New Sega Astro cab order/cancel!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
almighty

New Sega Astro cab order/cancel!

Post by almighty » Thu May 08, 2008 12:30

Hier even laten weten binnen 5 dagen a.u.b of je nog interesse heb of niet.
Dit om de order te plaatsen bij de leverancier want die wacht op de bestelling/order.
Last edited by almighty on Thu May 08, 2008 14:26, edited 1 time in total.
jaguarwong1
Active Level:
Active Level:
Posts: 84
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:14
Location: Den Haag

Post by jaguarwong1 » Thu May 08, 2008 12:49

Jammer, maar ik heb nog steeds interesse genoeg.
Laat die cab maar komen !

Wanneer worden de cabs in Apeldoorn verwacht
trouwens ? Want ik neem aan dat ze nog niet verstuurd
zijn en dat dat ook zeker nog een week gaat duren ?
Gaat het na verzending dan nog 45 dagen duren of
zat dit al in de geprognotisseerde 45 dagen ?
jaguarwong1
Active Level:
Active Level:
Posts: 84
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:14
Location: Den Haag

Post by jaguarwong1 » Thu May 08, 2008 12:59

Betekent dit trouwens nog iets voor de prijs ?
Ik neem aan dat jullie niet de afgesproken
prijs aan de leverancier gaan betalen nu het
ineens 1 player cps blijken te zijn...
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Thu May 08, 2008 13:10

Is voor mij ook geen enkel probleem. ik wil hem nog steeds en heb nog een extra 2 player cpo liggen dus...

wou er toch ook een vertical cab van maken, wat bij mij de vraag oproept:
omdat het 1 player cpo's zijn betekent dat dat deze cabs als vertical shooter cabs zijn gebruikt en zijn de monitors op deze cabs horizontal of vertical geroteerd?
vertical zou voor mij ok zijn, dan hoef ik m zelf niet te roteren...
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 14:21

Prijs blijft hetzelfde en dan heb je nog steeds een goedkope cab te pakken.
Wel jammer natuurlijk maar helaas.
Als we weten wie er nog meedoen dan kan de order volgende week doorgegeven worden en dan gaat het nog 45 dagen duren.
(eind Juni)in Nederland.
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 14:22

jaguarwong1 wrote:Betekent dit trouwens nog iets voor de prijs ?
Ik neem aan dat jullie niet de afgesproken
prijs aan de leverancier gaan betalen nu het
ineens 1 player cps blijken te zijn...


Die zorgen hebben jullie niet :wink:
Communicatie tussen de contactpersoon en leverancier ging verkeerd.
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 14:26

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
jaguarwong1
Active Level:
Active Level:
Posts: 84
Joined: Thu Apr 03, 2008 12:14
Location: Den Haag

Post by jaguarwong1 » Thu May 08, 2008 16:22

Oke, nou, ik kan niet wachten tot ie op de stoep staat =)
In de tussen tijd maar ff op zoek naar een 2pl cptje...
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Thu May 08, 2008 17:27

Ik wil hem dus ook gewoon nog graag. Is er een mogelijkheid om 2 player CP mee te laten komen?
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 18:25

sparky wrote:Ik wil hem dus ook gewoon nog graag. Is er een mogelijkheid om 2 player CP mee te laten komen?


Zal daar op terugkomen.
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 18:26

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
almighty

Post by almighty » Thu May 08, 2008 20:42

Het zou zonde zijn als dit alles niet zal doorgaan i.v.m een 1 player setup.
Heb nog even een meeltje naar Ronnie gestuurd over welke type cp erop ligt en hoeveel buttons.

Kan jullie iedergeval wel melden dat een 2 player setup echt niet onmogelijk is om die zelf te monteren en deze zijn redelijk makkelijk te verkrijgen.
Ken (of andere forum leden) weten mischien waar deze makkelijk te koop zijn of waar ze kunnen zoeken?(ebay/yahoo japan/coinexpress?)
Zelf is het voor mij geen probleem en kan me prima neerlegeen bij een 1 player setup.(shmups only 8) )

Ik hoop dan ook dat dit alles gewoon nog lekker doorgaat wat een actie als deze zal niet snel meer komen.
goatboy

Post by goatboy » Thu May 08, 2008 21:41

Weet niet of ik teleurgesteld moet zijn eigenlijk. Was mooi geweest als de cp's 2player waren.

Is het veel moeite om de cp te vervangen eigenlijk?
goatboy

Post by goatboy » Thu May 08, 2008 21:43

Nog een vraagje. Is de 1player cp wel met 6 buttons dan?
th30n3

Post by th30n3 » Thu May 08, 2008 21:52

Dat is jammerrrr!!

Bij deze wil ik mijn order annuleren :(
Reden : geen tijd / zin om uit te zoeken waar ik een 2 cp kan halen + monteren + extra kosten die daar weer uit komen.

Mocht er nog een andere leverancier gevonden worden waar ze wel met 2 cp geleverd worden (zonder extra kosten) heb ik wel weer interesse!
almighty

Post by almighty » Fri May 09, 2008 02:27

goatboy wrote:Weet niet of ik teleurgesteld moet zijn eigenlijk. Was mooi geweest als de cp's 2player waren.

Is het veel moeite om de cp te vervangen eigenlijk?

Dat valt wel mee heb ik me laten vertellen maar heb het zelf ook nog nooit gedaan.
Maar kan nooit moeilijk zijn.
almighty

Post by almighty » Fri May 09, 2008 02:29

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri May 09, 2008 06:13

Je kunt control panels bv. hier kopen:

http://www.arcade-game-sales.com/produc ... parts.html
of hier:
http://www.starcab.net/index.php?cPath=219_217

ik heb hem zelf bij de eerste gehaald, was toen in de aanbieding en had hem voor 139 euro in huis. Deze cp's zijn compleet nieuw en bekabeld.
De eerste shop is Australia based en de tweede komt volgens mij uit Frankrijk, wat shipping weer goedkoper maakt.
ik denk dat je hem zelfs wel wat goedkoper uit Japan kunt halen.
Daarnaast...veel cab bezitters vervangen toch hun balltops, buttons of complete cp's na verloop van tijd omdat er natuurlijk wel wat slijtage is na een aantal jaren in een arcade gestaan te hebben, of gewoon omdat ze er hun persoonlijke smaak kwa kleurtjes aan willen geven.

het vervangen van een cp is doodeenvoudig. Met de bijgeleverde sleuteltjes doe je je cp open en daarna hoef je maar 6 boutjes van het cp los te draaien en wat kabeltjes uit te pluggen, nieuw cptje erop, echt maar 5 minuten werk...kan mijn neefje van 5 nog. :)

het is misschien een tegenvaller dat je geen 2 player cp hebt, maar ik blijf het zeggen, deze kans krijg je NOOIT meer...
met nieuwe 2 player cp erbij wordt t wel wat duurder, maar dan nog is die goedkoop!
ik heb nu al 1 astro thuis staan en ik kan alleen maar zeggen dat dit de beste aankoop van mij ooit is geweest.

voor degenen die hun order gaan cancelen...je moet t zelf weten, maar ik denk dat je er spijt van krijgt, zeker als je hem in het echie hebt gezien en gespeeld.

nogmaals...deze kans op een echte Japanse SEGA cab, de mooiste cab die op deze planeet is gebouwd ooit, komt niet gauw, zoniet nooit meer in Nederland!
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Fri May 09, 2008 07:46

Er zijn toch wel meer New Astros te koop in Japan , ik snap niet waarom Ronnie niet verder gaat kijken. Zeker als mensen nu hun order gaan cancellen.
En kom ik terug op die foto's , gewoon eisen om foto's te krijgen van de cabs die afgestuurd gaan worden, voordat je gaat orderen.
Mischien ligt het allemaal niet zo simpel , maar het is beter voorzorg te nemen ipv dat je zometeen met halfgare cabs zit.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri May 09, 2008 08:54

Er zijn duizenden Astro's te koop in Japan, de meeste met 2p setup. Ik zou in ieder geval wel een prijsverlaging afspreken, anders gewoon ergens anders je cabs halen. Voor rond de $300-$400 dollar kun je een astro in goede staat zeker vinden

Wat R2-D2 zegt is zeker waar. Al krijg je maar 1 foto van de opslag met al de cabs bij elkaar, want foto's van internet halen en opsturen naar je afnemer is redelijk schimmig vind ik.

Desalniettemin, wie het niet erg vind knutselt er voor 150 eruo een gloednieuwe cp op, verkoop je die oude voor een paar tientjes en ben je ook klaar. Alleen maar hopen dat de cabs dan verder ook in goede conditie zijn.
goatboy

Post by goatboy » Fri May 09, 2008 09:14

Nu de handelaar weet welke cabs je precies krijgt is het misschien wel handig om een fotootje te vragen in deze situatie.

Even ter verduidelijking, De handelaar heeft dus ter informatie foto's van het internet opgestuurd of heb ik dit mis? Mocht dit zo zijn dan is dat wel een beetje wazig ja.
Last edited by goatboy on Fri May 09, 2008 10:03, edited 1 time in total.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri May 09, 2008 09:23

Ik ga er nog steeds vanuit dat de cabs in goede staat zijn; ik heb al aardig wat gear bij Ronnie gehaald en velen met mij en altijd in prima staat, dus wat dat betreft denk ik niet dat hij halfgare cabs zou afleveren.

een fotootje van de cabs ter geruststelling voor de twijfelaars nu zou wel ok zijn.
almighty

Post by almighty » Fri May 09, 2008 12:39

Kijk ik ben ook alleen maar een tussen persoon en zal zoveel mogelijk info vragen als dat nodig is maar ik moet ook wachten op info voordat ik dat hier ga posten.
Daar komt bij dat ik het nu ook stervens druk heb op het werk en als ik dan vrij ben geniet ik mometeel van de zon 8)
Als er nieuwe info is dan zal ik dat zeker melden en heb hem ook gevraagd om fotos en wat voor cp erop ligt en hoeveel buttons.
Ik kan nu ook alleen maar afwachten...

Ik probeer zoveel mogelijk m'n best te doen en hoop dan ook dat alles goed zal aflopen en gaat het toch mis dan krijgt iedereen gewoon z'n aanbetaling terug.
Het is nu even wachten op de mensen die nu wel nog akkoord gaan met deze actie en wie niet en dan kunnen we verder.

Ik blijf erbij dat het nog steeds een geweldige actie is en of het nu 1 of 2 player cp is dat zal mij de kont jeuken :lol:
Actie's als deze zijn er weinig en daar moet je dan ook gebruik van maken :wink:
Maar ik verplicht niemand tot aankoop en zal het hun/ze zeker niet kwalijk nemen, want ik kan niet bij een ander in de portomonee kijken.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri May 09, 2008 22:01

Geen probleem hier. Check morgen even met mijn broer over zijn Astro.
Foto zou mooi zijn maar geniet vooral ook van de zon 8)
goatboy

Post by goatboy » Fri May 09, 2008 23:04

Laat mij maar gewoon op de lijst staan trouwens.
Post Reply