simpele vraag over een tl-buis

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ckong

simpele vraag over een tl-buis

Post by ckong » Thu Oct 08, 2009 20:56

Dacht vandaag een vervangende tl-buis gekocht te hebben voor in mijn E2, eentje van 59 cm (Praxis). Echter, in de E2 zit er eentje van 58 cm!. Kortom: de nieuwe buis past niet.

Waar haal ik een passende buis?
goatboy

Post by goatboy » Thu Oct 08, 2009 21:10

Vergeet het maar Eric. Zocht toen ook een TL voor m'n E3 met dezelfde maat. Heb gegoogled tot ik omviel maar heb alleen maar Japanse en US shops kunnen vinden die niet aan EU leveren of gewoon te duur zijn incl. verzenden en zo. Je betaald dan om en nabij de USD 60,- voor een TL met daarnaast het risico van breuk schade met verzenden. Zou ik niet doen.

Wat ik heb gedaan is gewoon het hele armatuur eruit halen en aan beide kanten een halve CM vergroten/verzetten. Heb ik ook bij m'n toenmalige E3 gedaan en werkt perfect. Bij de E3 moest ik alleen maar 2 extra gaatjes in het armatuur boren aan iedere zijde. Heb je gelijk dat probleem voorgoed opgelost. :)
ckong

Post by ckong » Thu Oct 08, 2009 23:44

Thanks, had zelf ook al gegoogeld maar niets gevonden. Had dit antwoord dus wel verwacht. Nou ja, het is eigenlijk maar een kleine operatie. Bedankt voor de uitleg. :P
Post Reply