Inkoopactie Excellentcom.net

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Sep 30, 2008 14:29

ik heb nog wel intresse in 2 nieuwe sticks, die sanwa`s gaan zeker alleen in een mooie jap cab?
anyway als er nog 2 sticks bijkunnen voor een universele cab dan hoor ik het wel. (zijn dat die 3,50 dingen of kan er ook wat beters in dat je weet?)

edit: die prijzen vallen best mee daar inderdaad..
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Wed Oct 01, 2008 08:34

Ik bestel graag het volgende:

- één "Chassis van Taiwan Model 3129, dit is de C3129 versie"
(dezelfde als Psykick)

- en twee keer 22mm slot

Bedankt voor het opzetten van de aktie :)
ckong

Post by ckong » Wed Oct 01, 2008 10:26

Robert wrote:Ik bestel graag het volgende:

- één "Chassis van Taiwan Model 3129, dit is de C3129 versie"
(dezelfde als Psykick)

- en twee keer 22mm slot

Bedankt voor het opzetten van de aktie :)


Okidoki, komt voor elkaar.

Vanaf nu neem ik geen nieuwe aanmeldingen meer aan. Ik wacht nog even op de aanvraag van MustbeDreaming en Psykick, en dan zal ik alles verder verwerken.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Oct 01, 2008 15:46

Je hebt een PM'tje ;)
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Wed Oct 01, 2008 16:03

Ik ben op de foto van m'n control panel aan het wachten, zodat ik weet of ik wel of niet de joysticks moet bestellen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Oct 01, 2008 16:52

Huh? Foto?
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Oct 01, 2008 16:53

Maakt niet uit, je kan of de LS 32 of de JLF nog wat bestellen, je krijgt ze allebei passend, het gaat meer om de mountingplate en dat moet een S versie zijn voor de New Astro panels en anders gebruik je degene die er al inzitten.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Wed Oct 01, 2008 17:48

Ik wilde nieuwe kopen alvast, voor het geval dat de huidige sticks helemaal gaar zijn.
Kan de mounting plate dan niet versleten zijn?

En ik zie dat de ls-32 vier dingetjes heeft waar iets aan hoort, en de ls-32-01 heeft één connector, zoals waarschijnlijk in de new astro(??).
ckong

Post by ckong » Wed Oct 01, 2008 18:31

mustbeDreaming wrote:Ik wilde nieuwe kopen alvast, voor het geval dat de huidige sticks helemaal gaar zijn.
Kan de mounting plate dan niet versleten zijn?

En ik zie dat de ls-32 vier dingetjes heeft waar iets aan hoort, en de ls-32-01 heeft één connector, zoals waarschijnlijk in de new astro(??).


Verwarrend allemaal, of niet? 8) Ga er inderdaad maar van uit dat de huidige sticks helemaal gaar zijn, daar hebben zoveel japanse handjes aan gezeten, jaren achter elkaar!

De mounting plate kan niet slijten, tenzij hij in aanraking komt met en slijptol. Maar die zit niet in een Astro.

Als ik jou was nam ik de Seimitsu sticks, die komen van Excellentcom met 4 'traditionele' microswitches die gegarandeerd zo op de stekkers in je paneel aangesloten kunnen worden. De Seimitsu stick komt met een vlakke mounting plaat, maar die kun je indien nodig wisselen met de huidige mounting plaat.

De Sanwa sticks van Excellentcom worden niet op de traditionele manier aangesloten op de bedrading, maar via een connector die je er los bij moet kopen (artikel JLF-H, $3). Deze connector moet je vervolgens aansluiten op de stekkerverbinding in je paneel, en ik weet zeker dat je daar geen materiaal voor hebt (pins ed).

Kortom, neem gewoon de Seimitsu. Heb ik ook gedaan en werkt perfect.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Wed Oct 01, 2008 18:39

http://akihabarashop.com/catalog/seimitsu-LS32.jpg

http://akihabarashop.com/catalog/seimitsu-LS3201.jpg

Het ging me ook meer om dat printboard en om die witte connector, volgens mij is dat best nog wel een verschil.

Maar als ik er niet op tijd achter ben, bestel dan maar zonder mij hoor.
Denk niet dat de verzendkosten zoveel gaan schelen en ik heb zelf ook gewoon paypal.
ckong

Post by ckong » Wed Oct 01, 2008 18:56

mustbeDreaming wrote:http://akihabarashop.com/catalog/seimitsu-LS32.jpg

http://akihabarashop.com/catalog/seimitsu-LS3201.jpg

Het ging me ook meer om dat printboard en om die witte connector, volgens mij is dat best nog wel een verschil.

Maar als ik er niet op tijd achter ben, bestel dan maar zonder mij hoor.
Denk niet dat de verzendkosten zoveel gaan schelen en ik heb zelf ook gewoon paypal.


De joysticks van je eerste link zijn hetzelfde als die van Excellentcom. Die passen zeker in je astro (al dan niet na wisselen mounting plaat). Ik durf bijna te wedden dat die er nu ook in zitten (één belletje naar ronnie en je weet het). Het prinplaatje heeft niets te maken met de werking van de stick, het dient alleen maar om de connector aansluiting mogelijk te maken. Achterliggende gedachte van die connector is dat je dan minder hoeft te pielen met draadjes en zo. Maar die connector sluit je niet zomaar aan op de stekkerverbinding in de Astro (zoals ik eerder heb geschreven).

Denk je overigens ook aan buttons en dergelijke, de meeste Astro's van Ronnie waren voor zover ik ze heb gezien niet compleet uitgevoerd met buttons, of buttons zijn erg smerig. En ook de muntinworp is vaak beschadigd, maar in ieder geval vergeeld. Excellentcom heeft een mooi verchroomde muntinworp.

Ik wacht tot morgen op je beslissing, zodat ik vrijdag contact met Fannie kan opnemen.
ckong

Post by ckong » Thu Oct 02, 2008 16:07

Ik heb alle aanvragen binnen (bedankt mustbeDreaming) en de order application is onderweg naar Excellentcom. :lol:
ckong

Post by ckong » Tue Oct 07, 2008 16:47

Even een update voor de deelnemers: ik heb gisteren een pro forma factuur ontvangen, maar daar ontbrak nog een multi game op (voelt iemand zich aangesproken :wink: ).

Ik heb meteen een nieuwe pro forma factuur aangevraagd, nu met een extra multi game, en met het verzoek om wat korting te geven. Zodra ik weer wat meer weet horen jullie het (waarschijnlijk via PM).
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Oct 07, 2008 22:10

Jeez wie zal dat nu zijn, loopt alleen maar de boel een beetje te stagneren ;), nou ja maakt niets uit ik sta te popelen om te betalen. We horen het wel. Thnx man!

Hasan
ckong

Post by ckong » Wed Oct 08, 2008 14:43

Even een update: ik heb vandaag nog twee wijzigingen doorgevoerd in de bestelling, maar nu zit echt het slot er op. Het volgende ligt nu bij Excellentcom:

50 PCB legs
4 Small coin entry (CE-01)
4 Small Square Coin entry (CE - 03)
8 Cam Lock 22mm (CL-02)
3 Cam Lock 17 mm (CL-03)
6 Camlock 22 mm, suit for Japan Cabinet (SC - 02)
2 Camlock 17 mm, suit for Japan Cabinet (SC - 01)
4 Taiwan 28 pin connector (JC 28
5 Taiwan 28 pin golden finger (GF 28
3 Chassis (15-31Hz ) Model 3129 Series for 29” CGA/EGA/VGA (666A-29)
2 Degauss Stick
3 Jamma Harness
2 Capcom kick wire
1 Ep rom writer
2 Sanwa JLF -TP - 8Y one PINK and one GREEN
1 Seimitsu LS - 32 PINK without Metal Plate
2 Sanwa Joystick metal plate (JLW - P - 1)
2 Joystick Cable (JLF - H)
4 Japan Sanwa Microswitch SW 68
12 OBSF 30 PINK
18 OBSF 30 WHITE
12 OBSF 30 GREEN
4 OBSF 24 WHITE
2 OBSF 24 GREEN
6 OBSF-30 ORANGE
2 OBSF-24 YELLOW
1 1069 in 1 PCB
1 Breakers Revenge MVS Game, ORIGINAL
1 Strikers 1945 Plus, BOOTLEG
3 M100 in 1 multi cartridge
1 Metal Slug 2 MVS game (used) ORIGINAL
1 PS2 Timer
1 XBOX Timer

Totale ordergrootte exclusief verzending en Paypal toeslag is ongeveer $1.400. Gewicht is volgens opgave Excellentcom ongeveer 22 kg.

Iemand die nu nog iets wil hebben zal zelf moeten bestellen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Oct 08, 2008 15:17

Voor zijn die 50 pcb legs? Ik wil er wel evt. 10 ofzo overnemen als het teveel is ;)
ckong

Post by ckong » Mon Oct 13, 2008 13:38

OK, ik heb van iedereen de aanbetaling binnen, dan kan ik nu met de Noorderzon vertrekken! :twisted:

Uh, ik bedoel, dan zal ik nu de betaling aan Excellentcom doen.

Edit: de betaling aan Excellentcom is uitgevoerd. Bestelling is nu definitief. :lol:
ckong

Post by ckong » Mon Oct 20, 2008 12:55

De spullen zijn binnen (zaterdag al aangboden, maar toen was ik niet thuis) :D

Image

Ik zal vandaag en morgen alles verzendklaar maken, en na ontvangst van het restantbedrag gaan de pakketjes weg. Ik krijg nog wel een factuur voor belasting en/of inklaringskosten (zie gele sticker op foto), en die moeten we dan nog zoals afgesproken verrekenen. Maar daar wacht ik voor de verzending van de pakketjes niet op, ik vertrouw op jullie eerlijkheid. Overigens betrof het hier een zending ter waarde van USD 195. :wink:

Houd jullie mailbox in de gaten voor de details.

Image
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Oct 20, 2008 13:03

@ Psykick

Die pcb legs zijn voor mijn rekening als het goed is, wat mij betreft kun je er 10 overnemen. Als ik eenmaal alles binnen heb laat ik je wel wat weten. Misschien is trouwens een veelvoud van 4 makkelijker gezien het feit dat een board meestal 4 legs krijgt.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Oct 20, 2008 16:25

Thnx man, maar pooyan neemt er al een paar voor me mee deze week. Is wat makkelijker, bedankt voor het aanbod iig ;)
Post Reply