Death Smiles 2

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Death Smiles 2

Post by R2-2D » Thu Jan 22, 2009 22:51

.. Is in ontwikkeling en zal op de AOU AOU(20.02. 09 - 21.02.09) getoond worden.

Cave is wel een beetje inspiratieloos de laatste tijd vind ik. Veel sequels.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jan 22, 2009 23:17

Prima toch?

Mushihimesama Futari
Espgaluda 2

Volgens mij twee topsequels, dus dat zit wel snor.
ne0

Post by ne0 » Fri Feb 20, 2009 17:34

Voor mensen die arcadeotaku niet lezen :) Deathsmiles 2 footage

http://eyevio.jp/movie/232462
goatboy

Post by goatboy » Fri Feb 20, 2009 18:51

Aiiiii! :shock: Alle stijl en glans van welbekende Cave kwaliteit is hier helemaal verloren door deze 3D approach. Best wel een departure eigenlijk wat Cave betreft, Jammer.

Maar hopeijk is het nog een hele vroege versie.
almighty

Post by almighty » Fri Feb 20, 2009 19:11

Rudolf 8)

Ziet er wel wat saai uit maar kan nog zo veel veranderen en cave heeft eigenlijk weining troep afgeleverd.
goatboy

Post by goatboy » Wed Apr 01, 2009 10:28

Nog een DS2 video. Taito Type-X hardware anyone???? Allemaal realtime 3D dus wel een makkelijke port naar x360. Tijd voor een Vewlix?

http://www.youtube.com/watch?v=8XzApy01byU
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Apr 01, 2009 15:51

Wow ik vind hem er echt wel wreed uitzien, ok het zijn mss geen sprites meer, maar dat doet cker niet af aan de overall graphics en stijl. Lekker veel explosies, kleurrijk en zo te zien speelt ie als een droom. De tijden veranderen en je moet al blij genoeg zijn dat je nog sidescrollers tegenkomt en dat het oude 2D materiaal nieuw leven wordt ingeblazen, of de gladde looks mooi zijn of niet is een smaakdiscussie, net als de woody candy of 15K 31K discussie, ik vind alles wel zijn charme hebben, maar vind dit soort dingen cker geen departure, zolang het maar goed wordt gedaan ;)
almighty

Post by almighty » Mon Jun 01, 2009 19:51

User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Mon Jun 01, 2009 20:04

What the fuck???? :shock: Bij de laatste meeting vertelde me iemand over een bullithell.. maar dit gaat wel erg ver!! I'm getting old... not too old... but old!
goatboy

Post by goatboy » Mon Jun 01, 2009 22:03

Bullet patterns en fx zijn wel okee maar de rest ziet er erg vlak uit en lijkt niet af. Wat een schijt idee voor een Boss trouwens! Ben erg teleurgesteld. :(

Cave terug naar fucking pixels, Pleaze!
ckong

Post by ckong » Thu Jun 04, 2009 06:55

Vreselijk, wat een rotzooi. :cry: Ziet er saai uit, ééntonig en die mekkerende boss is ook niet inspirerend. Alsof je naar een trailer zit te kijken van een slechte B-movie. DS 2 is duidelijk een stap terug in plaats van vooruit, terwijl dat toch echt niet nodig is (kijk naar Espgaluda II).

Als dit DS 2 is, dan weet ik wel een betere besteding voor mijn geld. Na DodonPachi op de 360 (ik weet het, niet gepoort door Cave) is dit de tweede Cave teleurstelling dit jaar. Kan dus alleen nog goed gemaakt worden met de komende 360 ports, Ketsui en Mushi.

Cave, probeer weer eens wat origineels a.u.b.! :evil:


On a sidenote: wat ben ik blij dat het Taito Type X2 systeem niets anders is dan een modified PC. Is een garantie voor prachtige en snel komende arcade ports (KOF XII, BLAzBlue, etc).
ne0

Post by ne0 » Fri Jun 05, 2009 11:13

Voor mij is de lol van arcade juist custom hardware en niet 100% ports. Wat dat betreft houdt de lol van hardware bij mij wel echt helemaal op met typex2. (on a sidenote ook dus :) )

Verder vind ik het er ook niet echt WAUW uitzien maar hey wie weet valt het allemaal wel mee als je het speelt.
goatboy

Post by goatboy » Fri Jun 05, 2009 12:34

De pixelpracht van Cave valt nooit te evenaren met 3D textured polygons. Cave heeft gewoon een fantastische unieke stijl voor 2D shooters ontwikkeld en dat zie je helaas nog niet terug in deze game.

Tja, TX2 is ook niet mijn ding wat hardware betreft en heeft ook alleen maar fighters wat zowieso niet mijn ding is. Zal ook erg snel in prijs zakken denk ik.
Post Reply