Sphere wrote:Het lijkt wel of iemand die cab achteruit door een pui heeft gereden
Nog nooit gezien die cab.. is het zo'n groot bakbeest als hij lijkt of valt het wel mee?
Het ding is echt gigantisch. Hij is 77cm breed, 157cm hoog en 171cm lang

Cageman wrote:Toffe find! Nee, ik ken deze niet, maar het ziet eruit als iets dat gewoon in ere MOET worden hersteld. Gotta love these Sega dedicated cabs!

Thanks. Ik zal de foto's die ik heb gemaakt binnenkort eens posten... Ik heb dit nog nooit gezien. Verstopt in een doodnormale woonwijk, een loods van 2000m2 die van voor naar achter tot aan het plafond gevuld is met cabs. Helaas voor het grootste deel gokkasten maar d'r staan ook een SHITLOAD aan pinballs (o.a. Twilight zone) , jukeboxen (o.a. Whirlizers, Rock Ola) , photoplays, snooker tafels etc. etc.
De loods is (grotendeels) al 20jaar niet open geweest en sommige delen van de loods heeft waterschade. D'r is zelfs een ruimte waar de kerel die me begeleide nog nooit iets heeft gezien omdat er geen licht was. Gelukkig heeft m'n Galaxy S3 een bizar sterke LED lamp dus toen ik 'm aan deed bleek er een Rolls royce uit 1930 (ofzo) te staan, een Amerikaanse Willy leger jeep, een vage sportwagen etc. etc.
Van de oude mechanische pinballs waren er zo veel dat ze gewoon als legostenen kruislings waren opgestapeld tot wel 4 meter hoog
Voelde me gewoon Indiana Jones daaro