jvs to jamma
jvs to jamma
ik ben op zoek naar een jvs to jamma converter, maar heb na wat zoeken nog niet echt iets kunnen vinden. iemand een tip voor een webwinkel oid?

Re: jvs to jamma
ik heb er een hier op het forum gevonden .
maar op arcade otaku staan ze ook te koop.
bij mijn sega ringwide zat er een bij maar die heb ik al verkocht.
excellent.com
http://www.excellentcom.net/catalog.asp ... atid=43692
mooie prijs ook succes!
maar op arcade otaku staan ze ook te koop.
bij mijn sega ringwide zat er een bij maar die heb ik al verkocht.
excellent.com
http://www.excellentcom.net/catalog.asp ... atid=43692
mooie prijs ook succes!

ik heb dr niet zoveel verstand van.
bedoel je op die site de namco io?
heeft het ook nog een bepaalde naam waarop ik kan zoeken, ik krijg niet veel hits op jvs to jamma.
bedoel je op die site de namco io?
heeft het ook nog een bepaalde naam waarop ik kan zoeken, ik krijg niet veel hits op jvs to jamma.

wat onnozel van me, ik heb het omgedraaid?
ik zoek iets om jammas in mn jvs cab te kunnen hangen, niet omgekeerd. ik moet dus jamma to jvs hebben...
zoektocht begint opnieuw pfffff
ik zoek iets om jammas in mn jvs cab te kunnen hangen, niet omgekeerd. ik moet dus jamma to jvs hebben...
zoektocht begint opnieuw pfffff

- Marcosan30
- Active Level:
Hoi Refik,
Ik ben er ook naar op zoek! De originele namco of konami jvs to jamma (of omgekeerd
) zijn bijna niet te vinden. Zaten geloof ik in een cyberlead en een windy II.
Momenteel heb ik er 1 in aanvraag bij Franco B op het forum van arcade-otaku. Hij is echter heel druk en je moet een aantal keuzes maken in het kader van een custom loom (video,audio, power en kick-harness).
Daarnaast zijn ze te vinden bij Andy Geezer (AGS) maar zijn momenteel helemaal uitverkocht, hij besteld ze geloof ik bij Riverservice en claimt dat deze werken zonder lag. Handig aan die van hem is dat je een -5V kan toevoegen (door middel van een negatron). -5V heb je nodig om een aantal oudere pcb's te voorzien van geluid (bijvoorbeeld double dragon, nba jam maximum hangtime). Je zou hem even kunnen mailen
Ik ben er ook naar op zoek! De originele namco of konami jvs to jamma (of omgekeerd

Momenteel heb ik er 1 in aanvraag bij Franco B op het forum van arcade-otaku. Hij is echter heel druk en je moet een aantal keuzes maken in het kader van een custom loom (video,audio, power en kick-harness).
Daarnaast zijn ze te vinden bij Andy Geezer (AGS) maar zijn momenteel helemaal uitverkocht, hij besteld ze geloof ik bij Riverservice en claimt dat deze werken zonder lag. Handig aan die van hem is dat je een -5V kan toevoegen (door middel van een negatron). -5V heb je nodig om een aantal oudere pcb's te voorzien van geluid (bijvoorbeeld double dragon, nba jam maximum hangtime). Je zou hem even kunnen mailen

zou dit wat zijn:
http://www.rs2006.co.jp/e/adapter/index.html
geen idee of het uberhaubt nog te leveren is. ik heb andy ook een mail gestuurd. jammer dat het zo beperkt verkrijgbaar is, het wordt dus geen makkie.
http://www.rs2006.co.jp/e/adapter/index.html
geen idee of het uberhaubt nog te leveren is. ik heb andy ook een mail gestuurd. jammer dat het zo beperkt verkrijgbaar is, het wordt dus geen makkie.

- Marcosan30
- Active Level:
@Lorre wat ik al niet helemaal snapte toen je hier was:
"ArcadeVGA geeft zwart beeld" -> Monitor pikt dus geen 15Khz?
"Videokaart omgewisseld, Mame beeld nu" -> Ergo, op 31Khz werkt je monitor
Zijn niet al die nieuwe monitoren multisync 15/31Khz dan?
Zo'n kabelset van FrancoB zou dan idd. voldoende zijn voor je toch?
Had de thread hier ook gevonden
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... &start=100
"ArcadeVGA geeft zwart beeld" -> Monitor pikt dus geen 15Khz?
"Videokaart omgewisseld, Mame beeld nu" -> Ergo, op 31Khz werkt je monitor
Zijn niet al die nieuwe monitoren multisync 15/31Khz dan?
Zo'n kabelset van FrancoB zou dan idd. voldoende zijn voor je toch?
Had de thread hier ook gevonden

http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... &start=100

bedankt, ik hou die thread wel even in de gaten. Eerst even afwachten, er is nog een Namco setje onderweg, hopelijk doet die hetzelfde. Ik moet ook nog op jacht naar een board om de CPS2 cart op aan te sluiten..
Mijn monitor is een 31hz en maakt me bij tijden helemaal gek. Wat betreft de PC, ik heb de videokaart gewisseld, maar dat geeft nog steeds problemen m.n. als de videokaart drivers zijn geinstalleerd. Mischien de arcadeVGA maar even terug en dan op DVI instellen...
Beetje bij beetje word ik wel wat wijzer, jammer dat er geen arcade klusjesmannen bestaan
Mijn monitor is een 31hz en maakt me bij tijden helemaal gek. Wat betreft de PC, ik heb de videokaart gewisseld, maar dat geeft nog steeds problemen m.n. als de videokaart drivers zijn geinstalleerd. Mischien de arcadeVGA maar even terug en dan op DVI instellen...
Beetje bij beetje word ik wel wat wijzer, jammer dat er geen arcade klusjesmannen bestaan

Hehe, die bestaan wel, maar ik ga er niet voor naar Groningen 
Neem anders mee naar het NGC!

Neem anders mee naar het NGC!
- sombetzki
- Active Level:
Hey Lorre!
Ik heb tijden lang mijn pc aangesloten gehad op mijn Naomi met VGA, ging perfect.
Ik wil gerust wel bij jou langs komen om ff te kijken of ik je kan helpen.
Word wss pas wel na de bouwvak als je nog even geduld hebt
Heb ook een jamma setup in mijn Naomi zitten, maar die is een beetje picky. Tot nu toe werkt alleen Neo Geo daar perfect op. We komen er vast wel uit
Ik heb tijden lang mijn pc aangesloten gehad op mijn Naomi met VGA, ging perfect.
Ik wil gerust wel bij jou langs komen om ff te kijken of ik je kan helpen.
Word wss pas wel na de bouwvak als je nog even geduld hebt

Heb ook een jamma setup in mijn Naomi zitten, maar die is een beetje picky. Tot nu toe werkt alleen Neo Geo daar perfect op. We komen er vast wel uit