Virtua Tennis 3 in Naomi cab?

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
Gameholic

Virtua Tennis 3 in Naomi cab?

Post by Gameholic » Fri Jul 20, 2007 17:25

Hey dudes,

Ik zit momenteel in Spanje en liep hier gisteren een arcadehal in en daar stonden twee Naomi cabs (universeel) waarvan er eentje Virtua Tennis 3 draaide! Zelfs de marquee was gemaakt voor de Naomi holder. Wel vreemd om dat te zien! Ik neem aan dat ze de bestaande Naomi hardware hebben vervangen voor Lindbergh?

Daarnaast stond er nog een nieuwe versie van Virtua Striker ver 2006 ... is dit Naomi 2?

Weird!

Maar wel leuk om te zien dat het arcade gebeuren hier in Spanje nog wel leeft ..
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jul 20, 2007 18:05

VT 3/Lindbergh is JVS en niet zoals Naomi VGA, al zitten er wel VGA aansluitingen op de hardware.

Virtua Striker 4 ver.2006 is op het Triforce board.
rayholland

Post by rayholland » Wed Aug 08, 2007 10:36

lindbergh system kan gewoon in een naomi geplaatst worden. alleen de psu moet vervangen/aangepast worden.

wanneer iemand interesse heeft in de lindbergh manual. bij deze:

http://www.segaarcade.com/pdfs/general/ ... manual.pdf
Last edited by rayholland on Wed Aug 08, 2007 11:11, edited 1 time in total.
rayholland

Post by rayholland » Wed Aug 08, 2007 10:56

btw: de lindbergh heeft linux als os. lekker goedkoop voor sega, want linux is gratis. echter moet sega zich houden aan de gpl/lgpl licentie overeenkomst, wat inhoud dat ze delen van de source-code vrij moeten geven.

gezien dit feit ben ik er van overtuigt dat de lindbergh beveiliging allang gekraakt is (echter zullen ze dit niet publiek maken) en er gasten zijn die de lindbergh software gewoon op een pc hebben draaien (qua hardware is de lindbergh gewoon een pc).

jullie reacties/gedachten hierover graag ;-)
rayholland

Post by rayholland » Wed Aug 08, 2007 11:06

update: ik wil de gpl software downloaden maar sega wil die alleen vrij geven wanneer je ook daadwerkelijk een lindbergh hebt :-(. weet iemand het "Board Serial Number" van een willekeurige lindbergh?
Post Reply