Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
ckong

Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

Post by ckong » Fri Apr 24, 2009 20:50

Te koop: diverse japanse arcade cabs, via inkoopactie bij Arcadeotaku.

8-5-2009 UPDATE: PRIJZEN VERLAAGD EN CABS TOEGEVOEGD

Vanwege een besparing op de transportkosten (ze komen nu op een vlot :lol: ) kan ik de cabs tegen een nog betere prijs aanbieden, ook de al verkochte cabs. Zie hieronder voor de nieuwe prijzen. Bovendien zijn er wat cabs toegevoegd.


*** 4 x Taito Egret 2 van EUR 590 voor EUR 570 ***

1 x gereserveerd door Psykick - aanbetaald
1 x gereserveerd door Beatmaster-P - aanbetaald
1 x gereserveerd door Ken - aanbetaald
1 x gereserveerd door Tek-9 - aanbetaald

Egret 2 is uitverkocht. :D



*** 4 x Atomiswave SD (tri-sync) van EUR 675 voor EUR 640 ***

Zeer waarschijnlijk met een 1-player panel, maar mogelijk ook met een 2-player panel (is geen belofte).

1 x gereserveerd door Redneck - aanbetaald
1 x gereserveerd door Reb - aanbetaald
1 x gereserveerd door Philip - aanbetaald
1 x gereserveerd door Ahoud - aanbetaald

Atomiswave is uitverkocht. :D



*** 3 x Taito Egret 3 (tri-sync) EUR 770 ***

Volledig gereconditioneerde cabs met 2-player panels.

1 x gereserveerd door SmokinJokerZz - aanbetaald
1 x gereserveerd door xxstillaxx - geannuleerd
1 x gereserveerd door Drifter - betaald

Egret 3 is uitverkocht. :D



*** 1 x Sega New Astro City EUR 500 *** gereserveerd door Mahinder :D


Bedenk wel dat het tweedehands cabs zijn (as usual), maar ze zijn in goed werkende staat. Levering is de tweede helft van juli (ophalen in de Achterhoek). Betaling: 50% bij bestelling, 50% bij levering.

De cabs worden eerst ingezet tijdens het Insert coin event en ze worden vooraf door de organisatie van dit event volledig nagekeken zodat ze 100% werken.



*** 300W Stepdownconverters EUR 30 ***

De Egret 3 wordt geleverd met een stepdownconverter, de overige cabs niet. Als je er een stepdownconverter bij wil kopen, kun je dit bij de bestelling opgeven.

UPDATE: Stepdownconvertes zijn uitverkocht.
Last edited by ckong on Fri Sep 04, 2009 20:52, edited 36 times in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Apr 25, 2009 08:25

Erg leuk initiatief, ik ga ook eens kijken of het haalbaar is dat event.

Wat betreft de cabs, ik denk dat er toch wel wat mensen zijn die wel tot aanschaf overgaan als de cabs eenmaal hier zijn. Het vooruit betalen, niet wetende hoe de financiele situatie is in juli etc. het is gewoon niet ideaal.
ckong

Post by ckong » Sat Apr 25, 2009 08:32

Ken wrote:
Wat betreft de cabs, ik denk dat er toch wel wat mensen zijn die wel tot aanschaf overgaan als de cabs eenmaal hier zijn. Het vooruit betalen, niet wetende hoe de financiele situatie is in juli etc. het is gewoon niet ideaal.


Zou goed kunnen, Ken, maar ik doe dit niet uit gewin. Het is puur hobby matig en dan wil ik niet al te veel risico lopen. Straks heb ik zoveel cabs in mijn gameroom staan dat ik er niet eens meer op kan spelen. En dat is ook niet de bedoeling.
ne0

Post by ne0 » Sat Apr 25, 2009 20:49

Mochten er minicutes komen die in nette technische en cosmetische staat zijn doe mij er dan in ieder geval maar 1. (misschien meer maar dan moet ik meer info hebben over de staat en prijs sowieso) Niet dat ik eigenlijk echt een goede plaats heb om hem op dit moment neer te zetten maar ach... :)
ckong

Post by ckong » Sat Apr 25, 2009 21:21

ne0 wrote:Mochten er minicutes komen die in nette technische en cosmetische staat zijn doe mij er dan in ieder geval maar 1. (misschien meer maar dan moet ik meer info hebben over de staat en prijs sowieso) Niet dat ik eigenlijk echt een goede plaats heb om hem op dit moment neer te zetten maar ach... :)


Prijzen en meer info over technische staat krijg je zo snel mogelijk. Bedankt voor de reservering.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sun Apr 26, 2009 02:44

is die atomiswave wat?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
ckong

Post by ckong » Sun Apr 26, 2009 08:32

Mildoe wrote:is die atomiswave wat?


Ja
ne0

Post by ne0 » Sun Apr 26, 2009 09:11

Mildoe wrote:is die atomiswave wat?


Ligt eraan wat je ermee wilt lijkt me? :) Enige echt negatieve dat ik er over gehoord heb is dat de standaard (wei-ya?) powersupply die erin zit een beetje crappy kan zijn. Voor de rest wel gewoon een ok tri-sync kast.
goatboy

Post by goatboy » Sun Apr 26, 2009 10:05

- Tri-Sync pure flat display
- Universal (Jamma, JVS ready)
- Bekabeld voor Sega en Taito panels
- Bouwjaar omstreeks 2004
- Vormgeving is cool (kunt em gewoon in de huiskamer zetten)

De Atomiswave SD is erg handig als je veel wilt afwisselen tussen JVS (naomi, type-x) en Jamma. De psu en bekabeling is hiervoor geheel voorbereidt. Het taten kost iets meer tijd vergeleken met andere cabs (net zoals bij een Egret 3) maar is zeker te doen.
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

AtomisWave

Post by Drifter » Mon Apr 27, 2009 20:45

Erik,

Ik doe mee voor 1 AtomisWave!
Zal me morgen even voorstellen guys!

GreetZ,
Addy
ckong

Re: AtomisWave

Post by ckong » Mon Apr 27, 2009 20:54

Drifter wrote:Erik,

Ik doe mee voor 1 AtomisWave!
Zal me morgen even voorstellen guys!

GreetZ,
Addy


Addy, bedankt voor de bestelling, daar krijg je geen spijt van. Ik heb je gisteren leren kennen als een enthousiaste gamer, en je bent ongetwijfeld een aanwinst voor het forum. Ben benieuwd naar je verhaal.
almighty

Post by almighty » Mon Apr 27, 2009 21:28

Erik als de prijs naar m'n zin is en de staat goed dan heb ik misschien interesse in een Arcade Stool.
Mag een enkele zijn (rood, zelfde als die van ronnie), maar mag ook een dubbele zijn. (rood of blauw)

Maar wacht eerst de prijs/staat af.

Cheers M.
ne0

Post by ne0 » Wed Apr 29, 2009 18:46

De cutes (en andere "speciale" cabs) gaan niet meer door lees ik op arcadeotaku.
ckong

Post by ckong » Wed Apr 29, 2009 19:20

Inderdaad, wat een bummer. :roll: Maar ook wel te begrijpen, ik had al via PM verkeer met Grantspain vernomen dat de voorraad goede cabs een beetje op is. Maar goed, ik heb met de 2e batch toch nog wat mooie cabs kunnen scoren. Overigens, er zijn nog 2 AW SD's te koop.

Ik zal mijn start topic maar aanpassen. Maar ik heb nog wel goede hoop op arcade stools. Als ik wat meer weet meld ik het hier.
ckong

Post by ckong » Fri May 01, 2009 22:33

Starttopic aangepast want er zijn 2 extra Egret 2 cabs beschikbaar.

Ik heb helaas nog geen verdere info over de arcade stools, maar dat komt ongetwijfeld nog.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun May 03, 2009 10:28

Hou maar een Egret 2 voor me vast pooyan. Thanks.

We bespreken de rest wel via mail of pm.
User avatar
Tek-9
Active Level:
Active Level:
Posts: 33
Joined: Sun Jan 25, 2009 13:58
Location: Netherlands

Post by Tek-9 » Sun May 03, 2009 13:39

pooyan, zijn de Egret2 2p of 1p cabinets? Bij 2p, zou je er dan een kunnen reserveren?
Functioneren ze ook met munten?

Gr,
Carlo
ckong

Post by ckong » Tue May 05, 2009 11:37

Tek-9, bedankt voor je bestelling. De Egret 2 is nu uitverkocht :D
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Thu May 07, 2009 20:55

Mijn handen jeuken om de AW te omhelzen... oh... kwelling... wachten... aargh.... 8)
ckong

Post by ckong » Thu May 07, 2009 20:59

Drifter wrote:Mijn handen jeuken om de AW te omhelzen... oh... kwelling... wachten... aargh.... 8)


En het wordt nog leuker, wacht maar af.
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Fri May 08, 2009 23:09

Ik wil een Taito Egret 3 :) maar heeft ie ook 2 players control panel + 6 knoppen per speler >
goatboy

Post by goatboy » Fri May 08, 2009 23:29

SmokinJokerZz wrote:Ik wil een Taito Egret 3 :) maar heeft ie ook 2 players control panel + 6 knoppen per speler >


Dat weet je natuurlijk nooit met imports. tis altijd maar afwachten. Vooral het aantal buttons kan altijd verschillen. De meeste E3's hebben wel 2P.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Tue May 12, 2009 19:02

shit man.. ik zou ook nog wel een cab willen, maar heb net m'n rijbewijs... doorsparen voor een auto, of een cab... :oops:
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue May 12, 2009 19:13

Doorsparen voor een auto. Dat geeft je zoveel vrijheid man! Die 2de cab komt er heus nog wel. Kun je em ophalen in je eigen waggie ;)
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Tue May 12, 2009 19:17

heb al een 2e cab, maar wil een 3e :P
Post Reply