Guilty Gear XX:Slash

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Guilty Gear XX:Slash

Post by Ken » Wed Oct 05, 2005 09:25

Ik ben gisteren even wezen kijken bij de nieuwe versie van Guilty Gear in de arcade hal. Het is gewoon GGXX, maar dan met Slash erachter en een paar nieuwe (doch niet kinderachtige) toevoegingen.

Zo kon ik enkele nieuwe levels zien, waaronder een kerk die er echt bizar heftig uit zag en een gestrandde locomotief die in brand stond.
A.B.A en Order Sol zijn de nieuwe characters.
A.B.A is een grietje die je met een soort grote sleutel te lijf gaat, echt weer lekkere vage Sammy characters dus zoals we bij GG gewend zijn.
Image
Order Sol, waar moet ik beginnen...
Een van de meest heftige gamecharacters allertijden is nu nog zieker geworden. Nieuwe moves, veel heftigere artwork, het is gewoon de perfecte Sol Badguy geworden. Er stonden maar liefst 32 kasten in de kelder van Club SEGA, wie nu nog beweert dat 2d fighting dood is mag van mij een enkeltje naar de maan nemen.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Oct 06, 2005 08:51

lijkt mij een leuke titel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik GG fan ben. Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF- en van deze wereld. A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?

btw. enkeltje maan komt eraan, want ik geloof dat een russiche maatschappij en Virgin bezig zijn met het opzetten van een ruimtelijndienst voor 'gewone' mensen.

edit

ik heb nog wat plaatjes gevonden en het ziet er toch wel erg sweet uit


Image

Image

Image

Image

Image
Keep on Dreaming
loempiavreter
Active Level:
Active Level:
Posts: 73
Joined: Sun Oct 02, 2005 03:56

Post by loempiavreter » Sun Oct 09, 2005 07:57

Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF


Wat zeg je.. Street Fighter geen innovatie? Het verschil tussen Street Fighter 2 en Street Fighter 3:Third Strike is zo groot. Ik ben geen fan van Street Fighter 2, maar Street Fighter 3: Third Strike is echt een wereld van verschil in vergelijking met 1,2, Alpha, Ex.

Wat vernieuwing betreft bij GG, balans tunen hoort altijd, en die nieuwe characters zien e rwel ok uit.
Whitevillage

Post by Whitevillage » Sun Oct 09, 2005 11:02

A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?


ABA is net zoals elk ander GGX personage, afgeleidt van een bekende pop/rockgroep. Ga maar na waar ABA is van afgeleid. ;)

Met ABA heb ik al kunnen spelen in het ohzo teleurstellende Isuka. Ik ben ook daarom meer benieuwd naar Holy Order Sol.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 09, 2005 11:06

DAY wrote:lijkt mij een leuke titel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik GG fan ben. Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF- en van deze wereld. A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?

btw. enkeltje maan komt eraan, want ik geloof dat een russiche maatschappij en Virgin bezig zijn met het opzetten van een ruimtelijndienst voor 'gewone' mensen.

edit

ik heb nog wat plaatjes gevonden en het ziet er toch wel erg sweet uit


Image

Image

Image

Image

Image


Er mooie screens! Vooral de eerste is om te kwijlen imo =D !
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 10, 2005 08:54

Thanks Whitvillage, Isuka heb ik nog nooit gespeeld, daarom was ik nog niet bekaend met haar en ABA, now makes sense.

loempiavreter wrote:
Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF


Wat zeg je.. Street Fighter geen innovatie? Het verschil tussen Street Fighter 2 en Street Fighter 3:Third Strike is zo groot. Ik ben geen fan van Street Fighter 2, maar Street Fighter 3: Third Strike is echt een wereld van verschil in vergelijking met 1,2, Alpha, Ex. KOF



ok je hebt in dit opzicht gelijk. Ik doelde meer op de vergelijking per serie. heb je een SF alpha gespeeld, dan lijken de andere alpha's wel erg op elkaat, afgezien wat gfx verbetering en een paar characters erbij. En in mijn opzicht lijkt w impact erg veel op third strike.

btw. SUper streetfighter 2 was toch een geweldig spel, vooral met die muziek.
Keep on Dreaming
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 12:06

Waarom is Guilty Gear Isuka dan zo teleurstellend?
Ik dacht juist dat dit wel een leuke titel was voor de PS2
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 12:42

Het gameplay systeem van Isuka slaat nergens op.
Je hebt om het simpel te zeggen een knop extra waarmee je steeds je karakter de andere kant op moet draaien, het werkt gewoon voor geen meter.

Het wordt tijd voor een compleet nieuwe Guilty Gear, dat is een ding wat zeker is.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 12:50

Ken wrote:Het gameplay systeem van Isuka slaat nergens op.
Je hebt om het simpel te zeggen een knop extra waarmee je steeds je karakter de andere kant op moet draaien, het werkt gewoon voor geen meter.

Het wordt tijd voor een compleet nieuwe Guilty Gear, dat is een ding wat zeker is.


Ik heb zelf alleen nog maar Guilty Gear X mogen spelen en dit spel vond ik persoonlijk geweldig, maar ik kan ze nergens vinden om te kopen
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 13:03

Als je imports kunt draaien, zou ik je natuurlijk altijd een Guilty Gear game (welke dan ook) kunnen opsturen.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 13:23

Ken wrote:Als je imports kunt draaien, zou ik je natuurlijk altijd een Guilty Gear game (welke dan ook) kunnen opsturen.


Ik heb een PS2 (PAL) met HDD, dus ik kan import spellen via mijn pc erop plaatsen, of een ps2 (jap) moet een leuke prijs zijn momenteel
Post Reply