1069-in-1 multi pcb

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
goatboy

1069-in-1 multi pcb

Post by goatboy » Tue Sep 02, 2008 15:39

Dag Allemaal,

Ben sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van een New Astro City. (hoera!) Heb bij thuiskomst gelijk de multi-pcb erin geplugged. Na wat tweaken werkt het allemaal fantastisch. Maar...

Hopelijk heeft iemand hier ervaring met het 1069-in-1 multi pcb? Weet iemand hoe je dit board op 'freeplay' moet dip-switchen?
ckong

Post by ckong » Tue Sep 02, 2008 15:46

foto's ? :P
almighty

Post by almighty » Tue Sep 02, 2008 16:00

we want pictures first! :)
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 03, 2008 00:30

OK dan, Zoals je ziet is de cab gelijk in beslag genomen door de family. Ze zijn er unaniem over eens dat de cab in de woonkamer moet blijven. :) Nu nog even echt goed schoonmaken en een mooi plaatsje vinden. Excuses voor de niet echt HQ pics.

Image

Image

Image
almighty

Post by almighty » Wed Sep 03, 2008 07:29

Leuk man die kids hebben hun tijd van hun leven op deze manier :)
ckong

Post by ckong » Wed Sep 03, 2008 10:30

Lucky guy, bij mij zijn ze het er unaniem over eens dat de cab vooral NIET in de woonkamer kan staan :(

Nu hebben we geen kids, maar de wil van een vrouw kan soms erg sterk zijn. :evil:
BDT

Post by BDT » Wed Sep 03, 2008 10:37

pooyan wrote:Lucky guy, bij mij zijn ze het er unaniem over eens dat de cab vooral NIET in de woonkamer kan staan :(

Nu hebben we geen kids, maar de wil van een vrouw kan soms erg sterk zijn. :evil:


Haha, tsja, ik snap het wel(al staat mijn Astro nu ook in de kamer)

Maar dat is enkel om em lekker op te kunnen bouwen en schoon te maken voordat hij zijn echte plaats krijgt.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 03, 2008 12:47

Nu hebben we geen kids, maar de wil van een vrouw kan soms erg sterk zijn. :evil:


In mijn geval een multi-pcb met een paar puzzel games en het was geregeld. :)

En niemand weet wat van het multi-pcb probleempje wat ik vroeg? Hoe zet je dit ding op freeplay.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Wed Sep 03, 2008 13:07

Volgens mij dat kleine controller-boardje aansluiten, de dip om gooien ten teken dat dat mini boardje aan gesloten is en dan even in de manual kijken welke buttons je precies nodig hebt.
Verschil nl. per "pcb" of het nu MVS is of een andere emu.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Wed Sep 03, 2008 13:09

hola van mijn vakantieadres eindelijk de tijd om weer eens op Nozomi te kijken en wat zien ik allemaal mooie astro foto's voorbij schuiven... :)
moet die van mij nog ophalen na mijn vakantie...

mbt de freeplay..als ik t me goed herinner moet je switch 4 naar rechts schuiven en heb je freeplay.
maar weet t niet meer zeker..kan geen kwaad t te proberen.

precies die dip die ElPancho bedoelt.
goatboy

Post by goatboy » Tue Sep 09, 2008 09:12

Er blijkt dus geen global setting te zijn voor freeplay. Dan maar 100 yen coins ergens zien te scoren. :)
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Tue Sep 09, 2008 09:24

en toch ben ik er van overtuigt dat bij mij de freeplay wel werkte als ik dipswitch 4 open liet staan...
goatboy

Post by goatboy » Tue Sep 09, 2008 12:19

dipswitch set 1 of 2? als je 4 open laat staan op 2 dan kun je met je controle panel de boel veranderen. scherm resolutie en instellingen per emu etc.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Tue Sep 09, 2008 13:12

vlgns mij bij 2; en als je dan exit het menuutje gaat van het wijzigen van resolutie etc. en je laat switch 4 openstaan dan heb je vlgns mij freeplay.
Post Reply