Welk MVS Mobo?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
goatboy

Welk MVS Mobo?

Post by goatboy » Tue Dec 30, 2008 22:41

MV-1, MV-1A, MV-1B, MV-1C, MV-1F, MV-1FZ

Welke is de beste keus? Hoe compacter hoe beter is mijn voorkeur. Ik wil hem voor de 100 in 1 cart gebruiken of iets dergelijks. (tja)

Cheers, Henk.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Tue Dec 30, 2008 22:45

Hier een goede vergelijking :

http://www.hardmvs.com/html/PCBcompare.htm
goatboy

Post by goatboy » Tue Dec 30, 2008 22:51

Goed man! Vooral wat betreft de bios of deze op een socket komt of gesoldeert. Dit wist ik niet en toch wel belangrijk. Tnx!
ckong

Post by ckong » Tue Dec 30, 2008 23:13

Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Dec 31, 2008 01:37

Heb mss wel een mooi boardje voor je Henk, zal ff spitten wat ik nog allemaal heb liggen, je hoort het asap ;)
goatboy

Post by goatboy » Wed Dec 31, 2008 11:07

Bedankt voor de reakties allemaal. En ik hoor wel wat je hebt liggen Hasan.

Ben er al over uit dat ik het liefst model MV-1A of MV-1FZ heb. Allebei compact in design en de bios op een socket.

De MV-1 en MV-1F hebben wel een stereo switch en joystickports maar dat is voor mij niet belangrijk.
ckong

Post by ckong » Wed Dec 31, 2008 12:48

goatboy wrote:Bedankt voor de reakties allemaal. En ik hoor wel wat je hebt liggen Hasan.

Ben er al over uit dat ik het liefst model MV-1A of MV-1FZ heb. Allebei compact in design en de bios op een socket.

De MV-1 en MV-1F hebben wel een stereo switch en joystickports maar dat is voor mij niet belangrijk.


De MV-1F heeft het bios ook op een socket.
ne0

Post by ne0 » Wed Dec 31, 2008 13:06

pooyan wrote:Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.


Heb je er persoonlijk 1? Dan ben ik wel benieuwd naar je verder mening :) Ik lees nog wel eens wat verhalen van crappy werkende bootleg games op die xx-in-1 carts voor de neo namelijk... Werken ze allemaal 100% goed met goed geluid enzo?
ckong

Post by ckong » Sat Jan 03, 2009 23:10

ne0 wrote:
pooyan wrote:Ik heb zelf de MV-1F met universe bios. Draait als een tiet. Overigens is de 100 in 1 een aanrader. Veel vette games voor een goede prijs.


Heb je er persoonlijk 1? Dan ben ik wel benieuwd naar je verder mening :) Ik lees nog wel eens wat verhalen van crappy werkende bootleg games op die xx-in-1 carts voor de neo namelijk... Werken ze allemaal 100% goed met goed geluid enzo?


Ik ben erg tevreden over de multi card, maar ik heb lang niet alle games gespeeld. En ik heb geen vergelijking met originele mvs games, muv MS1 en MS2. En daar zie en hoor ik geen verschil qua geluid en gameplay. Vraag anders ook eens aan Psykick, hij heeft er ook één.
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sun Feb 08, 2009 20:37

Alleen de echte neo freaks herkennen blijkbaar dingen die niet kloppen,heb zelf geen idee.Ik heb alleen originele mvs games.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply