Masterplay kleur actie

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Masterplay kleur actie

Post by RoOd » Mon Jan 14, 2008 17:30

gewoon niet te geleuven maar de masterplay gaat mee naar het nieuwe huis. Voorwaarde was wel dat hij wit wordt geschilderd....
mischien lijkt het dan nog wel op een "echte" kast hehehe

anyway, heeft er iemand een idee of er ook al standaard decals zijn voor zo`n maat of dat je ze zelf kan snijden ofzo? Ik zoek de hele tijd al naar dat spul dat op de zijkant zit maar ik kan niet meer op de naam komen.
Zal van de week even een tekening van het nieuwe project hierin knallen, kunnen jullie nog wta feedback geven.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Mon Jan 14, 2008 18:05

Als je een beetje handig bent waarom niet eerst in een goede primer zetten en dan met een lakroller netjes witten?
Je heb ook bij de bouwmarkt van dat plakspul in alle kleuren wat je er zo op kunt plakken en het is makkelijk te snijden/knippen.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Masterplay kleur actie

Post by Ken » Mon Jan 14, 2008 18:06

RoOd wrote:gewoon niet te geleuven maar de masterplay gaat mee naar het nieuwe huis. Voorwaarde was wel dat hij wit wordt geschilderd....

anyway, heeft er iemand een idee of er ook al standaard decals zijn voor zo`n maat of dat je ze zelf kan snijden ofzo?

Ik zou wel eens bij zo'n discussie/onderhandeling aanwezig willen zijn, slapjanus.

Je kunt gewoon zijkanten van andere cabs downloaden en gebruiken, why not?

Image Da's toch niet te geleeeeeuve?
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Jan 15, 2008 09:46

Ken wrote:Ik zou wel eens bij zo'n discussie/onderhandeling aanwezig willen zijn, slapjanus.


ik ging er niet eens vanuit dat hij meeging aangezien de enige plek die ik in het nieuwe huis had in de rommelkamer is die over 4 maandjes een babykamer wordt:)
me meissie kwam er zelf mee dat hij wel in de huiskamer moest komen omdat dat ding gewoon bij me hoort. ken weinig vrouwen die dat vrijwillig zeggen. Dan schilder ik hem wel wit hoor, paar mooie rooie Neo logo`s aan de zijkant en hoppa we hebben een nieuw projectje.

maar dat terzijde,
Almighty wrote:Je heb ook bij de bouwmarkt van dat plakspul in alle kleuren wat je er zo op kunt plakken en het is makkelijk te snijden/knippen.

Dat bedoelde ik ja, gaan we daar maar eens zoeken want ik denk dat dat originele spul niet te krijgen is.
[edit] ook wel beter bekend als lamineerfolie.... dat zocht ik dus:) [/edit]

Thanks weer
Last edited by RoOd on Tue Jan 15, 2008 10:20, edited 1 time in total.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: Masterplay kleur actie

Post by RoOd » Tue Jan 15, 2008 09:47

Ken wrote:Image Da's toch niet te geleeeeeuve?


ze hebben gewoon de kleren nog aan!!!! das toch nerreges veur noooodiggg???

koningsshow is dat toch
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Jan 15, 2008 11:50

Das toch niet normaaaaaaaaal. Dat wilde ik eigenlijk zeggen, dak 't er gewoon niet mee eens ben.
Dat sikkie ook, met die kale plek erin. Hoe kom je daar ooit op. Ik heb die gele videoband nog van VPRO. En ik heb ook een dvd van die gasten. Te erg. Ik vind die criminele organisatie ook goed. Jezis: http://www.youtube.com/watch?v=0fcphs_LVe8

Wel eens een masterplay gezien in het wit, ziet er best leuk uit.
Ik zou hem gewoon masterplay laten zijn. Scan de logo in. Vergroot hem. Ik heb zelf geen voorbeelden ofzo.
Jezis, langzaam begin je me te inspireren, maar verfen, gaat dat dan niet afgeven?
Succes!
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Jan 15, 2008 16:26

d wrote:Wel eens een masterplay gezien in het wit, ziet er best leuk uit.
Ik zou hem gewoon masterplay laten zijn. Scan de logo in. Vergroot hem. Ik heb zelf geen voorbeelden ofzo.
Jezis, langzaam begin je me te inspireren, maar verfen, gaat dat dan niet afgeven?
Succes!


nou ik heb een mooie Neo sticker liggen, rood met allerlei lettergrootes NEO-GEO erop, dus ik wil er daar nog wel 1 van of ik maak het logo er zelf op. Heb namelijk ook een Neo plexi marquee met een ruimte voor zo`n mini insert :) kan ik die ook eens erin doen.
die rode randen van de masterplay laat ik wel terug komen... genoeg ideeen zo weinig tijd :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Wed Jan 16, 2008 02:33

je moet em gewoon wit verven en dan in de loop van de tijd telkens beetje bij beetje weer verven in zijn originele kleuren :D
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Jan 21, 2008 10:15

Ik heb dus stickerfolie gevonden bij de karwei.
beetje hetzelfde als dat je op je raam kan plakken alleen is dit dus met plaksel erop. Het zijn geen heftige stickers dus je kunt ze er ook weer zo vanaf halen. Heb nu het achterpaneel gedaan en dat ziet er rete strak uit. Alleen wel jammer dat als je oneffenheden hebt je deze wel ziet. Daar moet ik dus even iets op vinden (hamer ofz0)

zal met een paar weekjes het resultaat posten als me nieuwe huis ingericht is.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Mon Jan 21, 2008 10:37

Ben benieuwd RoOd, had je trouwens voordat je het spul erop plakte niet eerst de gaatjes beter kunnen opvullen met een vulmiddel?
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Jan 21, 2008 15:42

nou gaatjes zijn niet zo`n probleem daar plak je overheen het zijn meer de uitstulpinkjes die lelijk worden. daar blijft dan wat lucht omheenzitten, dus of platstampen of met een hele dunne naald de bubbel poppen en platstrijken met je bankpas, werkt prima.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply