button loom probleem
-
- Active Level:
button loom probleem
hallo
ik heb een button loom gekocht voor mijn naomi universal cab op arcadeinvaders
maar ik denk dat ik een extra button loom heb voor een blast city
is er een manier dat ik de kabel kan veranderen?
nog een vraag maakt dat iets uit, mijn kabel input het kopje is 5op3 maar de button loom is 5op2
speelt dat een rol?
ik ben helemaal nieuw in deze sektor hulp is wel welkom
mvg jan
ik heb een button loom gekocht voor mijn naomi universal cab op arcadeinvaders
maar ik denk dat ik een extra button loom heb voor een blast city
is er een manier dat ik de kabel kan veranderen?
nog een vraag maakt dat iets uit, mijn kabel input het kopje is 5op3 maar de button loom is 5op2
speelt dat een rol?
ik ben helemaal nieuw in deze sektor hulp is wel welkom
mvg jan
Re: button loom probleem
Dag Jan,
Ik zou je willen voorstellen om eerst jezelf even voor te stellen in het introduceer jezelf topic!
Daarnaast zou ik eerst even contact opnemen met Arcadeinvaders en je probleem bij hun neerleggen.
Mocht dat niet baten maak dan even wat fatsoenlijke foto's met wat je precies bedoeld en we proberen je dan hopelijk verder te helpen
Ik zou je willen voorstellen om eerst jezelf even voor te stellen in het introduceer jezelf topic!
Daarnaast zou ik eerst even contact opnemen met Arcadeinvaders en je probleem bij hun neerleggen.
Mocht dat niet baten maak dan even wat fatsoenlijke foto's met wat je precies bedoeld en we proberen je dan hopelijk verder te helpen

Ja, precies. Er zijn veel verschillende looms, maar wat in ieder geval niet goed is, is om een 5x2 connector in een 5x3 connector te steken (als het je al lukt)
Zou voorstellen een ruil te doen als ze je de verkeerde kabel hebben gestuurd.

-
- Active Level:
ik weet niet waar ik me moet voorstellen kan je eens zeggen juist waar aub
maar nu even terug naar die button loom
weet iemand waar ik de juiste kan vinden?
of kan iemand die maken voor mij ofzoiets
mvg jan
maar nu even terug naar die button loom
weet iemand waar ik de juiste kan vinden?
of kan iemand die maken voor mij ofzoiets
mvg jan
-
- Active Level:
ik heb me voorgesteld
Jan,
Zoals Psykick al aangaf, probeer het even via arcadeinvaders. Had je dat al gedaan? Als daar niks uitkomt, post dan even een paar foto's om het allemaal wat duidelijker te maken. Er zijn teveel combinaties van connectoren mogelijk om je vraag op deze manier te beantwoorden.
Zoals Psykick al aangaf, probeer het even via arcadeinvaders. Had je dat al gedaan? Als daar niks uitkomt, post dan even een paar foto's om het allemaal wat duidelijker te maken. Er zijn teveel combinaties van connectoren mogelijk om je vraag op deze manier te beantwoorden.
-
- Active Level:
mss moet ik gewoon de kabels versteken in mijn AMP-UP 10 Contact Male maar ik weet niet hoe ik ze eruit krijg kunnen jullie me mss helpen?
- Trailblazer
- Active Level:
http://www.youtube.com/watch?v=PcJUhtHC ... r_embedded
Edit: je krijgt met geen mogelijkheid een 15 in een 10 pin out of vice versa. Je hebt een nieuw AMP connectortje nodig hiervoor. Betere electronica speciaal zaak (ja ze bestaan nog steeds!) heeft die bijna altijd liggen.
Edit: je krijgt met geen mogelijkheid een 15 in een 10 pin out of vice versa. Je hebt een nieuw AMP connectortje nodig hiervoor. Betere electronica speciaal zaak (ja ze bestaan nog steeds!) heeft die bijna altijd liggen.
Last edited by Trailblazer on Wed Aug 15, 2012 20:08, edited 1 time in total.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
-
- Active Level:
bedankt mijn probleem is opgelost