Almighty has decided !

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
almighty

Post by almighty » Wed Jul 22, 2009 08:04

Cageman wrote:Die gaat er gewoon mooier uitzien dan nieuw.

Volgens mij is http://www.almighty-cabrepairs.nl nog wel vrij :-)

Ga heel misschien ook wel deze service aanbieden :roll:
almighty

Post by almighty » Wed Jul 22, 2009 20:35

Besteld en onderweg, helaas geen officiele Sega.
Image
Beteld omdat ik toch graag eens een potje SF/KI wil doen op de Aero.
almighty

Post by almighty » Thu Jul 23, 2009 15:15

Zo vandaag alles in gespoten en morgen de boel monteren.(eerst 24 uur uitharden)
Moest er wel voor naar Raalte rijden omdat die knuppels hier weer niks hadden liggen.Ben ook wel blij dat het (smerige) werk klaar is want ondanks je buiten spuit heb ik het gevoel alsof ik de hele dag stoned ben.
Image
Image
Image
Image
Image
Ook net optijd want het regent weer eens :evil:
ne0

Post by ne0 » Thu Jul 23, 2009 17:23

almighty wrote:Ben ook wel blij dat het (smerige) werk klaar is want ondanks je buiten spuit heb ik het gevoel alsof ik de hele dag stoned ben.


Moet je t ratson laten doen, krijg je misschien nog geld toe ook? :)
almighty

Post by almighty » Thu Jul 23, 2009 22:00

YES! , alles doet het nog 8)

fotos volgen...
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Jul 24, 2009 00:13

8)
har the cat

Post by har the cat » Fri Jul 24, 2009 13:11

Dat ziet er vet uit!
Als ik er aan toe ben ga ik zeker voor een aero city, die vind ik het vetst. Ben helemaal verliefd op de strakheid van de kast en ook het cp is echt vet.
Ga zo door! ben benieuwd naar het eindresultaat :twisted:
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 06:17

Gisteren de cab aangesloten en alles werkt.Moet nog wel even wachten op de nieuwe cp maar het resultaat mag er wezen.
Er gaat niks boven een nieuwe 'Aero' uit 88 hehe en ben blij dat ik deze jongen onder handen heb genomen.
Gisteren ook de art voor de NAC binnen gekregen en zal hoop ik ook voor de Aero komen.(andy is er mee bezig)
Helaas kon niet alles zonder tegenslag gaan want gisteren ook m'n KI overleden :evil: , maar je kunt niet alles hebben en deze hobby kost gewoon geld.(waarom is er gewoon geen goede port, zucht)
Ook nog even een nieuwe rubberen mat bestellen voor de voeten voor de Aero en wat andere kleine dingen fixen.

Staat gewoon prachtig naast elkaar 2 van die mooie (witte) cabs en op naar het volgende project dan maar... :wink:
Hier de pics, enjoy 8) :

Image
Image
Image
Image

100-1 mvs doet het wel op de Aero dus maar opnieuw bestellen :?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jul 25, 2009 09:53

almighty wrote:...gaan want gisteren ook m'n KI overleden

Beter 8)
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 10:03

Ken wrote:
almighty wrote:...gaan want gisteren ook m'n KI overleden

Beter 8)

Slaat gewoon weer nergens op...
Denk ik eerst na wat je post want voor mij betekende de game veel en baal er best van Ken.
goatboy

Post by goatboy » Sat Jul 25, 2009 11:44

Ziet er top uit Marc! Mooi met de nieuwe Astro art. Las op AO dat je kleine problemen hebt met de Aero monitor?

Er is trouwens een nieuwe 100-in-1. De 111-in-1. (tja) Misschien staat viewpoint daar dan wel op? Als het de moeite waard is laat ik je wel weten wanneer ik er een paar ga bestellen.

- Henk.
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 11:48

Ja de 'Aero' heeft een klein probleemje, als het scherm net aan is duurt het een 1/2 min voordat de bovenkant gevuld is.(+/- 3 cm)
Daarna geen problemen en als ik hem uitzet en meteen weer aan dan geen probleem, maar wacht ik een uurtje dan hetzelfde.Denk zelf ergens een droog contact puntje o.i.d, maar daar kom ik ook wel weer uit.
als het chassis nooit vervangen is en van 88 is dan krijg je dit soort problemen, vaak ligt het probleem ook bij het chassis en is soms makkelijk te maken.
Schermen zelf zijn niet stuk te krijgen.(nou jou bijna niet)
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sat Jul 25, 2009 11:52

Ken wrote:
almighty wrote:...gaan want gisteren ook m'n KI overleden

Beter 8)


You bastard!!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jul 25, 2009 14:26

Hahaha kom op man Almighty die dingen gebeuren nou eenmaal.
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 14:43

Ken wrote:Hahaha kom op man Almighty die dingen gebeuren nou eenmaal.

Je valt gewoon in herhaling Ken.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jul 25, 2009 16:04

Wat we misschien kunnen doen is een forum raise voor een nieuwe Killer Instinct...we staan immers altijd voor elkaar klaar met dit soort dingen toch?
goatboy

Post by goatboy » Sat Jul 25, 2009 18:21

Ken wrote:Wat we misschien kunnen doen is een forum raise voor een nieuwe Killer Instinct...we staan immers altijd voor elkaar klaar met dit soort dingen toch?


Hier sta je toch echt alleen voor Ken. :P
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Jul 25, 2009 19:22

Hehehe ja idd, cker voor KI, daar kunnen er niet genoeg van sterven :lol: :wink:
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 21:13

Nou, zo'n inzamelingsactie zou voor mij ook niet nodig zijn, hoor! Als je deze hobby hebt, dan WEET je dat er soms iets mis/stuk kan gaan (het is tenslotte Retro), dus dan hoeft een ander niet mijn probleem op te gaan lossen!
Wat ik jammer vind, is dat er zo flauw gereageerd wordt. Iedereen heeft zo zijn eigen favoriete games en zal daar ook van balen als een van deze kapot zou gaan, toch?!
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sat Jul 25, 2009 21:23

almighty wrote:Nou, zo'n inzamelingsactie zou voor mij ook niet nodig zijn, hoor! Als je deze hobby hebt, dan WEET je dat er soms iets mis/stuk kan gaan (het is tenslotte Retro), dus dan hoeft een ander niet mijn probleem op te gaan lossen!


uh...duidelijk.

:?: :!:
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sat Jul 25, 2009 21:36

Over smaak valt niet te twisten Almighty! Ik heb ook een aantal games waar anderen van denken wtf moet hij ermee maar mij spreken ze aan en ik heb er veel plezier mee. Dat is toch wat telt niet?! Maar je moet niet zo happen man, Ken zit je gewoon te stangen gast.
almighty

Post by almighty » Sat Jul 25, 2009 21:44

Soms moet je even terug stangen Baki :wink:
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sun Jul 26, 2009 18:55

Heerlijk hoe Marc alles zo ernstig opvat, loosen up Marc en zie niet alles als een aanval :wink:
Voor de rest een coole job met die Aero en een voorbeeld voor de rest om je kast te laten "shinen", al vind ik zelf een Aero cker een mindere cab, dit vanwege het hoekige design, gewoon niet mijn ding ;)
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Thu Jul 30, 2009 09:17

Shit joh, ik ben even op vakantie en hij heeft alweer een nieuwe cab gespoten. Ik zal mijn cab ook eens langsbrengen bij je, mag je die ook laten shinen!

Ps, zonde van KI, vette game met nog vettere muziek
almighty

Post by almighty » Thu Jul 30, 2009 11:32

ruderudie wrote:Shit joh, ik ben even op vakantie en hij heeft alweer een nieuwe cab gespoten. Ik zal mijn cab ook eens langsbrengen bij je, mag je die ook laten shinen!

Ps, zonde van KI, vette game met nog vettere muziek

Altijd welkom Rudie, met of zonder cab :wink:
KI komt er wel weer, denk toch iets doorgebrandt ofzo.
Post Reply