Check dit!!!!
Re: Check dit!!!!
Super Ronnie! En al die andere cabinets ook 
Ik moest even Googlen wat ik had nog nooit gameplay gezien van Metal Gear Arcade.

Ik moest even Googlen wat ik had nog nooit gameplay gezien van Metal Gear Arcade.
OOOOOOOOHHHHHH.
Wanneer kunnen we spelen????
NGC, hint hint????? iets voor jullie????
Wanneer kunnen we spelen????
NGC, hint hint????? iets voor jullie????
Wow, super tof!
- MarioSanchez
- Active Level:
wowwww awesome!!!
Check dit!!!!
Hhaaaahahahhaah neeee dit kan niet neeeee serieussss metal gear arcade, i must see it in action coolio man! Vet!!!!
Dit filmpje vond ik: http://youtu.be/Ve6EpW7Ut5I
For me is het een must play als mgs fan
Dit filmpje vond ik: http://youtu.be/Ve6EpW7Ut5I
For me is het een must play als mgs fan

God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
Ontzettend vette cab natuurlijk, maar ik ben van de online reviews en video's niet erg hoopvol geworden dat de gameplay zo goed is. Zal mij benieuwen..!
- Beatmaster-P
- Active Level:
Volgens mij is deze nog in goede conditie, op de foto te zien..
De game is het online gedeelte van de ps-3 versie,
helaas custom PC BMNi hardware, dus kan geen games wisselen..
OIIIIIIIO
Heheh, maar het is dan ook een dedicated cab. De controls alleen zullen al onmogelijk aan te passen zijn aan andere games.
Beatmaster-P wrote:Volgens mij is deze nog in goede conditie, op de foto te zien..
HIj is in nieuwstaat, maar sorry Pascal, hier is helaas geen racer van te maken

- Beatmaster-P
- Active Level:
haha, ik doelde meer op shooters HOTD4 / G.H.O.S.T etcetc
maar dessalniettemin brute kast idd..
maar dessalniettemin brute kast idd..
OIIIIIIIO
Haha, het feit dat deze kast in nieuwstaat is en nu bij Ronnie staat zegt al genoeg over de populariteit van deze kast in Japan.
Leuke gimmick, maar moet je meer zien als een pachislo of zo, toffe decoratie.
Psykick wrote:Haha, het feit dat deze kast in nieuwstaat is en nu bij Ronnie staat zegt al genoeg over de populariteit van deze kast in Japan.
Wat een onzin, ooit gespeeld Hasan ??
Hoe wil je nou precies online gaan met de game Ronnie? Dat is wat het bij deze game toch vooral om draait!
Wellicht 2 units die je op een lokaal netwerk zet heeft wat meerwaarde, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus zoals ik al zei in mijn ogen pretty useless en gewoon hele leuke decoratie.
Je kan me natuurlijk altijd overtuigen door een mooi filmpje te maken van de single player experience.
Als het voor jou ook geen gimmick was geweest had je in plaats van deze cabs wel iets waardevols in je container laten komen, ik zeg bijvoorbeeld een paar Vewlix units.
Wellicht 2 units die je op een lokaal netwerk zet heeft wat meerwaarde, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus zoals ik al zei in mijn ogen pretty useless en gewoon hele leuke decoratie.
Je kan me natuurlijk altijd overtuigen door een mooi filmpje te maken van de single player experience.
Als het voor jou ook geen gimmick was geweest had je in plaats van deze cabs wel iets waardevols in je container laten komen, ik zeg bijvoorbeeld een paar Vewlix units.
Ik heb nog niks getest, maar 2 aan elkaar is wel een mooie optie inderdaad.
Maar met "pretty useless" en "gimmick" doe je ze toch wel een beetje tekort vind ik.
Hij zal wel Japans zijn; ik hoorde dat ze ook in die nieuwe speelhal in Berlijn komen, ik zal daar eens vragen of ze een Engelse versie hebben en kunnen backuppen
Maar met "pretty useless" en "gimmick" doe je ze toch wel een beetje tekort vind ik.
Hij zal wel Japans zijn; ik hoorde dat ze ook in die nieuwe speelhal in Berlijn komen, ik zal daar eens vragen of ze een Engelse versie hebben en kunnen backuppen
Ben wel benieuwd of de cab ook online kan. De beschrijving van de game geeft aan dat je de optie hebt om lokaal te multiplayeren, maar ook via internet/online. Errrggg benieuwd!
Ok die termen zijn weliswaar wat overtrokken als je ze letterlijk neemt, maar op de lange termijn is het gewoon te dedicated en kan je alleen maar dit spel met deze kast spelen en ook nog zolang er op de wereld meer van deze units op een netwerk zitten waarmee je dan zou kunnen spelen, wat gewoon heel onwaarschijnlijk is.
Het is tof zolang de game nog volop overal draait en iedereen verbonden is, daarna zal hij in het vergetelhoekje komen, omdat de single player campaign niet genoeg rek heeft denk ik. Desalniettemin een hele gave kast, maar dat vind ik pachislo kasten ook, die zien er ook soms echt heel bruut uit, alleen eindigen ze altijd als decoratie.
Het is helaas geen schietkast of racekast van Sega, waar je dus meerdere games op kunt draaien en zo dus de levensduur verlengd.
Het is tof zolang de game nog volop overal draait en iedereen verbonden is, daarna zal hij in het vergetelhoekje komen, omdat de single player campaign niet genoeg rek heeft denk ik. Desalniettemin een hele gave kast, maar dat vind ik pachislo kasten ook, die zien er ook soms echt heel bruut uit, alleen eindigen ze altijd als decoratie.
Het is helaas geen schietkast of racekast van Sega, waar je dus meerdere games op kunt draaien en zo dus de levensduur verlengd.
Wel deels mee eens, maar de kracht (en de zwakte) van dedicated kasten is het feit dat het dedicated kasten zijn. Ze zijn bewust niet-generiek gemaakt.
Ik ben zelf altijd gek geweest op die dedicated cabs. Nee, daar kun je geen andere games in draaien, maar dat is ook nooit het doel geweest waarmee die dingen zijn gemaakt. Het zijn sensaties, thrills, ervaring. En dat kan soms lang duren, en soms heel kort. Tijd zal het uitwijzen
Ik ben zelf altijd gek geweest op die dedicated cabs. Nee, daar kun je geen andere games in draaien, maar dat is ook nooit het doel geweest waarmee die dingen zijn gemaakt. Het zijn sensaties, thrills, ervaring. En dat kan soms lang duren, en soms heel kort. Tijd zal het uitwijzen

Dat klopt ook wat je zegt Arjan, maar ik doel het bewust op deze kast, ik denk zelf niet dat dit interessant genoeg blijft op de lange termijn. Dedicated kasten die hebben bewezen alle tijden te doorstaan zijn toch over het algemeen race, schiet, vlieg, ski, jetski, dans, muziek achtige games.
Dit soort vreemdere eenden in de bijt houden die aandacht niet al te lang vast. Nogmaals, deze kast was niet zo snel hier geweest als hij daar nog populair en een moneymaker was.
Dit soort vreemdere eenden in de bijt houden die aandacht niet al te lang vast. Nogmaals, deze kast was niet zo snel hier geweest als hij daar nog populair en een moneymaker was.
En nieuwe snufjes.. headtracking en 3D bij deze....
Het is nu eenmaal zo dat ook in Japan de arcadehallen het moelijk hebben en opdoeken. Resultaat is dat dit soort kasten dan aangeboden worden...Deze komen ook uit zo'n hal.
Het is nu eenmaal zo dat ook in Japan de arcadehallen het moelijk hebben en opdoeken. Resultaat is dat dit soort kasten dan aangeboden worden...Deze komen ook uit zo'n hal.
tof ding hoor Ronnie 
wat zijn de online functies?? het is toch niet zo'n E-Amusement game dat je maar 3 levels kan doen he, en de PC? naar de hardware ben ik wel benieuwd, ik ga wat research voor je doen
hebbes!!
het is een Konami PC (geen bemani PC) 3D enz enz
verder geen info, maar wel pics.
http://system16.com/hardware.php?id=959

wat zijn de online functies?? het is toch niet zo'n E-Amusement game dat je maar 3 levels kan doen he, en de PC? naar de hardware ben ik wel benieuwd, ik ga wat research voor je doen

hebbes!!
het is een Konami PC (geen bemani PC) 3D enz enz

verder geen info, maar wel pics.
http://system16.com/hardware.php?id=959
Dat logo is seriously bad ass

Doet me denken aan :

Japan trip is noodzakelijk om dit te ervaren :p

Japan trip is noodzakelijk om dit te ervaren :p