Inkoopactie Excellentcom.net

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
ckong

Inkoopactie Excellentcom.net

Post by ckong » Sat Sep 20, 2008 11:33

Ik heb onlangs een redelijke hoeveelheid spullen bij Excellentcom.net gekocht, en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de geleverde artikelen, de prijzen (oa. 60 in 1 pcb voor maar $78, met de mogelijkheid om op player 2 een trackball aan te sluiten) en de service. Door de omvang van mijn bestelling waren de verzendkosten ook nog goed te doen (in totaal nog altijd een stuk goedkoper dan bij andere internet winkels, inclusief de winkels die hier regelmatig worden genoemd).

Nu wil ik echter nog wat kopen, maar deze keer is de bestelling zo klein dat de verzendkosten nagenoeg evenveel zijn als de bestelling. Dat is me te gek, en daarom wil ik bij deze een inkoopactie organiseren zodat verzendkosten verdeeld kunnen worden.

Voorwaarden:

- bestellijstje moet uiterlijk 30 september bij mij bekend zijn
- vrachtkosten en 4% Paypal toeslag worden evenredig verdeeld op basis van gewicht van de individuele bestelling (plus aandeel in verpakking) in verhouding tot het totaalgewicht van het door mij ontvangen pakket (snapt u het nog?)
- eventuele invoerrechten, die ik probeer te vermijden, worden met dezelfde sleutel verdeeld
- binnenlandse verzendkosten bereken ik 1 op 1 door
- ik bestel pas definitief als elke deelnemer akkoord is gegaan met de proforma factuur, en als ik van elke deelnemer de 75% aanbetaling heb ontvangen van de waarde van de goederen (exclusief kosten)
- Na ontvangst van het pakket verstuur ik de bestellingen aan jullie zodra ik het restantbedrag (incl. aandeel in eerdergenoemde kosten) heb ontvangen
- Ik ben niet verantwoordelijk voor de ontvangen kwaliteit, ofwel: jullie kopen voor eigen risico. Bevalt de kwaliteit van de goederen niet, dan schrijf je maar een e-mail aan Excellentcom.net, maar ik blijf daar buiten.

Je kunt op de website van Excellentcom.net een deel van hun catalogus inzien. Ik heb ook de prijlijsten die ik heb (van mei dit jaar) hier neergezet: http://www.megaupload.com/nl/?d=0VB2I7SG Overigens zijn deze prijzen niet altijd correct; bij mijn eerste bestelling waren sommige artikelen duurder en andere weer goedkoper dan vermeld in de prijslijst. Zodra ik nieuwe prijslijsten heb zal ik die ook posten.

wie doet er mee? Want je weet: hoe meer zielen, hoe meer vreugd :lol:
Last edited by ckong on Sat Sep 20, 2008 11:40, edited 2 times in total.
ckong

60 in 1 pcb

Post by ckong » Sat Sep 20, 2008 11:38

Alvast 1 opheldering: in de prijslijst van Excellentcom staat een 60 in 1 pcb voor $105. dit is een uitvoering die werkt met twee trackballs. Ze hebben echter ook een uitvoering waarbij je (maar) 1 trackball aansluit op de direction controls van player twee. Deze PCB kost $78.

Overigens zijn maar 3 van de 60 games bedoeld om met een trackball te spelen, het is dat je het weet. Ik heb zelf ook deze 60 in 1, en ik ben zeer te spreken over beeld en geluid. Ook het bedieningsgemak is goed (diverde instelmogelijkheden, ook per game, freeplay mogelijkheid, etcetera). Kortom, een aanrader voor wie van de arcade classics houdt.
Last edited by ckong on Sat Sep 20, 2008 11:41, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 20, 2008 11:41

Ik zou echt heel even herzien of dit wel het allerbeste adres is om je PCB's te gaan bestellen, ik denk dat je bij een Fujita o.i.d. echt goedkoper uit bent.
ckong

Post by ckong » Sat Sep 20, 2008 11:43

Ken wrote:Ik zou echt heel even herzien of dit wel het allerbeste adres is om je PCB's te gaan bestellen, ik denk dat je bij een Fujita o.i.d. echt goedkoper uit bent.


Heb je een www adres van Fujita?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 20, 2008 12:01

ckong

Post by ckong » Sat Sep 20, 2008 14:22

Even gekeken op de site van fujita, maar daar zie ik niet zoveel staan. Hebben ze bij fujita ook arcade onderdelen zoals Sanwa en Seimitsu joysticks, push buttons etc.? En ook multi PCB's, multi MVS cartridges?

Mijn inkoopactie is niet zozeer bedoeld voor (originele) game PCB's, maar meer voor arcade onderdelen, multi PCB (bv 1069 in 1), multi MVS en zo.

Er is in het recente verleden door een aantal mensen interesse getoond voor deze artikelen, dus misschien kunnen we op deze manier gezamelijk wat inkopen zonder torenhoge verzendkosten.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Sep 20, 2008 15:24

Het Pooyan ik ga even rustig neuzen op hun site en bestel wellicht een stuit dingen mee. Ik was al bezig met Akihabarashop.jp maar die versturen toch pas na 1 oktober for some reasen. Ik laat het je asap weten! Thnx!
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Sat Sep 20, 2008 16:27

Mooi lijsten..

Ik had toevallig gisteren een lijst aangevraagd :)
Omdat ik benieuwd ben naar de "A Price List for PCB.pdf" lijst, lijkt me eentje uit mei alweer wat verouderd?

Dus ik wacht nog even af.
Het lijk allemaal wel iets voordeliger dan cosmicco.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Sep 20, 2008 16:49

Pm'd
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Sat Sep 20, 2008 18:24

Zoek trouwens oa. nog een 4slot mvs board.. zijn shops als Excellentcom daar het handigste voor?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 20, 2008 22:33

Nee een 4 slot is veel te zwaar, gewoon ergens in Nederland kopen.
ckong

Post by ckong » Sun Sep 21, 2008 09:48

OK, de eerste deelnemer (behoudens mijzelf uiteraard) is er (ruderudie).

Wie volgt?
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Sun Sep 21, 2008 13:49

@mustbedreaming

Ik heb pas een 4slot mvs gekocht bij Marcel van flipperkast.nl voor 60 euro thuisbezorgd, mijn inziens een hele goede prijs. Hij had er toen nog veel liggen
almighty

Post by almighty » Sun Sep 21, 2008 13:57

mustbeDreaming wrote:Zoek trouwens oa. nog een 4slot mvs board.. zijn shops als Excellentcom daar het handigste voor?

Hier wel een 2 slots te koop en een niet werkende 4 slots maar mischien is het iets voor je?
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1460
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Sun Sep 21, 2008 18:07

Het lijk me handiger om gelijk te beginnen met een 4slot :) En ik zou niet weten hoe zo iets te repareren valt.

Maar als een 4slot te zwaar is voor in deze inkoopactie, dan gewoon niet en vraag ik zelf nog wel na, geen probleem.
ckong

Nieuwe Prijslijsten

Post by ckong » Mon Sep 22, 2008 17:47

Ik heb vandaag van Fannie de nieuwe prijslijsten gekregen. Je kunt ze hier downloaden http://www.megaupload.com/nl/?d=68T0QEWN

De meeste artikelen zijn in prijs gedaald, maar er zijn ook een aantal prijsstijgingen. De lijst met PCB's is van 22 september!

Ik zag dat nu ook het tweede 60 in 1 board van USD 78 in de prijslijst is opgenomen (QB). Het verschil met QA is dat bij het QB board (maar) 1 trackball aangesloten kan worden. Maar de prijs is dan ook een stuk lager.


Ik heb ook wat vrachttarieven door gekregen, gebaseerd op gewicht, zowel voor EMS express (ongeveer 4 dagen), als luchtvracht (ongeveer 14 dagen). Luchtvracht is ongeveer 33% goedkoper, dus dat zal het waarschijnlijk wel worden.


We hebben nog 1 week om bestellingen te plaatsen, tot 1 oktober. Dus doe je best. :lol:
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Sep 22, 2008 18:41

Die 48 in 1 cartridges zijn ook supervet trouwens, ze staan onderaan bij de 8 -16 individual lijst. Altijd leuk met een MVS 1 slot, ben je in een keer klaar.
ckong

Post by ckong » Mon Sep 22, 2008 19:58

Psykick wrote:Die 48 in 1 cartridges zijn ook supervet trouwens, ze staan onderaan bij de 8 -16 individual lijst. Altijd leuk met een MVS 1 slot, ben je in een keer klaar.


Inderdaad, die had ik nog niet eens gezien. zeker een kandidaat voor een aankoop :P
ckong

Post by ckong » Tue Sep 23, 2008 13:09

Voor degenen die geintereesserd zijn: ik heb Fannie nog wat aanvullende info gevraagd, met name over de multi PCB's. Volg deze link voor foto's en gamelists, plus wat aanvullende info die ik zelf al had verzameld.

http://www.megaupload.com/nl/?d=4RV6DEA5

Over de 193 in 1 zegt Fannie nog het volgende: "The 193 is horizontal, it no need the power supply, it is two player, before the version it have the problem only 4 button , now is OK see the attached info for you".

Het is nu dus een 6-button versie geworden.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Sep 23, 2008 13:45

sparky wrote:@mustbedreaming

Ik heb pas een 4slot mvs gekocht bij Marcel van flipperkast.nl voor 60 euro thuisbezorgd, mijn inziens een hele goede prijs. Hij had er toen nog veel liggen
Gekke prijzen op die site euro 149. Volgens mij had ik wel eens een 4slot op marktplaats gezien voor 50 euro, maar ik vertrouwde die shit niet.
Heeft ie nog voor 50/60 euro?
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Tue Sep 23, 2008 13:54

d wrote:
sparky wrote:@mustbedreaming

Ik heb pas een 4slot mvs gekocht bij Marcel van flipperkast.nl voor 60 euro thuisbezorgd, mijn inziens een hele goede prijs. Hij had er toen nog veel liggen
Gekke prijzen op die site euro 149. Volgens mij had ik wel eens een 4slot op marktplaats gezien voor 50 euro, maar ik vertrouwde die shit niet.
Heeft ie nog voor 50/60 euro?


Heb een email gestuurd, ben benieuwd naar zijn antwoord.


[edit: denk dat wanneer ik geen arcadeparts wil bestellen beter uit ben bij die fujita communications]

Ben wel benieuwd of de neogeo mvs carts engels zijn, of japans..
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Sep 24, 2008 15:18

Er staat trouwens een Chassis bij van Taiwan ( dat is Wei Ya ) Model 3129, dit is de C3129 versie die volgens Highway games in Australie zou moeten passen op de Toshiba monitoren die we bij onze Astro's hebben gekregen.
Ik heb al een monteurtje die zoiets erop kan zetten en denk dat ik de gok ga nemen. Hij komt op ongeveer 120 Euro en dat is wel cheapo om je monitor Tri Sync te maken. Ik ben met een totale refurbish actie bezig dus dan kan dit er ook wel bij natuurlijk ;)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Sep 24, 2008 15:41

Heb ook ff met Starcab gebeld en zij confirmeren ook dat dit kan, maar ze moeten wel een reference hebben van de tubes omdat er 3 modellen zijn volgens hun. Ik zal vanavond ff checken en wellicht kan Pooyan dan Fannie mailen om te vragen of het Chassis compatible is. Ziet er iig cker naar uit dat dit gewoon kan ;)
ckong

Post by ckong » Mon Sep 29, 2008 19:19

Nou heren, morgen is de laatste dag om mee te kunnen doen. Daarna ga ik de bestellingen nog 1x bij jullie bevestigen om vervolgens de orderaanvraag bij Excellentcom neer te leggen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Sep 29, 2008 20:38

Ik bel je al de hele dag Erik, maar geen gehoor, kan je me ff een belletje geven of mailen aub.

Gr,

Hasan
Post Reply