Weet iemand welke maat Security Torx schroefmaten er in een europese Naomi Universal Cab zitten?
Vind het zo zonde om een 100 delige-set te kopen voor maar 2 verschillende schroefmaten die ik daadwerkelijk nodig heb...
Gaat om:
De voorzijde, de schroeven onder de witte dopjes rondom de monitor.
De achterzijde, de schroeven waarmee de zwarte monitorkap mee aan de cab vastzit.
Maten Naomi schroeven
Maten Naomi schroeven
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

Re: Maten Naomi schroeven
Ik heb toevallig een week geleden een set gekocht bij de Gamma, 15 euro, zit alles in wat je nodig hebt (en ze hebben maar 1 set in t assortiment).
Is zo'n plastic huls met 8 S-torx erin, net als die inbussetjes.
Is zo'n plastic huls met 8 S-torx erin, net als die inbussetjes.
Thanks! Ik ga morgen meteen even kijken.
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

Ik heb een LUX-Tools setje van de Praxis. 20 euro in een blauwe metalen behuizing. Kan niet meer zonder! Zitten ook tri-wings, etc in.
Cageman wrote:Ik heb een LUX-Tools setje van de Praxis. 20 euro in een blauwe metalen behuizing. Kan niet meer zonder! Zitten ook tri-wings, etc in.
Herstel, ik bedoel ook de Praxis, niet de gamma!
Mvg,
Arno
Bij praxis geweest, die hadden alleen nog een set waar 3 maten uit gejat waren (en moest alsnog de volle prijs kosten volgens de baliemedewerker
), dus geen succes.
Gamma had ze ook niet.
Gelukkig kon de locale kluszaak me verder helpen.
Iig dank voor alle reacties!

Gamma had ze ook niet.
Gelukkig kon de locale kluszaak me verder helpen.
Iig dank voor alle reacties!