Espgaluda 2 & Shikigami no Shiro III play test

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Espgaluda 2 & Shikigami no Shiro III play test

Post by Ken » Mon Oct 17, 2005 08:54

Espgaluda 2 & Shikigami no Shiro III play test

Vandaag na het shoppen voor medemembers van het nozomi forum even naar de HEY! Taito arcadehal van Akihabara gegaan voor de laatste testdag van Shikigami no Shiro III en Espgaluda 2.
Shikigami III was ik niet bijzonder van onder de indruk, weer meer van hetzelfde met enigzins saaie leveldesign.

Espgaluda 2 daarintegen...ik weet niet hoe Cave het voor elkaar krijgt elke keer zichzelf te overtreffen, want deze shooter ziet er wel zo schandalig heftig uit.
Ik heb de game niet gespeeld, want er stond een rij van hier tot Tokyo (...) en dat voor een maandagmiddag, dat zegt wel wat. Snelle gameplay, slowdown alleen als het nodig is (niet dat de game het niet aankan, maar voor de gameplay is het beter af en toe slowdown te hebben) en gewoon zulke ziekelijke graphics, niet normaal.
Mensen met een cabinet of supergun, ga maar sparen of koop direct de import als deze game (ongetwijfeld) op de PlayStation2 komt, want wat ik vandaag heb gezien is niet meer normaal.
Officiele site! http://www.cave.co.jp/gameonline/espgaluda2/Image
Whitevillage

Post by Whitevillage » Mon Oct 17, 2005 17:13

Jammer dat je hem niet hebt kunnen spelen, maar zag het er vernieuwend genoeg uit als je Espgaluda gewend bent?

Ben verder benieuwd naar de screens ervan, er is jammer genoeg slechts weinig artwork beschikbaar en een filmpje waarbij ik toch wel even mijn wenkbrauw van fronste.

Dit is zeker een arcadetitel die ik onder andere ook in de gaten houdt.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 17, 2005 17:30

Ik vond Espgaluda persoonlijk vrij goed, maar dit ziet er toch net even wat gelikter uit nog. Bizar eigenlijk he, dat je als Cave zijnde zulke topgames maakt maar 99% van het nietswetende gamevolk nooit van je gehoord heeft.
Post Reply