Consolized MVS??

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ManoRevolver

Consolized MVS??

Post by ManoRevolver » Wed Feb 22, 2006 16:09

Weet iemand een adres in NL waar ik een MVS om kan laten bouwen tot console?
Nick_D

Post by Nick_D » Wed Feb 22, 2006 19:33

Ik ken niemand die het echt kan, ik weet wel dat er een gozer op neo-geo zit (neo si) die consolized mvs verkoopt.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Feb 22, 2006 20:15

Mja, weet wel wie je bedoelt, maar daar heb ik helaas niet veel aan, té duur if you ask me.
Ik heb al een MVS moederbord, maar ik hoop dat er ook een Nederlander is die deze skills heeft, anders laat ik dat ding wel in me cab zitten.
Nick_D

Post by Nick_D » Wed Feb 22, 2006 21:42

Ja, ik vond het ook aardig aan de prijs dus als je er eentje weet meldt het dan ff spreek je binnenkort wel op msn :D
R-Type

Post by R-Type » Tue Feb 28, 2006 19:00

Jij bedoelt een Supergun?

Daar heb ik ook wel interesse in, vooral omdat MVS echt gigantisch goedkoper is dan AES (Slug en Kizuna bijvoorbeeld, en Prehistoric isle 2 is zelfs mvs exclusive geloof ik).
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue Feb 28, 2006 20:19

Nee, volgens mij bedoel ik geen Supergun, maar dat je MVS word omgebouwd tot een console.
Maar, met een Supergun kan je toch dat MVS moederbord eraan opsluiten en via die gun op de tv? Of... niet?
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Feb 28, 2006 20:32

ManoRevolver wrote:Nee, volgens mij bedoel ik geen Supergun, maar dat je MVS word omgebouwd tot een console.
Maar, met een Supergun kan je toch dat MVS moederbord eraan opsluiten en via die gun op de tv? Of... niet?


Ja klopt. Maar een consolized unit heeft ook een supergun erin, anders ken je em niet op de tv doen.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 02, 2006 20:36

als je een AES hebt is een Phantom converter misschien ook een optie (MVS in je AES). Ik weet alleen niet veel van mogelijke compatibility issues.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Mar 02, 2006 21:39

Er komt een nieuwe converter die alles schijnt af te spelen. Check de neo forums voor meer details ;)
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri Mar 03, 2006 00:08

Ik had die converter al gezien, maar goed, zolang niemand daar nog op gespeeld heeft blijft het afwachten.
Als die converter alles afspeelt haal ik die in huis.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun Mar 12, 2006 18:13

Damn, eindelijk iemand gevonden :D.
Post Reply