PFX , duidelijke plaatjes anyone?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ne0

PFX , duidelijke plaatjes anyone?

Post by ne0 » Sat May 23, 2009 11:24

Blijkbaar is iedereen nogal gek op die PFX monitoren. Nu had ik op arcade-otaku er wel al een paar plaatjes van gezien maar eerlijk gezegd vond ik op die plaatjes de 15khz mode er voor geen meter uitzien, veel te soft. Nu kan dat natuurlijk aan de plaatjes liggen (en over smaak valt ook niet te twisten...). Vroeg me toch af of iemand zo'n ding in zn cab heeft zitten en wat duidelijke plaatjes kan schieten of zeggen wat hij ervan vindt?
goatboy

Post by goatboy » Sat May 23, 2009 11:29

Precies! Voordat je een bak geld gaat uitgeven en van een koude kermis thuis komt. En euh? Kun jij aan PFXjes komen dan? :)
ne0

Post by ne0 » Sat May 23, 2009 11:31

Dat zeg ik niet :) Maar je ziet er wel veel geouwehoer over en zo nu en dan komt er op de forums wel eens wat langs...
goatboy

Post by goatboy » Sat May 23, 2009 11:39

Als ik er 1 zie voor een goede prijs sla ik zeker toe. Maar tot nu to lag deze nieuw van Sega tussen de GBP 450,- en 600,-. en dan moet ie nog verscheept worden. En je hebt ook gelijk een nieuwe vlakke bezel nodig als je hem in een Blast of Naomi cab wilt hangen.
Melvin

Post by Melvin » Sat May 23, 2009 15:10

die krengen zijn idd duur heb er 1 staan in een naomi uni daar zat virtua striker 4 in alleen die kasten waren uit gevoerd met die monitor, die bezel hebben ze net zoals bij mij van een originele bezel gewoon afgevlakt. als ik de verhuizing achter de rug heb plaats ik wel wat pics heeft wel een beetje screen burn maar goed.
Post Reply