Het kopen van arcade games

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
Gameholic

Het kopen van arcade games

Post by Gameholic » Thu Mar 01, 2007 16:16

Oke jongens, voor jullie is dit misschien peanuts maar op arcade gebied ben ik absoluut een leek.

Natuurlijk weet ik dat je via Ebay de nodige pcb's, carts, etc kan kopen. Aangezien ik binnenkort een Naomi cab in huis heb staan wil ik een aantal goede adressen weten waar ik makkelijk en snel Naomi carts kan kopen. Ik hoorde van Ken dat er een aantal goede fora zijn.

Je hebt de sites System16 en Sega-Naomi... misschien andere mensen suggesties?

Ik koop gewoon het liefst met creditcard een game, opsturen en klaar is kees. Niks bieden en moeilijk doen.

Thanks!
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Fri Mar 02, 2007 11:32

http://www.coinopexpress.com verkoopt NAOMI games als ik me niet vergis, weet alleen niet of de prijzen een beetje schappelijk zijn.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Fri Mar 02, 2007 14:14

Ik ben niet bekend met de prijzen van NAOMI games, maar op die site staan ook MVS games die over het algemeen een te hoge prijs hebben. Dit zal dan waarschijnlijk ook bij de NAOMI games zijn dus ik raad je die site niet aan.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Mar 02, 2007 16:10

Veel gasten van sega-naomi zitten bij killercabs forum.
Ik zou die dingen gewoon op ebay ook checken, ze lijken me niet zo kwetsbaar als de gemiddelde pcb.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Mar 02, 2007 17:48

Oke perfect... ik ga het zeker even checken, het killercabs forum bijv
Post Reply