Consolized 2-slots MVS

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Consolized 2-slots MVS

Post by ruderudie » Fri Mar 09, 2007 16:53

Eindelijk is hij dan binnen; het langverwachte MVS 2-slots board. Ik heb hem natuurlijk eerst even getest en uiteraard werkt alles perfect. Hier een impressie, ik wil er nog het een en ander optisch aan veranderen zoals een baseplate maar er hoeft eigenlijk niks meer aan tte gebeuren.

- De voorkant, van links naar rechts: Power on/off, bios button, RGB knoppen, credit button en de player 1 en 2 joystick ports.

Image


- De achterkant: switch voor de neon tube die erin hangt ( :lol: ach ja, moet kunnen), stereo aansluiting, scart aansluiting en de power supply aansluiting

Image

- LEDje voor als hij aan staat, en hieronder de slot met "disco mode" on.

Image

Image

- De universe bios; echt super. Toegankelijk met de knop op de slot als ook met de joystick. Alles is te veranderen, arcade mode of AES mode (dus met optie menu's), region, hard en soft dip noem maar op. Zeer gebruiksvriendelijk in ieder geval.

Image

Image


Ik post over een tijd nog wel een keer als ik hem optisch helemaal af heb, maar veel verandert er niet. Mijn weekend is weer goed, hail Maxime the builder.
almighty

Post by almighty » Fri Mar 09, 2007 17:27

Ziet er keurig uit man!
Vooral het neon licht geeft extra sfeer :wink:

ps: wat heb je nu eigelijk voor zoiets betaald?
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 09, 2007 17:42

hell of a lot! Als je zelf een 2 slots hebt stuur je hem op en je krijgt hem zo terug voor 200 euro. Dan krijg je uiteraard ook een grote voeding erbij + scartkabels ed. Al deze attributen zitten nieuw in de doos en de afwerking is echt super. Voor de tube betaal je tien euro extra :wink: .

Je kunt het veel geld vinden maar hé, dan heb je ook wat. Veel beter dan dure AES titels te moeten kopen en het ziet er nog strak uit ook. Je hebt het er al uit als je mark of the wolves voor de AES moet kopen. Ik speel motw nu in AES mode, dus precies hetzelfde. heb ik geen zin meer druk ik op select op de joystick en kan ik direct een potje te sluggen!! Ik ben in ieder geval happy as a kid!

Maar ik geloof dat jij zojuist een cab hebt gekocht van d?
almighty

Post by almighty » Fri Mar 09, 2007 19:05

ruderudie wrote:hell of a lot! Als je zelf een 2 slots hebt stuur je hem op en je krijgt hem zo terug voor 200 euro. Dan krijg je uiteraard ook een grote voeding erbij + scartkabels ed. Al deze attributen zitten nieuw in de doos en de afwerking is echt super. Voor de tube betaal je tien euro extra :wink: .

Je kunt het veel geld vinden maar hé, dan heb je ook wat. Veel beter dan dure AES titels te moeten kopen en het ziet er nog strak uit ook. Je hebt het er al uit als je mark of the wolves voor de AES moet kopen. Ik speel motw nu in AES mode, dus precies hetzelfde. heb ik geen zin meer druk ik op select op de joystick en kan ik direct een potje te sluggen!! Ik ben in ieder geval happy as a kid!

Maar ik geloof dat jij zojuist een cab hebt gekocht van d?


Klopt, ga morgen kijken en als hij zo nieuw is als hij zegt dan ben ik een cab rijker :wink:
Zat eerst te denken aan een europeese, maar die zijn stukken minder als een japanse cab.Wil gewoon eens kijken of het wat is en als ik me hier in de toekomst meer op ga richten dan koop ik ooit(als ik er echt verslaafd aan raak)een andere cab.Gebruik hem toch puur voor m'n pcb's en mvs game(ook motw 8) )en weet zeker dat dit een hele andere beleving is als achter m'n lcd zitten met printplaat op tafel+supergun.
Wil nu toch eens het echte arcade gevoel naar boven halen.

Wil niet zeggen dat je mvs er goed uit ziet hoor, want het is een plaatje om te zien!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 09, 2007 19:19

Ja klopt een cab is een heel andere beleving maar ik ging er toch vrijwel nooit achter plaatsnemen toen ik er een had. Misschien in de toekomst nog ooit als ik een groter huis heb met een aparte kamer, maar voor nu is deze opzet ideaal. Zit toch met een paar vrienden liever op de bank dan op een krukkie :wink:
almighty

Post by almighty » Fri Mar 09, 2007 19:23

Heb mischien nog wel een neo geo stick te koop :wink:
check m'n playground(new), hij verkeerd in mint staat.

Deze is strak mischien toch overbodig.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 09, 2007 19:55

Ik heb nu 3 sticks en 2 pads dus no need! Wat ik wel wil overnemen is je supergun marc dus mats mij zoals ik jou heb gemats met motw als je dat ding kwijt wilt ;). PM me maar met je prijs
almighty

Post by almighty » Fri Mar 09, 2007 20:02

ruderudie wrote:Ik heb nu 3 sticks en 2 pads dus no need! Wat ik wel wil overnemen is je supergun marc dus mats mij zoals ik jou heb gemats met motw als je dat ding kwijt wilt ;). PM me maar met je prijs


Je heb toch geen mak sg nodig met deze consolized mvs board.
Zal aan je denken als ik hem verkoop, en zal kijken wat ik met de prijs kan doen.We kunnen natuurlijk ook iets ruilen :wink:

Maar ik denk er nog wel even over.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 09, 2007 20:29

Ja ik heb alweer iets anders op het oog dan de mvs's, je moet ambiteus blijven he :). Maar inderdaad als je morgen die cab hebt weggedaan laat het me maar even weten. Ik heb ook nog wel wat mvs's te ruil misschien en anders maken we een mooi prijsje.
Post Reply