Arcaderick.de stopt ermee

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Arcaderick.de stopt ermee

Post by Ken » Thu Nov 10, 2005 11:42

Met dank aan addict voor het melden van het nieuwtje dat Arcaderick uit Duitsland heeft besloten te stoppen met de arcade business. De toch enigzins beruchte gasten uit Beieren hebben dit op hun site www.arcaderick.de gemeld. Bovendien zijn alle andere secties van deze site gesloten. Het lijkt erop dat Nozomi.nl de enige echte overgebleven source is voor arcadegames 8)
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Nov 10, 2005 12:09

Jammer, had nog wel interesse om een cabinet daar op te gaan halen.. Dat word dus nu importeren met een enorme prijs aan verzendskosten :(
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Nov 10, 2005 12:14

Zoveel duurder ben je ook niet uit, want zijn prijzen waren al hoog. Maja is wel jammer want hij was redelijk dichtbij.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
BDT

Post by BDT » Thu Nov 10, 2005 15:38

Dat is klote man. Ik was dus ook van plan om een kast te kopen via hen. Nu wordt het Hong Kong ofzo. Volgens mij zijn er in Engeland ook nog gasten die ze verkopen, maar ik weet niet hoe goed zij zijn te vertrouwen.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 10, 2005 16:07

Die gasten in Engeland zijn van killercabs, tenminste ik neem aan dat je die bedoeld.
Zijn aardige gasten en goed te vertrouwen voor zover ik weet.
Post Reply