Bomb Jack pcb screen flip na start up / test screen ???

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
bombjack

Bomb Jack pcb screen flip na start up / test screen ???

Post by bombjack » Sat Mar 24, 2012 22:59

Ik heb vandaag mijn Bomb Jack pcb inc Tehkan to Jamma adapter voor het eerst aangesloten, maar...

Start up / tests... nooit op zijn kop, niet in upright mode en niet in cocktail mode.

Eenmaal in de game...
In upright mode... alles op zijn kop...
In cocktail mode... player one op zijn kop, player two niet (logisch).

Wat ik dus niet snap... start up / tests... NIET op zijn kop, eenmaal in de game... WEL alles op zijn kop.

Mijn (noob) logica: als er een fysieke monitor tate nodig is... dan zou toch ALLES op zijn kop te zien zijn? ook de start up?

Mis ik iets? monitor tates zijn nl niet mijn grootste hobby.
De manual laat geen switch zien voor een screen flip helaas.

Met start up / tests bedoel ik dit scherm:

Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Re: Bomb Jack pcb screen flip na start up / test screen ???

Post by Psykick » Sat Mar 24, 2012 23:52

Je moet switch 7 van dipswitch 1 op het board omzetten naar off en dan kijken wat er gebeurt. Dan zet je hem namelijk in coacktail mode volgens de manual. Hij staat nu bij jou op on (upright)
Als dat niet werkt, dan kom je er niet onderuit om het scherm om te draaien. Succes!
bombjack

Re: Bomb Jack pcb screen flip na start up / test screen ???

Post by bombjack » Sun Mar 25, 2012 08:49

Psykick wrote:Je moet switch 7 van dipswitch 1 op het board omzetten naar off en dan kijken wat er gebeurt. Dan zet je hem namelijk in coacktail mode volgens de manual. Hij staat nu bij jou op on (upright)
Als dat niet werkt, dan kom je er niet onderuit om het scherm om te draaien. Succes!

Thanks, in cocktail mode is alleen player two "speelbaar"... idd weer het scherm omdraaien.

Maar blijft toch wel vreemd dat het opstart scherm niet op zijn kop staat? Ik kan me nl niet herinneren dat dat op zijn kop stond vroeger.

Btw, gaat het nog lukken met dat Aero City coin deurtje denk je?
Post Reply