Foto's van de insert coin cabs.

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
ckong

Foto's van de insert coin cabs.

Post by ckong » Sat Jul 11, 2009 12:00

Jongens, pak maar een lekbakje om het kwijl op te vangen. Ik denk dat er nu een paar zeer gelukkige mensen zijn als ze zien wat er in Northhampton op hun staat te wachten.

http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... 802#p65802
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Sat Jul 11, 2009 12:01

Ben ik blij dat ik 2 van die bankjes heb !
Staat leuk voor 'n cab.
Team 15 kHz
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sat Jul 11, 2009 12:19

Pas mal!

omg :shock:

had ik nou toch die 2e Blast maar genomen!
goatboy

Post by goatboy » Sat Jul 11, 2009 14:58

Wow! :shock: Die Blasts zien er top uit en alle E3's 2P panels zo te zien. Heb nu ook wel een beetje spijt dat ik geen Blast City had besteld. Verdorie ik wist het!
User avatar
S913
Active Level:
Active Level:
Posts: 233
Joined: Tue Apr 28, 2009 18:09
Location: Wil(der)nis

Post by S913 » Sat Jul 11, 2009 15:46

Nice! :) Goed dat Drifter dit niet meer kan lezen, anders had hij de hele vakantie lopen dagdromen :mrgreen:
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
ckong

Post by ckong » Sat Jul 11, 2009 16:45

Kijk er nu al naar uit, een prachtige Blast City in mijn gameroom. :lol:

Heeft lang genoeg te koop gestaan, stelletje twijfelaars. :twisted:

Ik denk dat ik voor een 1 player setup ga, lekker voor de SHMUP's. Maar ik zal vooral kiezen voor een no screenburn cab. Anders moet ik misschien nog eens de hulp inroepen van een stel profs om een aangetaste monitor te vervangen, en we weten allemaal hoe dat afloopt, hè Rob.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sat Jul 11, 2009 19:08

Zo. Goeiemorgen zeg, dat spul lijkt wel nieuw..! Waanzinnig.. Artwork ziet er ook goed uit zeg.

Iedereen die er 1 heeft: heeeeel veeel plezier. Vergeet niet af en toe te gaan slapen ;-)
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sat Jul 11, 2009 19:20

pooyan wrote:Kijk er nu al naar uit, een prachtige Blast City in mijn gameroom. :lol:

Heeft lang genoeg te koop gestaan, stelletje twijfelaars. :twisted:

Ik denk dat ik voor een 1 player setup ga, lekker voor de SHMUP's. Maar ik zal vooral kiezen voor een no screenburn cab. Anders moet ik misschien nog eens de hulp inroepen van een stel profs om een aangetaste monitor te vervangen, en we weten allemaal hoe dat afloopt, hè Rob.


komt helemaal goed met mijn Blast!

kost wat maar dan heb je ook wat.
it's all in the game!
:D
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Jul 14, 2009 09:54

Wordt wel spannend of die andere containerts op tijd zijn .... of zijn ze er en is het wachten op helpende handen?
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Tue Jul 14, 2009 11:49

ElPancho wrote:Wordt wel spannend of die andere containerts op tijd zijn .... of zijn ze er en is het wachten op helpende handen?


Volgens mij wordt container 2 morgen afgeleverd bij het event. Container 3 weet ik even niet, maar daar heb ik gelukkig alleen maar een NAC in zitten. Bovendien worden mijn cabs pas volgende week vrijdag door de transporteur opgehaald.

Ze komen inderdaad wel handen tekort. Een aantal lieden die toegezegd hadden te komen helpen zijn niet komen opdagen. Wordt dus nachtwerk voor ze.
ckong

Post by ckong » Tue Jul 21, 2009 06:52

Zo jongens, het is weer voorbij. Het was een indrukwekkend weekend (ben zelf gisterenavond pas weer thuis gekomen). Psykick zal hier ergens wel een mooi verslagje posten, en ik zet er wat pics bij.

Wat 'onze' cabs betreft: ik heb met medewerking van Grantspain de beste cabs uit kunnen zoeken (m.u.v. de NAC, dat is voor mij ook nog een verrassing). En dat was niet makkelijk, want de cabs waren in het algemeen allemaal in een goede staat. Het zijn dus allemaal cabs geworden met een goed scherm, geen screenburn, een goed panel en een overall nette staat.

En ik heb een kleine verrassing: de 6 Egret 2's hebben allemaal een try-sinc chassis. Dus iedereen die een Egret 2 heeft gekocht, krijgt een cab met tri-sync chassis. Deze 6 cabs zijn echt in een erg mooie staat.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Jul 21, 2009 07:02

Top Erik.
Alle schermen van de Awave's yoko?
Wat een score die cab-order van IC09 :shock:
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Fri Jul 24, 2009 11:40

De cabs zijn gearriveerd !!! Niet helemaal volgens plan echter. Lees hier meer: http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... 738#p68738

OK, de komende dagen ga ik alles uitpakken en zo, pick-up is volgende week zaterdag en zondag, 1 en 2 augustus. Ik zal alle cab kopers een PM sturen met adresgegevens, en in principe kun je of zaterdag of zondag komen, tijd maakt niet uit. Bedenk wel dat de volgorde van uitzoeken cf de 'koop' volgorde in de eerste post van de inkoopactie is. Als dus bijvoorbeeld Tek-9 voor Psykick de cab komt ophalen zoek ik zelf eerst de cab van Psykick uit. Op deze manier krijgt Psykick toch de beste cab, ook als hij later komt.

En vergeet niet de restantsom mee te nemen, het is cash bij ophalen. Ik stuur deze info ook nog mee in de PM.
goatboy

Post by goatboy » Fri Jul 24, 2009 14:32

Had effe ge-PMed Erik dan was ik je komen helpen. Woon toch om de hoek. Ziet er allemaal erg spannend uit trouwens. Erg leuke tijden voor de mensen die aan deze order meedoen.

En ja, Ik heb geweldig veel spijt dat ik niet meedeed voor een Blast. :(
Redneck

Post by Redneck » Fri Jul 24, 2009 14:35

wauw, wat een verhaal, kan me voorstellen dat je in paniek raakte hahahaha.

Top van je dat je dit allemaal doet!
almighty

Post by almighty » Fri Jul 24, 2009 14:48

Respect Erik 8) ,sterkte met je rug.
ckong

Post by ckong » Sun Jul 26, 2009 21:35

Ik heb gisteren en vandaag alle cabs bij elkaar gebracht, uitgepakt en getest. Nou ja testen, even gekeken of ik beeld en geluid heb en wat met de controls gespeeld.

De cabs zien er allemaal goed uit, op de NAC na. Erg shitty (zie pics) en een beetje screenburn. Maar goed, dat krijg je als je laatste in de cab order bent. Ik zal de koper (geen Nozomi lid) maar adviseren de cab niet te kopen. Helaas, maar zo gaat het soms. Mocht de koper er inderdaad van af zien dan houd ik hem zelf en geef ik hem in het najaar de Psykick-Almighty behandeling.

Nu een paar sfeerplaatjes (volgens mij heb ik het wereldrecord aantal cabs in de woonkamer). Trouwens, die voorste E2 heeft behoorlijke screenburn :D

Image


Image


Image


Image


En dan hier de shitty NAC:


Image


Image


Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jul 26, 2009 22:01

Wat een ziekelijke shite dude, echt top hoe alles tot nu toe is geregeld Erik!

Dit wordt een lange week wachten...
almighty

Post by almighty » Mon Jul 27, 2009 07:16

Respect Erik ziet er allemaal goed uit!
Op zich valt de Astro nog best wel mee, tuurlijk is niet de mooiste maar is nog zeker wat van te maken :wink:
Ook is het de 'jongste' niet meer vergeleken met de andere cabs :)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Jul 27, 2009 07:31

What a DOG ;)
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Jul 27, 2009 08:19

Aardig witte coin entry dat dan weer wel ...
Team 15 kHz
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jul 27, 2009 08:19

Egret 2 en Astro zijn uit hetzelfde jaar, dus oudheid heeft er niets mee te maken.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Jul 27, 2009 12:20

Lol @ handdoekhaakje op de nac.


En is DS écht je test-pcb? :o
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Mon Jul 27, 2009 12:36

ElPancho wrote:... En is DS écht je test-pcb? :o


Nee, Zero Wing
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Post by maxio098ui » Mon Jul 27, 2009 14:16

die zero wing heeft de perfecte quote voor je candy cab army. tenminste als hij vertaald is.

als de koper echt afhaakt ben ik misschien geintresseerd in de nac als de screenburn niet te zien is bij het spelen, en als het bijna alleen maar cosmetische problemen zijn. lekker projectje. of natuurlijk als er iemand stom genoeg is om zijn egret niet op te halen ben ik ook in een bosje om er op te springen.
Post Reply