insert coin cab order?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ne0

insert coin cab order?

Post by ne0 » Tue Apr 21, 2009 18:02

Ik zat eens te kijken naar die insert coin cab order, en ik zag dat er ook 2 hollanders waren die daar een cab vandaan wilden halen. Nu zat ik eens naar die prijzen te kijken, en het kwam inderdaad aarcig cheap over. 250 pond voor een egret2 bv.

Maar als ik dan ga rekenen, dan komt er waarschijnlijk 100 pond of meer porto bij om dat ding in de UK te krijgen, dan zit je dus al op 350 of meer. Dan moet je dat ding nog naar hier zien te krijgen. Laten we zeggen dat je dan rond de 500 pond uitkomt? (heel erg vinger-in-de-lucht schatting!), wat ook al tegen de 550 a 600 euro aan loopt.

Maak ik hier een denk/reken fout of mis ik iets? Ik heb het idee dat die cab order voor britten die een 29" cabinet willen echt erg cheap is, maar dat het voor hier eigenlijk nog wel meevalt ook omdat je niet precies weet wat je nou krijgt...
goatboy

Post by goatboy » Tue Apr 21, 2009 19:17

Dat klopt wel denk ik ja. Nog steeds een goede prijs denk ik. Je kunt natuurlijk altijd de porto delen als er meer mensen mee willen doen.

Ging kort door m'n hoofd er een paar naar nederland te halen maar dan hebben we het puur over mijn cab aankoop verslaving. Hallo, Ik ben Henk en ben verslaaft aan het aanschaffen van japanse cabs. :D

Voor de britten is het echt te mooi om waar te zijn.
ckong

Re: insert coin cab order?

Post by ckong » Tue Apr 21, 2009 19:38

ne0 wrote:....ook omdat je niet precies weet wat je nou krijgt...


Dat weet je nooit, ook niet bij nederlandse groep orders. Wat wel mooi is aan deze twee UK deals (2!!! meer dan 70 cabs) is dat ze een paar weken voor het insert coin event al in handen zijn van de organisatoren. Zij kijken de cabs allemaal na want ze worden tijdens het event ingezet. Je krijgt dus gegarandeerd een goed werkende cab.
ne0

Post by ne0 » Tue Apr 21, 2009 19:47

Ik vond het wel jammer dat ook hier geen leuke kleine cabs waren, ik ben geloof ik de enige die 29" cabs te groot vindt. Ook bij de nozomi order geen kleine cabs. Maarja, zal wel moeilijker te krijgen zijn en ik ben denk ik een minderheid :)
goatboy

Post by goatboy » Tue Apr 21, 2009 21:42

Ik vindt 'cute' ook wel leuk. :) Die zie je eigenlijk bijna niet. En 29'' vindt ik niet te groot, wel onwijs gaaf.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Apr 22, 2009 08:19

Zelf heb ik mijn NA van een Killercab order toen de site nog actief was. Ik heb er in totaal rond de 550 e voor betaald en ik heb zelf het vervoer van 2 cabs (ook een exemplaar voor Pat7o) geregeld.

Het vervoer van 2 cabs van Southhampton naar mijn voordeur in Rotterdam heeft ons 330 euro gekost, ik vond dat wel een schappelijke prijs als je kunt splitten. Je hebt dan wel weer een extra vervoersrisico, maar deze cabs waren dermate ingepakt dat ze waarschijnlijk een crash nog overleefd zouden hebben. Daar moet je dus goede afspraken over maken van tevoren, plus zorgen dat je een transportverzekering afsluit.
ne0

Post by ne0 » Wed Apr 22, 2009 14:01

330 is niet zo duur, dat betaal ik ook om 2 kleinere cabs uit frankrijk over te laten komen. Weet je nog welke transporteur dat was?
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Apr 22, 2009 17:59

Ja als je wat meer info wilt over de transporteur shoot me a pm.
Post Reply