Nieuwe Joysticks en buttons.

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Nieuwe Joysticks en buttons.

Post by Ratson » Sun Jan 25, 2009 00:19

Hallo allemaal kunnen jullie me wat adviezen geven over welke joysticks en buttons ik het beste in mijn neo 6 slot kan zetten.Ik wil joys die relatief snel reageren en geen leafswitch buttons(die zitten er nu in.Alles is echt hard aan vervanging toe,dus advies over welke en waar te krijgen is zeer welkom.
Alvast bedankt.foto van cab:

Image
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Jan 25, 2009 01:07

Sanwa of Seimitsu. De een is beter voor fighters en de ander voor shmups. Beide zijn gewoon de beste op de markt.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 25, 2009 01:11

Ze passen alleen niet op je cab, je zult de gaten moeten aanpassen of gewoon een Japanse cab moeten kopen.
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sun Jan 25, 2009 08:54

Mijn cab is poepie origineel dus gaten boren is geen optie en ik heb voorlopig geen geld voor een japcab.
Zijn er nog andere redelike merken die tegen een stootje kunnen?
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
ne0

Post by ne0 » Sun Jan 25, 2009 10:15

Denk dat je dan bij happ controls moet shoppen? Die hebben vrij veel van die bat-top sticks enzo, ik zou daar ff kijken.
ckong

Post by ckong » Sun Jan 25, 2009 10:19

Of bij Ultimarc. Die hebben ook diverse soorten, waaronder joysticks die je in een handomdraai kunt switchen tussen 4-way en 8-way. Dat heb je niet zozeer nodig voor neogeo games, maar mocht je in de toekomst nog eens een multi pcb-tje willen plaatsen, met bijvoorbeeld pacman er op of donkey kong of zo, dan is dat hardstikke handig. Ik heb er zelf ook een paar in mijn woody cabs en dat bevalt uitstekend.
Post Reply