Interesse Japanse cabinets...??

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
ne0

Post by ne0 » Tue Feb 10, 2009 21:36

Aangezien de helft van de korte termijn van 2 maanden voorbij is vroeg ik me stiekem af wat het verdere verloop hiervan is :)
Baris
Active Level:
Active Level:
Posts: 96
Joined: Mon Jan 19, 2009 01:11
Location: Rotterdam

Post by Baris » Thu Feb 19, 2009 01:25

*bumpje* ?
ne0

Post by ne0 » Sat Mar 07, 2009 13:34

Morgen 2 maanden sinds topic start, any news?
goatboy

Post by goatboy » Sat Mar 07, 2009 14:58

Is het echt wel nodig dan om weer een container te laten komen? Volgens mij is er niet veel animo. En als je een beetje rondkijkt kun je best wel een cab scoren mocht je echt willen. En als je geluk hebt in verzamelstaat i.p.v. rauw uit de arcade scene.

Maarrr een importaktie is ook altijd wel weer spannend dus kom op! :)
ckong

Post by ckong » Sat Mar 07, 2009 15:45

goatboy wrote:Is het echt wel nodig dan om weer een container te laten komen? Volgens mij is er niet veel animo. En als je een beetje rondkijkt kun je best wel een cab scoren mocht je echt willen. En als je geluk hebt in verzamelstaat i.p.v. rauw uit de arcade scene.

Maarrr een importaktie is ook altijd wel weer spannend dus kom op! :)


altijd doen, er is zeker ook genoeg animo voor, niet alleen in NL, maar ook in DLD. Voor mij kan die container niet snel genoeg komen, ben nog steeds op zoek naar een tweede NAC, en misschien neem ik nog wel wat extra leuks (E3 of zo).
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sat Mar 07, 2009 16:43

denk dat er ook zeker interesse is vanuit de UK..open markt op t moment zou ik zeggen.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun Mar 08, 2009 09:25

Doe mij maar een Vewlix dan.Over een paar jaar....
xxstillaxx

Post by xxstillaxx » Tue Mar 10, 2009 00:34

Ik wil zelf ook wel een inkoopactie organiseren als dit niet doorgaat.
Iemand wel eens gehoord van Rikko amuze? Of loop ik zwaar achter.
Hij had me een paar prijzen gegeven. Ik vind het een beetje duur. Wat vinden jullie?:

"We can do good offers for container shipment, single machine shippment is possible too but its more expensive. Single machine shipping costs approximately 800.-€ and a 20" container approximately 2000.-€ there is space for 16 cabinets.About the conditon from the machines. The machines are all used and was working at game centers, so there need to clean up and sometimes some buttons needs to replace. CRT screen shadows sometimes only on older types of machines like astro, egret 2, vs city. But we select the machines with the best screens and use the others for replacement parts.

best regards,
Thomas"

Egret 2 - 580.-€
Egret 3 - 960.-€
Atomiswave SD 31kHz CRT ( looks like Egret Cabinets) 650.-€
Blast City - 790.-€
New Astro City - 490.-€
New Net City - 1550.-€
Versus City - 590.-€
New Versus City - 1500.-€
ckong

Post by ckong » Tue Mar 10, 2009 00:48

Nog nooit van rikko amuze gehoord.

Bedenk dat een dergelijke inkoopactie erg moeilijk te organiseren is en financieel/administratief zitten er ook veel haken en ogen aan. Bezint voor ge begint.

Bovendien zijn een paar mensen met import ervaring en met goede contacten in het Verre Oosten bezig om binnenkort iets te organiseren. Gewoon nog even geduld hebben.
goatboy

Post by goatboy » Tue Mar 10, 2009 09:33

Liep laatst tijdens m'n surf ronde ook toevallig tegen rikko amuze aan. Prijzen zijn bij hun schrikbarend dus ben weer snel verder gegaan. :)

Zoals Pooyan al zei kun je beter wat geduld hebben en het importeren aan de mensen met ervaring over laten.
xxstillaxx

Post by xxstillaxx » Tue Mar 10, 2009 20:22

gesnopen! Ik zal gewoon geduld moeten hebben :cry:
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Nog een paar dagen.......

Post by rklok » Wed Mar 11, 2009 09:58

Het heeft even geduurd, maar vanavond worden de laatste details besproken voor de nieuwe aktie..

Uiterlijk begin volgende week staan de voorwaarden op Nozomi....

Mog een paar dagen geduld mensen :)
Image
ckong

Post by ckong » Sun Mar 22, 2009 15:10

Nou, de (nog) niet geweldige aanmelding voor de nieuwe inkoopactie toont maar weer eens aan dat je nooit moet vertrouwen op in forums vermelde voornemens, wensen en andere uitingen.

Wel jammer, in dit serieuz bedoelde interesse topic waren toch behoorlijk wat positieve reacties van forumleden, vervolgens gaan een paar mensen hier mee aan de slag (thanks Ronnie, Hasan en Pascal), maar nu lijkt het er op dat door het terugkrabbelen van diezelfde forumleden hun moeite en inzet mogelijk voor niets is geweest. En bedankt hè.

Je begrijpt dat ik hier een beetje van baal. Ik wil namelijk wel een cab, dus die actie moet door gaan (of heeft iemand een NAC in de aanbieding?).

Hopelijk komen er nog genoeg aanmeldingen via andere forums.
almighty

Post by almighty » Sun Mar 22, 2009 15:24

Ik hoop het ook voor je dat er nog genoeg mensen zijn die eventueel interesse hebben in een cab.
Er waren idd een hoop leden die serieus interesse hadden en hebben zelfs hun voorkeur uitgesproken betrefd welke cab etc.
Dan leg je hier toch wat geld voor apart als je weet dat er een actie aankomt?Ik hoop dat dit weer een succes gaat worden net als de eerste cab order!
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 22, 2009 15:34

Begrijp dat je ervan baalt Pooyan maar 15 cabs is een heleboel. Vooral als je ze ook allemaal direct kwijt wil. Kijk maar naar de 2 akties van vorig jaar. Ging ook wel een beetje moeizaam en toen ging het niet om 15 cabs.

De interesse check topic was alweer in januari. Tussendoor was er ook een Naomi aktie van Psykick. Denk gewoon dat dit forum te klein is voor zo'n order. Zelf arcadeotaku heeft een aktie moeten afblazen omdat er te weinig interesse was. Denk dat het een beetje in een depressie zit allemaal.

En het feit dat je links en rechts leuke cabs ziet opduiken die te koop worden aangeboden werkt ook mee. Behalve NAC's dan. :P Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als ik een buitenkansje zie dan sla ik toe.

Persoonlijk ben ik op zoek naar de 'perfecte' setup en heb veel getwijfeld om cabs te vervangen, verkopen of wat dan ook. Ben nu zelf erg tevreden. Dit reflekteerd ook weer in het interesse topic voor sommige mensen. Enthousiasme neemt soms gewoon over en dat hoort erbij. :)

Wat betreft de aktie loopt de aanmeld datum nog wel een tijdje. Dus er kan nog veel gebeuren. En misschien komen er nog veel aanmeldingen binnen via andere wegen. Ben zelf vorig jaar ook via marktplaats hier naartoe gelokt. :)
ckong

Post by ckong » Sun Mar 22, 2009 16:08

goatboy wrote:De interesse check topic was alweer in januari.


Henk, met alle respect hoor, maar dat is natuurlijk onzin. Alweer in januari is nog geen twee maanden geleden. Bovendien geeft Ronnie in zijn startpost aan dat het voor een binnen 1 á 2 maanden op stapel zijnde aktie is.

ik kan me goed voorstellen dat Ronnie en Hasan blij werden van de positieve reacties in dit topic en vol energie de nieuwe aktie op touw hebben gezet. En ik kan me ook voorstellen dat ze daar nu langzaam aan spijt van krijgen.

Anyway, hopelijk komt het allemaal nog goed via andere forums.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 22, 2009 16:50

Fair enough. Alleen jammer dat je precies dit er tussenuit pikt. M'n post was niet echt zeikerig bedoeld of zo. Had het woordje 'alweer' er tussenuit kunnen laten misschien.

Anyhoe, Iedereen heeft het recht z'n mening / interesse bij te stellen na 2 maanden. En het gaat hier niet alleen om mij natuurlijk.
jaguarwong1
Active Level:
Active Level:
Posts: 84
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:14
Location: Den Haag

Post by jaguarwong1 » Sun Mar 22, 2009 18:42

Ik begrijp je frustratie Pooyan, ik had vorig jaar hetzelfde toen de actie
bij killercabs werd afgeblazen waar ik een cab bij had besteld. Niet dat
deze afgeblazen gaat worden hoor, denk ik. Het is nog vroeg, er komen
inderdaad wel bestellingen via andere wegen binnen denk ik.

Zelf had ik trouwens ook aangegeven dat ik nog een New Astro wilde
hoor, maar ik heb onlangs de Aero van Pat7o overgenomen, dus vandaar
dat die voor mij niet meer doorgaat. Ik heb dit overigens met Ronnie
via PM besproken voor ik die Aero ging halen.

Ik ben misschien nog wel geinteresseerd in de bankjes, maar ik moet
zeggen dat de prijs ivm de hoge yen me een beetje tegen valt. 3 bankjes
komen toch al gauw bijna rond de 400 euro. Dat gaat me helaas te
ver. Maar wellicht als er wat foto's van de bankjes zijn dat ik mezelf
dan kan omlullen =)

Anyway, wat ik ff wou zeggen, laten we het een beetje positief houden
en hopen dat de actie doorgaat.
ne0

Post by ne0 » Sun Mar 22, 2009 22:00

pooyan wrote:Nou, de (nog) niet geweldige aanmelding voor de nieuwe inkoopactie toont maar weer eens aan dat je nooit moet vertrouwen op in forums vermelde voornemens, wensen en andere uitingen.

Wel jammer, in dit serieuz bedoelde interesse topic waren toch behoorlijk wat positieve reacties van forumleden, vervolgens gaan een paar mensen hier mee aan de slag (thanks Ronnie, Hasan en Pascal), maar nu lijkt het er op dat door het terugkrabbelen van diezelfde forumleden hun moeite en inzet mogelijk voor niets is geweest. En bedankt hè.

Je begrijpt dat ik hier een beetje van baal. Ik wil namelijk wel een cab, dus die actie moet door gaan (of heeft iemand een NAC in de aanbieding?).

Hopelijk komen er nog genoeg aanmeldingen via andere forums.


De interesse zoals die iig door mij vermeld is is er nog steeds hoor! Alleen ging mijn interesse uit naar minicutes zoals ik ook aangegevn had, die 29" beesten zijn me gewoon wat te groot/zwaar helaas.... Heb al een cute in de opslag staan bij mn ouders maar kan nog wel wat bij :)
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sun Mar 22, 2009 23:41

Ik zou hier serieus aan mee willen doen maar moet wachten op vakantiegeld(eind mei)Ik heb interesse in een willekeurige candy met jamma aansluiting(ben nog niet zo thuis in candyland)enig idee met wat voor bedrag ik ongeveer rekening moet houden?
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
almighty

Post by almighty » Mon Mar 23, 2009 08:03

Ratson wrote:Ik zou hier serieus aan mee willen doen maar moet wachten op vakantiegeld(eind mei)Ik heb interesse in een willekeurige candy met jamma aansluiting(ben nog niet zo thuis in candyland)enig idee met wat voor bedrag ik ongeveer rekening moet houden?

De bedragen staan vermeld in het topic.http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2080&start=0
Sega Astro City - 615 euro
Sega New Astro City - 645 euro
Sega Blast City - 1095 euro
Taito Egret II - 745 euro
Taito Egret III - 895 euro
Capcom Impress - 845 euro
Konami Windy II - 795 euro
Super NEO 29 - 745 euro

Kruk enkel - 69 euro
Kruk dubbel - 159 euro
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Mar 23, 2009 13:08

Ratson wrote:Ik zou hier serieus aan mee willen doen maar moet wachten op vakantiegeld(eind mei)Ik heb interesse in een willekeurige candy met jamma aansluiting(ben nog niet zo thuis in candyland)enig idee met wat voor bedrag ik ongeveer rekening moet houden?


Ik zie dat je in het inkoop topic vragen stelt over afmetingen.
Om niet te veel off topic te gaan bij de inkoop, hier maar ff.
Volgens mij staan op deze site de afmetingen.

http://www.hard--candy.com/index.asp?page=Cabinet+List

Met een Astro kan je niet verkeerd gaan voor JAMMA btw. Alleen als je 31Khz wil gamen zal je de astro moeten tri-syncen of een (onder andere) Blast of Windy II nemen.
Team 15 kHz
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Mon Mar 23, 2009 14:08

Bookmarked,bedankt.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply