import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 28, 2008 15:34

Als ik het geld over had zou ik ook zeker nog een cab willen, voorkeur gaat wel uit naar een tri-sync met naomi. Helaas pindakaas voor mij deze keer, maar ik ga in januari een trip maken naar Azië en down under gedurende 3 a 4 maanden en moet daar hevig geld voor apart zetten. Als het nodig is om de actie door te laten gaan zou ook iemand er 2 kunnen nemen en 1 doorverkopen als je tijd en ruimte hebt. Misschien zou ik dat ook nog wel doen, als je bv nog 1 iemand nodig hebt er 1 nemen en "verpatsen" om de actie door te kunnen laten gaan.

@ Almighty: Hoe zit het met de staat van de cp's? heb je van elke cab foto's of is het op de gok?
almighty

Post by almighty » Fri Mar 28, 2008 16:49

Zelf geen geld over om er nog 1 te kunnen kopen dus daar kan ik niet aan mee helpen, maar mischien iemand anders met een hoge banksaldo :lol:
Maar laten we niet voorbarig zijn want we hebben nog tijd zat en kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze actie gaat mislukken.
Ook telt nozomi veel formleden en kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er voor deze prijs niet nog 4 gegadigden te vinden zijn.
Wel of geen succes bij mij zal hij komen :twisted:

@ ruderudie:
De cabs zijn allemaal in goede 2e hands staat en zijn allemaal grondig nagekeken en schoongemaakt.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Mar 28, 2008 23:33

En weer een reservering! 8)

Namens forumlid GWAR die nu even niet bij een PC kan graag reservering nummertje 5!

Nog drie cabs te gaan mensen!!
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Sat Mar 29, 2008 00:51

Ik wil er bij deze ook graag 1 bestellen.(en ben ook nog mensen op het werk enthousiast aan het maken voor een exemplaar in de kantine). Dus nog maar 2 te gaan!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Mar 29, 2008 01:00

Kijk dat is nou wat ik noem een fatsoenlijke binnenkomer Sparky.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 02:40

mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky



nog 2 te gaan! 8)

Om even antwoord te geven op je vraag sparky:
Hoi Almighty,

Ik zag je topic hier over de inkoopactie. Ik heb geprobeerd lid te worden van het Nozomi forum. Is nog niet gelukt, maar heb al wel een bericht naar de administrator gestuurd. Ik heb veel interesse in een new astro city cab en wil er zo goed als zeker 1 hebben. Kan ik er wel vrij zeker van zijn dat er 6 knoppen per player op zitten en dat de monitor nog goed is?

Mvg,

Sparky

De cab beschikt over 6 knoppen per speler en de schermen zijn gecontroleerd op burning etc.
En welkom op het forum Sparky :wink:
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sat Mar 29, 2008 13:14

Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet! :D

Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 14:44

Mildoe wrote:Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet! :D

Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....


Nice Mildoe 8)
De betaling gebeurt straks wanneer we 7 mensen hebben en de bestelling de deur uitgaat.(25% aanbetaling=131,25 euro)
Dan gaat het nog +/- 45 dagen duren voordat de cabs afgehaald kunnen worden bij R.Klok.(dan betaal je de 393,75 euro)
Hou er rekening mee als de 25% is aanbetaald en de bestelling loopt de koop definitief is!
En bezorgen kan tegen meerprijs.(kosten afhankelijk van woonplaats)
Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel.

mensen die nu op de lijst staan zijn:
[b]almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky
Mildoe
Last edited by almighty on Mon Mar 31, 2008 08:03, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 16:35

R2-2D wrote:Hai,
Kan er in plaats van een astro ook een egret 2 geregeld worden ?
Graag hoor ik van je,

Roy


Zojuist contact gehad met Ronnie en de Egret 2 kost rond de 1000 euro.
Ook kan hij maar aan 1 exemplaar komen.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 16:38

Heb trouwens achter ieder z'n naam een ordernummer geplaatst en deze moet je straks vermelden bij bankoverschrijving want zo kunnen we zien wie wel en niet betaald hebben.
Dus als alles straks rond is vergeet dan niet je ordernummer te vermelden maar dat zal ik dan nog duidelijk vermelden.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Mar 29, 2008 17:47

Kreeg net een mail van iemand die nog niet was aangemeld op forum, die ga ik nog goedkeuren. Die vertelde me dat hij ook zeer geinteresseerd was, dus als het goed is komt de hele order compleet dit weekend!

Bij deze wil ik er even eentje apart houden voor de heer Vincent, beetje lullig als hij naast de pot pist omdat ik em niet snel genoeg heb aangemeld.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 18:37

is goed Ken :wink:
Wat mij betreft kunnen we volgende week de boel afhandelen en kan ik de betaalgegevens plaatsen.(rekening nummer R.Klok.)
Wie weet volgt er mischien nog wel een Astro City groupsbuy want volgens mij is er nog meer intresse :wink:
En denk mischien dat Ronnie na dit succes meer cabs zal aanbieden...

(cab achterhouden)--->Vincent
Last edited by almighty on Sat Mar 29, 2008 19:48, edited 2 times in total.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Mar 29, 2008 18:46

@ Marc; weet je al of je stools mee kunt laten komen?

Ben zeer benieuwd naar de afwikkeling. Wel goede timing, cabs zullen precies Nederlandse bodem bereiken bij het uitdelen van het vakantiegeld! Wat ga je trouwens met je clone-cab doen; verkopen of houden??
almighty

Post by almighty » Sat Mar 29, 2008 18:48

ruderudie wrote:@ Marc; weet je al of je stools mee kunt laten komen?

Ben zeer benieuwd naar de afwikkeling. Wel goede timing, cabs zullen precies Nederlandse bodem bereiken bij het uitdelen van het vakantiegeld! Wat ga je trouwens met je clone-cab doen; verkopen of houden??


@Rudie:Had hij nog geen info over maar als hij aan deze krukken kan komen dan gaan ze zeker mee :wink:
Betere timing had niet gekunt en ruim voor mei was een goede keuze :)
En m'n OK Baby hou ik fijn want is in perfecte staat en niks mis mee.
De Astro gebruik ik straks voor m'n KI boards en mischien ga ik nog wel voor een ander systeem :roll: (Dreamcast met jamma aansluiting 8) )
almighty

Post by almighty » Sun Mar 30, 2008 12:42

Voor de mensen die nog intresse hebben heb ik nog goed nieuws want er komen nog 5 cabs meer mee.
Dus als er nog mensen zijn die interesse hebben schrijf je gerust nog in!
Last edited by almighty on Sun Mar 30, 2008 16:34, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Mar 30, 2008 13:47

Kijk eens aan, zag ook de link op Rklok.nl

Nog nieuws over de stools?
almighty

Post by almighty » Sun Mar 30, 2008 16:34

Ken wrote:
Nog nieuws over de stools?


nog niet.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Mar 31, 2008 06:22

Shit. Shit. Shit. Ik heb dit hele topic gemist. Nou, mocht er iemand uitvallen dan zou ik heel graag de plek van diegene innemen!
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Mon Mar 31, 2008 07:27

Als je de topic goed had gelezen Rano, kon je zien dat in de 1 na laatste post van Almighty hij meldt dat er nog eens 5 extra mee komen...
dus je hebt geluk!
almighty

Post by almighty » Mon Mar 31, 2008 07:49

Rano wrote:Shit. Shit. Shit. Ik heb dit hele topic gemist. Nou, mocht er iemand uitvallen dan zou ik heel graag de plek van diegene innemen!


Er komen er meer Rano dus mocht je in interesse hebben laat het me even weten want dan zet ik je zo op de lijst :)
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Mar 31, 2008 09:35

Ik heb in mijn enthousiasme er overheen gelezen.

Almighty, ik doe mee. Zet me maar op de lijst!
almighty

Post by almighty » Mon Mar 31, 2008 10:12

Rano wrote:Ik heb in mijn enthousiasme er overheen gelezen.

Almighty, ik doe mee. Zet me maar op de lijst!


Great Rano :D


mensen die nu op de lijst staan zijn:
almighty
Pat7o
Ken
Psykick
GWAR
sparky
Mildoe
Vincent*
Rano
almighty

Post by almighty » Mon Mar 31, 2008 10:57

update

Ronnie laat 2 Egrets '2' meekomen en zijn in goede staat.(mint* is onmogelijk)
Foto's komen nog.(rond 20 april)
Krukken helaas niet leverbaar...
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Mar 31, 2008 11:03

Almighty het lijkt me een zeer strak plan als je ook eens zou kunnen checken bij bijv. Riverservice wat een stoolorder moet gaan kosten, want ik kan me voorstellen dat iedereen wel 2 stools wil per cab.
almighty

Post by almighty » Mon Mar 31, 2008 15:46

We gaan over naar de betalingen en heb daar even een apart topic voor geopend.
Hierbij heb ik iedereen een pm gestuurd met de betalinggegevens en vergeet a.u.b je ordernummer niet te vermelden.(deze staat duidelijk vermeld in het daavoor aangemaakte topic)


Hier is alles terug te lezen:
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1657
Post Reply