ik heb dus een issue met mijn 2 slot met uni bios. Ding valt af en toe gewoon uit/reset zichzelf. Is alsof hij vastloopt, maakt niet uit met welke game, soms doet hij het lang soms meteen na het booten.
De kast is helemaal stofvrij, board is stofloos alles zit goed vast, iemand die al eerder zoiets heeft meegemaakt?
MVS board stuk?
ik krijg spontaan een ingeving: wil net een joystick gezocht advertentie plaatsen omdat er een klein metaal ringetje uit 1 van mijn sticks is verdwenen dat de boel bij elkaar houd.
heb al gezocht naar dit ringetje en kon het nergens in de kast vinden maar ik denk dat dit gewoon ergens klem zit en storing veroorzaakt (fingers crossed dan maar!)
btw als iemand dit leest en nog een joystick over heeft, ik hou me aanbevolen voor een zacht prijsje
heb al gezocht naar dit ringetje en kon het nergens in de kast vinden maar ik denk dat dit gewoon ergens klem zit en storing veroorzaakt (fingers crossed dan maar!)
btw als iemand dit leest en nog een joystick over heeft, ik hou me aanbevolen voor een zacht prijsje