voor iedereen gezellig maken!!
- Beatmaster-P
- Active Level:
Thnx all, much appreciated!
Ik had het ook niet beter kunnen zeggen, bovendien we krijgen er inderdaad iets mooiers voor terug!
Swso supergaaf om iedereen bij het event te weerzien!
Ik had het ook niet beter kunnen zeggen, bovendien we krijgen er inderdaad iets mooiers voor terug!
Swso supergaaf om iedereen bij het event te weerzien!
OIIIIIIIO
- Marcosan30
- Active Level:
Respect voor jullie keuze
Dan komen we gewoon voor het event met een groepje uit het noorden.
Als jullie mijn hulp een keer nodig hebben, dan hoor ik het graag.
See you soon guys

Dan komen we gewoon voor het event met een groepje uit het noorden.
Als jullie mijn hulp een keer nodig hebben, dan hoor ik het graag.
See you soon guys

Ik heb nog niet eerder een event van jullie meegemaakt, dus ben zeer benieuwd 
Ik was alweer blij als er een middag gegamed kon worden in het NGC, en ben 'r ook slechts één keer bijgeweest.
Heb geen idee wat ik moet moet voorstellen precies bij een event?

Ik was alweer blij als er een middag gegamed kon worden in het NGC, en ben 'r ook slechts één keer bijgeweest.

Asure wrote:Ik heb nog niet eerder een event van jullie meegemaakt, dus ben zeer benieuwd
viewtopic.php?f=4&t=4284&hilit=event
Klinkt goed een nieuw event, ben benieuwd.
*gta v laat liggen en trainen gaat voor sjoelen*
Team 15 kHz
Jamaar ik ben noobie en krijg dus deze melding als ik aan het eind van dat topic verder wil lezon

Information:
You are not authorised to read this forum.

weejooo. nog ff de kalender erbij gepakt en ik vier mijn BD op 23-11, dus kan ik er gewoon bij zijn op de 30e
yeah baby
yeah baby

ik ben benieuwd naar het event. dat het NGC een aantal weken op wordt geschoven is voor mij wel beter. kan ik nog wat street fighter oefenen, want zo'n pak slaag als ik op de retro experience heb gehad van marco moet maar niet weer 

- Marcosan30
- Active Level:
He buddy,
There is always next time
misschien is het wel een street fighter evenement
There is always next time

Ben benieuwd naar het event. 30 november is er gelukkig geen concert, dus ik denk dat ik die datum vrij kan houden.
Argh! Ik heb al een afspraak op 30 November staan. Jammer! Het zit me niet echt mee met de data! Zaterdag is sowieso een beetje een heet hangijzer op het moment (werk of D & D). Enfin, wie weet op een ander moment.
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Jammer maar volkomen begrijpelijk, ik kijk nu al uit naar het aankomende event. 

Nu was ik niet in de gelegenheid om vaak af te reizen, maar ik vond de opzet erg goed.
Ik begrijp ook het dilemma en de keuzes die gemaakt worden.
Open gaan op basis van evenementen is een heel goed initiatief als je het mij vraagt.
Dat maakt de middag/avond direct speciaal.
Ik zit eigenlijk te wachten op het volgende TAG tournament. Het knaagt nog steeds dat ik er de eerste/laatste keer niet bij kon zijn. Maar wie weet komt er in de nieuwe opzet weer zoiets lang. (Rond de Kerst?)
Ik hou het forum maar eens goed in de gaten...
Ik begrijp ook het dilemma en de keuzes die gemaakt worden.
Open gaan op basis van evenementen is een heel goed initiatief als je het mij vraagt.
Dat maakt de middag/avond direct speciaal.
Ik zit eigenlijk te wachten op het volgende TAG tournament. Het knaagt nog steeds dat ik er de eerste/laatste keer niet bij kon zijn. Maar wie weet komt er in de nieuwe opzet weer zoiets lang. (Rond de Kerst?)
Ik hou het forum maar eens goed in de gaten...
- Beatmaster-P
- Active Level:
TAG Tournament is er zeker 1 om jaarlijks erin te houden!
OIIIIIIIO