Iemand nog geld over ?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Iemand nog geld over ?

Post by R2-2D » Fri Dec 23, 2005 08:20

User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Dec 24, 2005 00:39

Wat vreselijk heftig zeg...
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Dec 25, 2005 15:12

Dat vind ik dus gewoon zielig.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Dec 25, 2005 16:27

DreamerNL wrote:Dat vind ik dus gewoon zielig.


Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Dec 26, 2005 17:41

Gungrave wrote:
DreamerNL wrote:Dat vind ik dus gewoon zielig.


Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!


We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Dec 26, 2005 18:24

DreamerNL wrote:
Gungrave wrote:
DreamerNL wrote:Dat vind ik dus gewoon zielig.


Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!


We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.


Haha, meneer voelt zich te goed om met een 16-jarige in discussie te gaan, wat schattig. :)
Ga jezelf nou echt niet boven anderen plaatsen hier en als je er wat tegen hebt dat ik als puber hier ben; doe er wat aan ;) Maarja, als we persoonlijk gaan worden ben je de discussie niet eens waard..

'We gaan nu niet volwassen doen hier ok?'
Volgens mij geldt dat ook voor jou. Leeftijd zegt niet altijd alles, en dat is bij deze bewezen, met jou als voorbeeld.

Verder heb ik helemaal geen zin om hier ruzie te gaan maken, maar hou als-je-BLIEFT op met dat gezeik over bijvoorbeeld Sam en ik, aangezien wij jonger dan jij zijn. Het enige wat jij ermee bereikt is dat de sfeer hier(die imo erg aangenaam is) naar beneden gaat. Kies voor jezelf, maar ik wil het hier gezellig houden.. :roll:
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Tue Dec 27, 2005 09:04

Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Dec 27, 2005 15:55

Gungrave wrote:
DreamerNL wrote:
Gungrave wrote:
DreamerNL wrote:Dat vind ik dus gewoon zielig.


Errr, onderbouwing? :roll:
Voor mij een veel te hoge prijs, dat zal ik nooit daarvoor betalen... Maar vet is het zeker!


We gaan nu niet volwassen doen hier ok?

En om er nog op terug te komen, als je er wat van af wist zou je niet die kinderachtige opmerking hoeven te maken.
Ik kan natuurlijk ook aan iedereen vragen na elke post om het "te onderbouwen", maar ik ben het puberale tijdperk al lang voorbij.

Dus hou volgende keer onnodige opmerkingen voor je.


Haha, meneer voelt zich te goed om met een 16-jarige in discussie te gaan, wat schattig. :)
Ga jezelf nou echt niet boven anderen plaatsen hier en als je er wat tegen hebt dat ik als puber hier ben; doe er wat aan ;) Maarja, als we persoonlijk gaan worden ben je de discussie niet eens waard..

'We gaan nu niet volwassen doen hier ok?'
Volgens mij geldt dat ook voor jou. Leeftijd zegt niet altijd alles, en dat is bij deze bewezen, met jou als voorbeeld.

Verder heb ik helemaal geen zin om hier ruzie te gaan maken, maar hou als-je-BLIEFT op met dat gezeik over bijvoorbeeld Sam en ik, aangezien wij jonger dan jij zijn. Het enige wat jij ermee bereikt is dat de sfeer hier(die imo erg aangenaam is) naar beneden gaat. Kies voor jezelf, maar ik wil het hier gezellig houden.. :roll:


Idd knul, ik ga echt geen discussies aan met kinderen.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Dec 27, 2005 15:57

General Wong wrote:Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....


Als je wat meer over de game weet, zul je wel snappen waarom ik het zielig vind.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Sam

Post by Sam » Tue Dec 27, 2005 17:06

Dudes, laten we kappen met vragen naar alles te onderbouwen. Dat is al genoeg gedaan in Puberale.... .

Idd knul, ik ga echt geen discussies aan met kinderen.

Djezus zwak :roll:

Ontopic:
Naja als je er zoveel geld voor over hebt, best maar ik niet.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Jan 06, 2006 11:39

DreamerNL wrote:
General Wong wrote:Mjah, een onderbouwing waarom je dat zielig vind mag er best wel bij, ik snapte ook niet precies wat je nu zielig vond.

Maar goed, ik vind de prijs een beetje overdreven, maar als iemand het ervoor over heeft, waarom niet. Vraag me dan wel af wat je er aan hebt behalve collectie waarde, want zo'n plaat zit toch achter een paar plankjes, of die nou zwart of groen is maakt voor het spelen geen fuck uit....


Als je wat meer over de game weet, zul je wel snappen waarom ik het zielig vind.



Heeft dit te maken met dat de normale versie gewoon te flashen is naar de black limited edition, waardoor veel mensen de gewone geflashde versie als limited black edion verkopen?
Keep on Dreaming
MUSOLINI

Post by MUSOLINI » Fri Feb 03, 2006 00:05

nou roy als je em voor mij zou willen betalen zou ik het ni erg vinden. moet ik nog wel een kats erbij kopen maarja. zit je al lang op deze forum??? lang ni meer op NG.com gezien. ben je er nog wel eens :P
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sat Mar 04, 2006 21:23

Voor Ketsui zou ik wel 600 euro over hebben, die is namelijk op geen andere manier te spelen.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
GeNoMe

Post by GeNoMe » Sun Mar 05, 2006 08:58

@ original post,

Waaaaaaaaaaaaaaaaay too over priced!

Maar wel cool :twisted:
Post Reply