Het beeld van de monitor is prachtig, scherp en kleurrijk. Ik had in eerste instantie wel veel last van 'jitter' (veel kleine wave lijnen) in het beeld, maar ik heb ontdekt dat dat veroorzaakt werd door een rare storing doordat de aarddraad met de PSU was verbonden (vastgeklemd via één van de vier schroeven). Nadat ik die verbinding had losgemaakt (de aarddraad is nu niet verbonden met de PSU) was de 'jitter' helemaal verdwenen.

Maar nu mijn 'probleempje' en vraag: ik heb een aantal SHMUP's gespeeld, maar elke game heeft boven en onder een niet benutte beeldruimte over van enkele centimeters, de ene game wat meer of minder dan de andere game. het verstellen van de horizontal width coil heeft niet of nauwelijks effect. Ik zag op de foto's van Matthijs (Puzzle Bobble 4) dat dit op zijn Aero ook het geval is (bij hem uiteraard links en rechts).
Vraag (aan degenen die al wat langer een Aero hebben): hoe kan de beeldbreedte aangepast worden? En heeft iemand toevallig een (PDF) manual en schema's van het monitor chassis.