Mame PCB

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
ckong

Mame PCB

Post by ckong » Mon Dec 15, 2008 13:59

Een aantal van jullie heeft misschien al op arcadeotaku gelezen dat Xenepp een tweede en laatste serie Mame PCB's maakt. Een aantal van ons heeft er eentje besteld (BDT, goatboy en ik), en eigenlijk was er geen pcb meer beschikbaar.

Maar hij heeft vandaag in zijn thread gepost dat er weer eentje is vrijgekomen. Als ik jullie was zou ik maar snel toehappen.

Immers voor GBP 170 (incl. verzending) krijg je een uniek PCB, inclusief een tot de nok gevulde HD (Mala frontend, Mame met inhoud). Met deze PCB haal je dus een complete Mame oplossing in huis, geen JPAC en ArcadeVGA meer nodig. Het enige dat je zelf nog moet kopen is een PSU.
goatboy

Post by goatboy » Mon Dec 15, 2008 14:06

Hmmm, Zou er bijna nog 1 bestellen. Tnx, Pooyan.

Eigenlijk de ultieme multi-pcb.
ckong

Post by ckong » Mon Dec 15, 2008 14:45

goatboy wrote:Eigenlijk de ultieme multi-pcb.


Denk ik ook, daarom krijg ik er twee :P
goatboy

Post by goatboy » Mon Dec 15, 2008 14:51

Ok, Misschien wel handig ja gezien het feit dit de laatste oplage was? Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Dec 15, 2008 14:55

goatboy wrote:Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.


Ik heb er ondertussen een optie op, thnx Erik, ik dacht toch maar doen, want ik wist niet dat dit allerlaatste zou zijn. Sorry geitje ;)
ckong

Post by ckong » Mon Dec 15, 2008 15:53

goatboy wrote:Ok, Misschien wel handig ja gezien het feit dit de laatste oplage was? Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.


Ik geloof dat Xenepp zijn eigen exemplaar wel aan je wil verkopen.
goatboy

Post by goatboy » Mon Dec 15, 2008 16:42

pooyan wrote:Ik geloof dat Xenepp zijn eigen exemplaar wel aan je wil verkopen.


Tja, Die heeft ook al zijn Egret 2 verkocht. Valt me op dat er de laatste tijd veel gave shit op andere fora wordt aangeboden. Vooral uit de UK.
BDT

Post by BDT » Mon Dec 15, 2008 16:47

Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)
goatboy

Post by goatboy » Mon Dec 15, 2008 16:49

Misschien wel een goed plan om eerst 'schoon schip' te maken ja. :)
almighty

Post by almighty » Mon Dec 15, 2008 18:12

BDT wrote:Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)

slimme keuze :wink:
Straks kom je nog voor meer verrassingen te staan en ben je er helemaal klaar mee.
Wou eerst ook nog een order plaatsen maar bij nader inzien toch maar niet gedaan.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Wed Dec 17, 2008 08:43

Mame pcb get !
ne0

Post by ne0 » Wed Dec 17, 2008 22:15

BDT wrote:Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)


3rd strike werkt perfect in MAME overigens... ;)
BDT

Post by BDT » Wed Dec 17, 2008 23:30

en op de Dreamcast ook ;-)
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Sun Feb 08, 2009 00:03

+1 (alleen de pcb + amp) :D
Post Reply