NAC PSU zekering blijft eruit knallen.
NAC PSU zekering blijft eruit knallen.
Hoi, Denk dat m'n NAC PSU is overleden. De zekering blijft eruit knallen. De eerste keer zelfs van de stepdown. Any thoughts?
Re: NAC PSU zekering blijft eruit knallen.
Kapot component in de voeding, mogelijk gelijkrichter (diode, diode array), Power transistor of de dikke C op de voeding.
Ik kan er wel naar kijken; heb de laatste tijd meer voedingen gerepareerd.. Moet je 'm alleen wel opsturen.. oef..
Ik kan er wel naar kijken; heb de laatste tijd meer voedingen gerepareerd.. Moet je 'm alleen wel opsturen.. oef..
PS. wat gebeurt er als je alleen de PSU aanzet, zonder dat de connectoren (zwarte connectoren, zichtbaar als je de access door opent) verbonden zijn? Knalt 'ie dan ook?
We moeten even bepalen of er geen probleem in de cab zit ipv in de PSU.
Cageman wrote:PS. wat gebeurt er als je alleen de PSU aanzet, zonder dat de connectoren (zwarte connectoren, zichtbaar als je de access door opent) verbonden zijn? Knalt 'ie dan ook?
Erm, Dat kan toch niet. Zonder die zwarte connectoren krijgt ie toch geen juice? Denk dat ik em maar naar je opstuur als je dat niet erg vindt. Zo zwaar is deze voeding niet.
Mijn antwoord was wat 'grof'
Ik doelde voornamelijk op connecties naar JAMMA harness e.d.
Stuur maar op, Henk. Ik PM je nog wel even.

Stuur maar op, Henk. Ik PM je nog wel even.
Als ie niet meer te maken is, heb ik nog wel een NAC voeding te koop voor een schappelijke prijs Henk 

Kijk. Hoe dan ook gaat de NAC weer in volle glorie draaien!
Psykick wrote:Als ie niet meer te maken is, heb ik nog wel een NAC voeding te koop voor een schappelijke prijs Henk
Geweldig Hasan! Ik kijk eerst even of Arjan het lukt.
Cageman wrote:Kijk. Hoe dan ook gaat de NAC weer in volle glorie draaien!
Bedankt voor de goede hoop en je aanbod Arjan.

M'n NAC werkt weer!
PSU vervangen met nog een extra een stereo amp erbij die ik nog niet had. Super bedankt Hasan!! 

heei mooi dat het weer werkt