Street fighter II table
Ziet er erg strak uit Ronnie, daar mag je trots op zijn!
Spuitwerk ziet er ook subliem uit en had het al met m'n eigen ogen gezien en aangezien ik een zeikerd ben was ik zeer onder de indruk
Ook de Capcom logo's aan beide kanten zijn super, o.k het is niet orgineel maar geeft wel een duidelijk beeld dat dit een echte fighting table is geworden, super!
Wel lekker he na al het vele werk dat je dan een mooi eindresultaat ziet, als ik dit zo zie krijg ik gewoon zin om een nieuwe cab te pimpen, nu alleen de cab nog haha
-Marc.
Spuitwerk ziet er ook subliem uit en had het al met m'n eigen ogen gezien en aangezien ik een zeikerd ben was ik zeer onder de indruk

Ook de Capcom logo's aan beide kanten zijn super, o.k het is niet orgineel maar geeft wel een duidelijk beeld dat dit een echte fighting table is geworden, super!
Wel lekker he na al het vele werk dat je dan een mooi eindresultaat ziet, als ik dit zo zie krijg ik gewoon zin om een nieuwe cab te pimpen, nu alleen de cab nog haha

-Marc.
goatboy wrote:Erg leuk! Ziet er als nieuw uit ronnie. Speciaal projectje voor iemand of jezelf? Is dit die Aero table clone waar je het over had? Anyhoe, Ziet er top uit.
Ja dit is 1 van die 3 klonen die wel uit de Sega fabriek komen, (volgens de verkoper)
Ik wil alleen nog een maraqueeholder plaatsen, wat zou een goode plaats zijn? achter of zijkant?
En de movestrip zou ook nog ergens moeten komen, bovenop zou kunnen maar moet ik het artwork ff digitaal hebben om de strip van boven naar beneden te laten lopen...
goatboy wrote:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten. Een Move strip is bij deze game ook niet nodig, Staat al op het panel.
Waar zitten de speakers eigenlijk??
De speakers zitten in de table, daar wist ik geen andere oplossing voor, kan ze nog verplaatsen naar de bovenkant, maar erbovenop vind ik eigenlijk ook niks en aan de voorkant is geen plaats...
Misschien verwerken aan de linker of rechterzijkanten... met witte speakerkappen aan de bovenkant of zo
goatboy wrote:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.
Je moet wel voor de control panel zitten he

Nee maar ik begrijp het wel, hij is nu wel lekker strak zo en vaak als je er teveel toeters en bellen aanhangt dan is de kans dat je het gaat verpesten.(totaal plaatje)
almighty wrote:goatboy wrote:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.
Je moet wel voor de control panel zitten he![]()
Nee maar ik begrijp het wel, hij is nu wel lekker strak zo en vaak als je er teveel toeters en bellen aanhangt dan is de kans dat je het gaat verpesten.(totaal plaatje)
Ja mee eens, wordt snel een spoilerbak als je er teveel aanhangt, en hij zit dan zo in de hall of shame

Mooie cab Ronnie, zier er af uit.
Marquee zou ik niet doen .....
Ben ook nog aan het puzzelen waar ik de speakers doe. In de ori-table zitten 2 behoorlijke gaten rechts naast de glasplaat. Daar zat eerst speakers/marquee holder maar die zijn een beetje lastig te vinden. Zit er over te denken ze daar te plaatsen.
Die gaten zitten niet op deze ..... beperkt de mogelijkheid eigenlijk tot het alleen van binnen kunnen plaatsen vd speakers.
Als de cab zelf niet als klankkast gaat werken en als het niet gemoffeld klinkt dan gewoon doen.
Heb je nog zo'n cp-tje extra ? Die op YAJ staat is toch echt ff te geprijsd ....
Marquee zou ik niet doen .....
Ben ook nog aan het puzzelen waar ik de speakers doe. In de ori-table zitten 2 behoorlijke gaten rechts naast de glasplaat. Daar zat eerst speakers/marquee holder maar die zijn een beetje lastig te vinden. Zit er over te denken ze daar te plaatsen.
Die gaten zitten niet op deze ..... beperkt de mogelijkheid eigenlijk tot het alleen van binnen kunnen plaatsen vd speakers.
Als de cab zelf niet als klankkast gaat werken en als het niet gemoffeld klinkt dan gewoon doen.
Heb je nog zo'n cp-tje extra ? Die op YAJ staat is toch echt ff te geprijsd ....
Team 15 kHz
Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha
Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.
Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?
Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.
ElPancho wrote:
Die gaten heb ik dichtgemaakt met een kunstofstrook, zie je dan niks meer van.
Ik heb niet meer zon CP-tje over, ja ik zag idd dat ze vrij prijzig zijn.
pooyan wrote:Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha
Ik houd hem niet zelf , gaat zeker de verkoop in, ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius
rklok wrote:pooyan wrote:Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha
Ik houd hem niet zelf , gaat zeker de verkoop in, ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius
Gradius van maken!!!!

PS. Mooie table geworden!
ElPancho wrote:Beiden hori games ......
Tated is wel een must voor een shmup-table imho.
Straalt ie het zelfs uit als ie uit staat![]()
Al heb je eigenlijk beide nodig, teveel horizontale klassiekers......... zou hem nog ff niet verkopen als ik jou was![]()
Ibara? Vind ik zelf top die art ....
Tated wordt een beetje lastig in deze table , dan moet ik het controlpanel naar de korte kant verplaatsen...
Wow!!!! erg strak werk...
XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link.
http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#
rklok wrote:De speakers zitten in de table, daar wist ik geen andere oplossing voor, kan ze nog verplaatsen naar de bovenkant, maar erbovenop vind ik eigenlijk ook niks en aan de voorkant is geen plaats...
Misschien verwerken aan de linker of rechterzijkanten... met witte speakerkappen aan de bovenkant of zo
XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link.
http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#