New Astro (crt spring 1 sec. uit) fixed
New Astro (crt spring 1 sec. uit) fixed
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heel soms spring de crt ineens uit en is eigenlijk nog geen sec.
Heb de stekkers nagelopen en kan niks vinden.
Kan dit aan de stepdown converter liggen?
Eigenlijk is dit nooit eerder voorgekomen en is van de laatste 2 dagen.
Hoop dat er iemand is die die probleem kent of wat ik er eventueel aan kan doen.
Gaat hier om een tri-sync chassis.Hoor een klik en meteen weer een klik dat hij aanspringt.
Heel soms spring de crt ineens uit en is eigenlijk nog geen sec.
Heb de stekkers nagelopen en kan niks vinden.
Kan dit aan de stepdown converter liggen?
Eigenlijk is dit nooit eerder voorgekomen en is van de laatste 2 dagen.
Hoop dat er iemand is die die probleem kent of wat ik er eventueel aan kan doen.
Gaat hier om een tri-sync chassis.Hoor een klik en meteen weer een klik dat hij aanspringt.
Last edited by almighty on Thu Apr 22, 2010 19:28, edited 1 time in total.
Heb ik ook wel vaker gehad met zo'n trisync chassis. Op de een of andere manier lijkt ie zijn sync of zoiets compleet kwijt te zijn of kan hij de pieken niet aan en lijkt het wel een soort beveiliging.
Had je het toevallig met veel actie of contrastrijk materiaal op het beeld?
Voorlopig heeft het nog niet geleidt tot iets fataals en ik heb het toch al meerdere malen gehad op meerdere trisync schermen, ik zou me geen echte zorgen maken.
Voorlopig heeft het nog niet geleidt tot iets fataals en ik heb het toch al meerdere malen gehad op meerdere trisync schermen, ik zou me geen echte zorgen maken.
Psykick wrote:Heb ik ook wel vaker gehad met zo'n trisync chassis. Op de een of andere manier lijkt ie zijn sync of zoiets compleet kwijt te zijn of kan hij de pieken niet aan en lijkt het wel een soort beveiliging.
Gewoon aarden Hasan, probleem is dan definitief weg.
had dit ook al gepost op AO en hij kan idd zijn pieken niet kwijt.
Raar trouwens dat deze cabs eigenlijk standaard niet ge'aard zijn

Heb dus gewoon alles goed ge'aard en een snoer doorgetrokken naar de stepdown (tijdelijke oplossing) want koop hier wel even een paar stekkers voor want dat staat wel net zo netjes.