Ketsui (op een DS...?)

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Ketsui (op een DS...?)

Post by Ken » Fri Mar 30, 2007 14:56

http://www.youtube.com/watch?v=h80WUxGOGmg&eurl=

Het zal wel nep zijn, maar toch is het leuk om te zien.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Mar 30, 2007 15:45

1 april grap fo sho :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Sep 04, 2007 14:22

http://www.dailymotion.com/video/x2ltpd ... videogames

Toch niet helemaal een half jaar later!! Game komt uit, beste nieuws van de afgelopen tijd.
GWAR

Post by GWAR » Tue Sep 04, 2007 14:57

Haha. Damn, dat moet toch bijna onmogelijk zijn om te spelen.


Pretty cool though....
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Sep 04, 2007 19:38

Damn, dat is echt verrassend. Dacht namelijk dat de ps2 project gecanceled was omdat die te buggy was, ben zeer benieuwd wat de NDS ervan maakt.

Edit

Lees dat Ketsui voor de NDS een soort van remake is met alleen de boss fights.
Keep on Dreaming
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Sep 14, 2007 10:29

Cool dat de game toegankelijker wordt gemaakt, bijzonder jammer dat dit naar het meest zwakke apparaat van de huidige genaratie spelcomputers is.
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Sep 23, 2008 16:13

geen 1 april.

Ketsui komt echt uit op de ds en hier staat nix over.

hoezow?
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 06, 2008 14:31

Gisteren was er een play test van de DS versie in Akihabara waar ik toevallig op stuitte. Einde van de maand komt ie uit mensen!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Oct 06, 2008 17:12

Ik ga hem gelijk downloaden MUHAHAHAHAHAHHAHA Metallisten, JA TOOOCCHHHHHH, Wat een WAAAUUUSSSSSSS!!!! ( insider jokes, voor de rest gaat het wel goed met me hehe )
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Oct 08, 2008 14:00

Ken wrote:Gisteren was er een play test van de DS versie in Akihabara waar ik toevallig op stuitte. Einde van de maand komt ie uit mensen!



en is het speelbaar op een ds ?
Image
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Wed Oct 08, 2008 14:25

ZiEk wrote:en is het speelbaar op een ds ?
Wat denk je zelf?
Geintje.
Ben ook benieuwd ja.
ckong

Post by ckong » Fri Oct 24, 2008 12:38

Zojuist even Ketsui black label gespeeld op m'n DS Lite, maar ik ben niet onder de indruk. Licht niet zo zeer aan de gameplay denk ik (heb de originele Arcade game nooit gepseeld), maar meer aan de beperkingen van de DS.

De graphics zijn niet indrukwekkend, met name de grotere explosies zijn erg blokkerig. Het geluid is erg kaal, hoewel soms toch in staat me in de game te slepen. En er is wel erg veel aktie en beweging voor het kleine schermpje, hoewel het wat ongebruikelijk is voor een vertikale shooter had men misschien toch beter de game over 2 schermen kunnen spreiden. nu kun je alleen kiezen voor het bovenste of onderste scherm.

Al met al niet indrukwekkend, en ik denk dat men veel beter een PSP uitvoering had kunnen uitbrengen (komt misschien nog?). De DS is technisch gewoon te beperkt voor een Cave shooter die eigenlijk van het scherm moet afspatten. Iedereen die de arcade versie heeft gepseeld kan niet anders dan teleurgesteld zijn.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 24, 2008 13:33

Heb em ook even kort gechecked. Ik vindt het best wel een mega shooter voor de DS eigenlijk vergeleken met wat er op dit systeem te krijgen is. Waarschijnlijk wel de beste verticale shooter voor DS. Het scherm is alleen horizontaal en de explosies konden iets gedetailleerder maar voor de rest is het best wel leuk eigenlijk.

Deze game heeft helemaal geen slowdown en schakelt expres terug naar 30 fps als er 'crazy' bullet patterns komen. Onderschat de DS niet. Wat 2D objects betreft kan deze makkelijk een Cave shooter aan, Geloof me. Alleen het minimale geheugen en scherm laat dit niet toe. Uiteindelijk moet je dit soort games gewoon op een cab spelen maar toch goed gedaan Arika!
Post Reply