Gameworks Seattle - 2012

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Gameworks Seattle - 2012

Post by Cageman » Thu Feb 09, 2012 00:01

Ik zat vorige week in Seattle voor mijn werk. Hotel zat tegenover Gameworks, een erg grote arcade (twee etages helemaal vol) met veel Sega en Konami :-)

Klik op de thumbnails voor grotere versies. Phone cam, dus geen topkwaliteit.. maar kreeg dit keer wel goedkeuring om foto's te maken.

Raad de plaat!

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
DLX

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by DLX » Thu Feb 09, 2012 09:04

He Arjan, ech vette shit man! Was het nog een beetje betaalbaar die credits?

Hee ik zie in iedergeval Soul Calibur III :P
goatboy

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by goatboy » Thu Feb 09, 2012 09:07

Gave foto's Arjan! Best wel een indrukwekkende arcadehal. Ook een leuke selectie van games. Van woodie meuk (met leuke jamma pcb's) tot en met luxe dedicated cabs, Bedankt! :D
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by ElPancho » Thu Feb 09, 2012 09:29

Indrukwekkend idd! Thx voor het delen.

Fijne verjaardag btw !
Team 15 kHz
jiggymf

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by jiggymf » Thu Feb 09, 2012 09:34

Holy crap >< paradijs!!
DLX

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by DLX » Thu Feb 09, 2012 09:57

Is ie nog jarig ook die ouwe lul :P gefeliciteerd!
DLX

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by DLX » Thu Feb 09, 2012 09:57

Is ie nog jarig ook die ouwe lul :P gefeliciteerd!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by ruderudie » Thu Feb 09, 2012 19:08

Lucky bastard! Zit ie net tegenover een vette arcade; niet stiekem je voorkeur doorgegeven aan de baas? ;) stoer man oud en nieuw door elkaar! Ook nog gewerkt?
User avatar
MarsMan
Active Level:
Active Level:
Posts: 214
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:34
Location: The Netherlands

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by MarsMan » Thu Feb 09, 2012 20:18

Cageman wrote:Ik zat vorige week in Seattle voor mijn werk. Hotel zat tegenover Gameworks, een erg grote arcade (twee etages helemaal vol) met veel Sega en Konami :-)

Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by Cageman » Fri Feb 10, 2012 17:44

ruderudie wrote:Lucky bastard! Zit ie net tegenover een vette arcade; niet stiekem je voorkeur doorgegeven aan de baas? ;) stoer man oud en nieuw door elkaar! Ook nog gewerkt?

Haha! Wel voorkeur aangegeven, maar meer omdat het conferentiecentrum naast het hotel ligt, en je daar vooral de hele dag moet zijn. Dus ja, ook gewerkt: we zijn 1 keer per jaar met 5000 Microsoft collega's bij elkaar om de laatste technologie te zien en leren. Windows 8, etc. Heerlijke geekweek, dus!

MarsMan wrote:Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)

Nee, de MS campus staat in Redmond; dat is dan wel naast Seattle, maar het is niet aan te lopen/fietsen. Afhankelijk van waar je zit is het goed te bereizen. Als je in Redmond zit is het slimste om met de bus naar Seattle te gaan. Er rijdt een buslijn van het Microsoft Transfer Station (op campus, maar aan de snelweg) voor iets van 2 dollar zó naar Seattle. Eén blokje lopen en je bent er. Zit je in BelleVue dan is het beter om een auto te huren of een taxi/limo te nemen. Een taxi vanuit BelleVue kost je ongeveer 50 dollar. Zo ook vanuit Redmond met een taxi (als je geluk hebt. Ze lichten je graag op).

Als je in downtown Seattle zit is het altijd aan te lopen, natuurlijk.

Gameworks zit op 7th en Pike, naast de Nike winkel; recht tegenover het Sheraton Hotel.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by Da Dude » Sun Feb 12, 2012 22:22

Wauw geekweek me arcadenights.
fijne combi imo.
User avatar
MarsMan
Active Level:
Active Level:
Posts: 214
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:34
Location: The Netherlands

Re: Gameworks Seattle - 2012

Post by MarsMan » Mon Feb 13, 2012 09:13

Cageman wrote:
MarsMan wrote:Ziet er gaaf uit!
Toevallig bij het Microsoft hoofdkantoor in de buurt?
Ik zit daar volgende maand namelijk :D dan misschien ook maar even een kijkje nemen bij Gameworks 8)

Nee, de MS campus staat in Redmond; dat is dan wel naast Seattle, maar het is niet aan te lopen/fietsen. Afhankelijk van waar je zit is het goed te bereizen. Als je in Redmond zit is het slimste om met de bus naar Seattle te gaan. Er rijdt een buslijn van het Microsoft Transfer Station (op campus, maar aan de snelweg) voor iets van 2 dollar zó naar Seattle. Eén blokje lopen en je bent er. Zit je in BelleVue dan is het beter om een auto te huren of een taxi/limo te nemen. Een taxi vanuit BelleVue kost je ongeveer 50 dollar. Zo ook vanuit Redmond met een taxi (als je geluk hebt. Ze lichten je graag op).

Als je in downtown Seattle zit is het altijd aan te lopen, natuurlijk.

Gameworks zit op 7th en Pike, naast de Nike winkel; recht tegenover het Sheraton Hotel.


Bedankt voor de tips man!
Zo te zien ongeveer 20 kilometer van het hotel maar wel de moeite waard :D dus zal het even bekijken als ik daar ben.
Post Reply