Neo Geo MVS pinout voor select button
Neo Geo MVS pinout voor select button
Ik ben van plan binnen niet al te lange tijd mijn mvs weer in mijn cab te schroeven. Omdat er een unibios in zit, heb ik de select switch nodig ivm pauzeren e.d. Ik moet alleen even weten wat de pin is voor de select button, dan sluit ik die bijvoorbeeld gewoon op mijn 6e button aan. Mijn vermoeden ligt bij pin 26, dus naast die van de 4e button. Wie het weet mag het zeggen

Jamma to lcd zijn geen goedkope oplossingen voor!
Jamma to lcd is sowiso not done. Zeldzaam dat het er goed uit ziet.
Het probleem met LCD is dat er bijna geen 15KHz lcd's zijn.
Ze zijn er wel maar ontzettend duur. Een andere oplossing voor lcd is een upscale converter zoals de XRGB maar die zijn ook niet goedkoop.
Als je goedkoop jamma games wil spelen bouw dan een supergun en speel op je tv.
Btw... er zijn wel jamma games op 31KHz maar die hebben vaak vga aansluiting. Atomiswave an Naomi bijv
Jamma to lcd is sowiso not done. Zeldzaam dat het er goed uit ziet.
Het probleem met LCD is dat er bijna geen 15KHz lcd's zijn.
Ze zijn er wel maar ontzettend duur. Een andere oplossing voor lcd is een upscale converter zoals de XRGB maar die zijn ook niet goedkoop.
Als je goedkoop jamma games wil spelen bouw dan een supergun en speel op je tv.
Btw... er zijn wel jamma games op 31KHz maar die hebben vaak vga aansluiting. Atomiswave an Naomi bijv
2d fighting rules
ah damn jah de xrgb is duur en groot :/
tjah is wel wat minder dat lcd niet zo compatible is, vandaag wel een ktv gezien voor 18 eurie, word toch een ander desigh dan en een stuk zwaarder. Maar wel iets cheaper. Ik hoorde dat Jamma to scart geen prob is.
atomiswave heb ik nog niet jammer genoeg. Beetje te prijzig in deze tijden.
thanx voor de info
tjah is wel wat minder dat lcd niet zo compatible is, vandaag wel een ktv gezien voor 18 eurie, word toch een ander desigh dan en een stuk zwaarder. Maar wel iets cheaper. Ik hoorde dat Jamma to scart geen prob is.
atomiswave heb ik nog niet jammer genoeg. Beetje te prijzig in deze tijden.
thanx voor de info