Xbox 360 in arcadekast
Xbox 360 in arcadekast
Wat is de beste oplossing om een Xbox 360 te gebruiken in een (Naomi) arcadekast?
Ik bedoel met name wat de controls betreft. Heb een aantal jaren geleden een padhack gemaakt,
heb er eigenlijk twee nodig dus moet sowieso een extra joypad vinden en opnieuw solderen.
Maar is dit nog steeds de beste oplossing of zijn er betere alternatieven?
Thanks!
Ik bedoel met name wat de controls betreft. Heb een aantal jaren geleden een padhack gemaakt,
heb er eigenlijk twee nodig dus moet sowieso een extra joypad vinden en opnieuw solderen.
Maar is dit nog steeds de beste oplossing of zijn er betere alternatieven?
Thanks!
Re: Xbox 360 in arcadekast
Er zijn ondertussen PCB's die je op je 360 aansluit en zo de stekkertjes op de stick en buttons klikt!
Je kan Jinxz even vragen, ik heb ze niet meer!
Thanks Hasan, ik ga Chris even een PM sturen!
joeks wrote:Thanks Hasan, ik ga Chris even een PM sturen!
Replied
Psykick wrote:Er zijn ondertussen PCB's die je op je 360 aansluit en zo de stekkertjes op de stick en buttons klikt!
ooh dat klink interessant vernuftig! plz share!
Ik weet er ook nog niet het fijne van, maar gaat over de PS360+ http://www.focusattack.com/akishop-ps36 ... stick-pcb/
Lijkt mij wel de beste oplossing
Lijkt mij wel de beste oplossing
Geloof me... is top die PS360+. Ik heb er zelf ook 2 en echt totaal nooit problemen mee.
Niks solderen, en compatible met PS1/2/3, XBOX, XBOX 360, GameCube, Dreamcast etc.
Niks solderen, en compatible met PS1/2/3, XBOX, XBOX 360, GameCube, Dreamcast etc.
@Jinxz Ik heb je een PM gestuurd