MVS board stuk?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

MVS board stuk?

Post by RoOd » Sat Jan 17, 2009 12:48

ik heb dus een issue met mijn 2 slot met uni bios. Ding valt af en toe gewoon uit/reset zichzelf. Is alsof hij vastloopt, maakt niet uit met welke game, soms doet hij het lang soms meteen na het booten.

De kast is helemaal stofvrij, board is stofloos alles zit goed vast, iemand die al eerder zoiets heeft meegemaakt?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Mon Jan 19, 2009 18:32

heb je geprobeerd om 1 game erin te houden in plaats van 2 ?

Ik heb hier eeen 4slot die uitvalt als ik 4 games erin doe, maar met 3 geen probz. Het ligt aan mijn cheape supergun en voeding denk ik.

Mischien is er ook iets met je voeding aan de hand.
Image
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Jan 20, 2009 09:53

mjah dat zou ik nog eens kunnen proberen maar volgens mij had dat hetzelfde rsultaat. erg klote dit, anders maar een nieuwe 2 slot zoeken :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Jan 20, 2009 09:57

ik krijg spontaan een ingeving: wil net een joystick gezocht advertentie plaatsen omdat er een klein metaal ringetje uit 1 van mijn sticks is verdwenen dat de boel bij elkaar houd.

heb al gezocht naar dit ringetje en kon het nergens in de kast vinden maar ik denk dat dit gewoon ergens klem zit en storing veroorzaakt (fingers crossed dan maar!)

btw als iemand dit leest en nog een joystick over heeft, ik hou me aanbevolen voor een zacht prijsje :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply