PSU in NAC

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

PSU in NAC

Post by Sp33dFr34k » Thu Apr 25, 2013 13:35

Ik heb een "probleempje" met de PSU in mijn NAC. Het is de standaard lage versie, en de problemen die ik ermee heb uiten zich in de volgende 2 dingen:

- Naomi heeft voor gdrom/netdimm setup een extra voeding nodig aangezien de NAC het niet trekt
- Area 51 werkt niet met deze PSU

Nu heeft iemand Area 51 getest met een Happ Power Pro PSU, en wonderbaarlijk genoeg werkt dat prima!

Enige probleem; hoe sluit ik die aan in mijn NAC? Zie er niet zoveel in om de kabels kapot te gaan knippen in de kast, dus ik zou een converter loom nodig hebben van NAC AMP connectors naar de Happ Pro. Bestaan die of kijk ik tegen iets aan wat custom gemaakt moet worden?
User avatar
Asure
Active Level:
Active Level:
Posts: 628
Joined: Sat Apr 20, 2013 16:12
Location: It's grim up north!

Re: PSU in NAC

Post by Asure » Thu Apr 25, 2013 15:53

Zit er nergens een hoofdstekker in de huidige voeding waar je 220 van kunt tappen?
Vaak zit de voeding/verdeling met een IEC stekker binnen in ergens vast.. (nog voor de fuses vaak).

Image

Als je die naar een verdeeldoos split, dan ben je klaar. Wel even de hoofdstekker uit het stopcontact voordat je met de 220 gaat spelen.

Edit: En anders kan deze Engelsman denk ik wel maken wat je precies nodig hebt. Minimaal 2 weken wachten momenteel, dat wel.
Image
Post Reply